Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η προκήρυξη για τους Νέους Αγρότες, από 29 Οκτωβρίου οι αιτήσεις ένταξης για το πριμ ΄έως 40.000 ευρώ

 


Σύμφωνα με την προκήρυξη, ως ποσό στήριξης ορίζονται τα 35.000 ευρώ. Το ποσό αυτό μπορεί να προσαυξάνεται μέχρι και 5.000 ευρώ, ως εξής:

  • Κατά 2.500 όταν ο αρχηγός της γεωργικής εκμετάλλευσης έχει μόνιμη κατοικία σε περιοχή ορεινή ή μειονεκτική ή σε νησί με πληθυσμό μέχρι και 3.100 κατοίκους. Κατά 2.500 για γεωργικές εκμεταλλεύσεις που στην μελλοντική κατάσταση έχουν πτηνοκτηνοτροφική παραγωγική κατεύθυνση (όχι όμως μικτή).   
  • Ολόκληρη η προκήρυξη για τους Νέους Αγρότες διαθέσιμη εδώ
  •  

    Παράλληλα, στις δεσμεύσεις των Νέων Αγροτών, προβλέπεται πως ο δικαιούχος, α) από το επόμενο ημερολογιακό έτος από εκείνο του έτους ένταξής του στο υπομέτρο, πρέπει να πραγματοποιήσει κύκλο εργασιών (πωλήσεις βάσει Ε3), που να προέρχεται από γεωργικές δραστηριότητες σε επίπεδο τουλάχιστον ίσο με 50% της τυπικής απόδοσης εισόδου στο μέτρο και β) κατά την υποβολή της τελικής δόσης, πρέπει να έχει υποβάλλει τουλάχιστον δύο φορολογικές δηλώσεις που να αφορούν τα έτη του επιχειρηματικού σχεδίου με την πιο πρόσφατη από αυτές να εμφανίζει κύκλο εργασιών (πωλήσεις βάσει Ε3), που να προέρχεται από γεωργικές δραστηριότητες τουλάχιστον ίσο προς 60% της τυπικής απόδοσης εξόδου από το μέτρο.

    Αναλυτικά τα βασικά σημεία της πρόσκλησης έχουν ως εξής:

    Άρθρο 5 Κριτήρια Επιλεξιμότητας Υποψηφίων

    Δικαίωμα υποβολής αίτησης στήριξης έχουν φυσικά και νομικά πρόσωπα για τα οποία κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης στήριξης, πληρούνται αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

    1.              Οι υποψήφιοι φυσικά πρόσωπα:

    i)     Έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, έχουν πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα και φερεγγυότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα και δεν έχουν υπερβεί το 41ο έτος της ηλικίας τους.

    ii)    Είναι μόνιμοι κάτοικοι των περιοχών εφαρμογής του υπομέτρου 6.1.

    2.              Οι υποψήφιοι νομικά πρόσωπα:

    i)     Έχουν ως αρχηγό – νόμιμο εκπρόσωπο τους νέο γεωργό που πληροί της προϋποθέσεις του σημείου (1.i).

    ii)    Έχουν ως αρχηγό – νόμιμο εκπρόσωπο νέο γεωργό, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις των παρ. 5 και 7 του άρθρου 4, ο οποίος μετέχει στο κεφάλαιο του νομικού προσώπου σε ποσοστό τουλάχιστον 51%.

    iii)    Έχουν έδρα στην ευρύτερη περιοχή του τόπου της μόνιμης κατοικίας του αρχηγού – νόμιμου εκπροσώπου τους και εντός της ίδιας Περιφέρειας.

    iv)    Έχουν κύρια δραστηριότητα στον πρωτογενή τομέα (Ομάδα ΚΑΔ 01 εκτός των ΚΑΔ 01.6 και ΚΑΔ 01.7) τη γεωργική παραγωγή. Δραστηριότητες στην αλιεία δεν λαμβάνονται υπόψη.

    3.              Οι νέοι γεωργοί αρχηγοί των γεωργικών εκμεταλλεύσεων έχουν εγκατασταθεί για πρώτη φορά, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 4, κατά το δεκαοκτάμηνο που προηγείται της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης στήριξης.

    4.              Είναι εγγεγραμμένοι στο ΟΣΔΕ και έχουν υποβάλλει ενιαία αίτηση στήριξης κατά το έτος αναφοράς της αίτησης στήριξης στο υπομέτρο 6.1.

    5.              Είναι εγγεγραμμένοι στο ΜΑΑΕ ως επαγγελματίες αγρότες νεοεισερχόμενοι στον αγροτικό τομέα για τα φυσικά πρόσωπα ή ως κάτοχοι εκμετάλλευσης για τα νομικά πρόσωπα. Ειδικά για τα νομικά πρόσωπα, οι αρχηγοί / διαχειριστές αυτών πρέπει να έχουν οριστεί ως νόμιμοι εκπρόσωποι αυτών.

    6.              Οι νέοι γεωργοί αρχηγοί των γεωργικών εκμεταλλεύσεων δεν πρέπει να έχουν ασκήσει γεωργική επαγγελματική δραστηριότητα τουλάχιστον κατά τα τελευταία 5 έτη πριν την ημερομηνία πρώτης εγκατάστασης.

    7.              Οι νέοι γεωργοί αρχηγοί των γεωργικών εκμεταλλεύσεων διαθέτουν επαρκή επαγγελματικά προσόντα ή αναλαμβάνουν τη δέσμευση να τα αποκτήσουν μέσω του υπομέτρου 1.1 του ΠΑΑ 2014 – 2020 εντός 36 μηνών από την ημερομηνία της απόφασης έγκρισής τους.

    8.              Υποβάλλουν επιχειρηματικό σχέδιο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 8, με ελάχιστη διάρκεια υλοποίησης τα τρία (3) έτη και μέγιστη τα τέσσερα (4) έτη με δεσμευτικό ποσοτικό στόχο και χρονικές προθεσμίες, όπως αναλυτικότερα προσδιορίζονται στο άρθρο 9, για την ανάπτυξη των γεωργικών δραστηριοτήτων τους και αναλαμβάνουν τις σχετικές υποχρεώσεις και δεσμεύσεις, όπως αναλυτικότερα προσδιορίζονται στο άρθρο 10, συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης ή συμπλήρωσης επαρκούς επαγγελματικής ικανότητας, εφόσον απαιτείται.

    9.              Εμπίπτουν στον ορισμό των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων (σύσταση Επιτροπής 2003/361/ΕΚ).

    10.           Δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες μη επιλέξιμων υποψηφίων, σύμφωνα με το άρθρο 7.

     
     

    Άρθρο 6

    Κριτήρια Επιλεξιμότητας της Γεωργικής Εκμετάλλευσης

    1.     Η γεωργική εκμετάλλευση πρέπει να βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή του τόπου της μόνιμης κατοικίας του/της αρχηγού της εκμετάλλευσης. Εκμεταλλεύσεις ή τμήματα εκμεταλλεύσεων που δεν βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή του τόπου μόνιμης κατοικίας των αρχηγών της εκμετάλλευσης δεν γίνονται αποδεκτά για τους σκοπούς του προγράμματος.

    2.     Η γεωργική εκμετάλλευση πρέπει να έχει μέγιστο μέγεθος παραγωγικής δυναμικότητας (εκφρασμένη ως τυπική απόδοση) μικρότερο ή ίσο τους ενός εκ. ευρώ και ελάχιστο μέγεθος παραγωγικής δυναμικότητας (εκφρασμένη ως τυπική απόδοση) μεγαλύτερο ή ίσο των:

    2.1.   Δώδεκα χιλιάδων ευρώ (12.000€) για την ηπειρωτική χώρα, την Κρήτη και την Εύβοια.

    2.2.   Δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000€) για τα νησιά με πληθυσμό μεγαλύτερο των 3.100 κατοίκων πλην Κρήτης και Εύβοιας.

    2.3.   Οκτώ χιλιάδων ευρώ (8.000€) για τα νησιά με πληθυσμό μικρότερο ή ίσο των 3.100 κατοίκων.

    2.4.   Οκτώ χιλιάδων ευρώ (8.000€) για τις γεωργικές εκμεταλλεύσεις, που αξιοποιούν  τουλάχιστον 109 κυψέλες. 

    3.     Τα αγροτεμάχια της εκμετάλλευσης πρέπει να είναι:

    3.1.   Ιδιόκτητα ή μισθωμένα ή συνδυασμός τους.

    3.2.   Μεγαλύτερα ή ίσα της ελάχιστης έκτασης κατά τύπο αγροτεμαχίου που είναι επιλέξιμη στα καθεστώτα της ενιαίας ενίσχυσης.

    4.     Το ζωικό και μελισσοκομικό κεφάλαιο της εκμετάλλευσης πρέπει να είναι ιδιόκτητο.

    5.     Το σύνολο της γεωργικής εκμετάλλευσης πρέπει να έχει περιληφθεί στην ενιαία αίτηση ενίσχυσης κατά το έτος αναφοράς της αίτησης στήριξης προς ένταξη στο υπομέτρο 6.1 από τον υποψήφιο.

    6.     Ως προς τις οικογενειακές εκμεταλλεύσεις ισχύουν επιπλέον τα ακόλουθα:

    6.1.   Μόνο ένας εκ των συζύγων μπορεί να θεωρηθεί ως αρχηγός της οικογενειακής εκμετάλλευσης. Μεταβίβαση της αρχηγίας γεωργικής εκμετάλλευσης από σύζυγο που είναι εγγεγραμμένος στο ΜΑΑΕ με την ιδιότητα του επαγγελματία αγρότη ή έχει τις προϋποθέσεις χαρακτηρισμού στο ΜΑΑΕ ως επαγγελματίας αγρότης, δεν γίνεται αποδεκτή για την ένταξη στο υπομέτρο 6.1.

    6.2.   Το σύνολο της οικογενειακής εκμετάλλευσης πρέπει να έχει περιληφθεί στην ενιαία αίτηση ενίσχυσης που ο υποψήφιος έχει υποβάλλει στον ΟΠΕΚΕΠΕ κατά το έτος αναφοράς της αίτησης στήριξης στο υπομέτρο 6.1.

    6.3.   Για τις ανάγκες του υπομέτρου 6.1, το σύνολο των ιδιόκτητων αγροτεμαχίων/ζωικού κεφαλαίου της οικογένειας θεωρείται ότι κατέχεται από τον υποψήφιο κατά την υποβολή της αίτησης στήριξης.

    Άρθρο 10

    Δεσμεύσεις και Υποχρεώσεις Δικαιούχων

    1.     Οι δικαιούχοι αναλαμβάνουν ιδίως τις παρακάτω δεσμεύσεις:

    1.1.     Εντός εννέα (9) μηνών από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης ο δικαιούχος να αρχίσει την υλοποίηση του επιχειρηματικού του σχεδίου. Ως έναρξη υλοποίησης θεωρείται η έναρξη δραστηριοτήτων στη ΔΟΥ από τον αρχηγό της γεωργικής εκμετάλλευσης σχετικά με την άσκηση γεωργικής δραστηριότητας ή τη διαχείριση του νομικού προσώπου με κύρια δραστηριότητα στη γεωργία, η οποία πρέπει να διατηρείται σε όλη τη διάρκεια του επιχειρηματικού σχεδίου. Η καθυστέρηση της έναρξης της υλοποίησης μέχρι εννιά (9) μήνες σε καμία περίπτωση δεν παρατείνει την καταληκτική προθεσμία για την ολοκλήρωση του επιχειρηματικού σχεδίου, ήτοι εντός τεσσάρων (4) ετών από την απόφαση ένταξης.

    1.2.     Ο αρχηγός της γεωργικής εκμετάλλευσης να υπαχθεί εντός δώδεκα (12) μηνών από την ημερομηνία της απόφασης ένταξής του στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ.

    1.3.     Ο δικαιούχος, α) από το επόμενο ημερολογιακό έτος από εκείνο του έτους ένταξής του στο υπομέτρο, να πραγματοποιήσει κύκλο εργασιών (πωλήσεις βάσει Ε3), που να προέρχεται από γεωργικές δραστηριότητες σε επίπεδο τουλάχιστον ίσο με 50% της τυπικής απόδοσης εισόδου στο μέτρο και β) κατά την υποβολή της τελικής δόσης, να έχει υποβάλλει τουλάχιστον δύο φορολογικές δηλώσεις που να αφορούν τα έτη του επιχειρηματικού σχεδίου με την πιο πρόσφατη από αυτές να εμφανίζει κύκλο εργασιών (πωλήσεις βάσει Ε3), που να προέρχεται από γεωργικές δραστηριότητες τουλάχιστον ίσο προς 60% της τυπικής απόδοσης εξόδου από το μέτρο.

    1.4.     Για πτηνοκτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις, όπου απαιτείται, ο δικαιούχος να αποκτήσει έως την ολοκλήρωση και ορθή υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου, την αδειοδότηση που απαιτείται για την νόμιμη λειτουργία της εγκατάστασής του.

    1.5.     Για φυτωριακές επιχειρήσεις, ο δικαιούχος να διατηρήσει τη βεβαίωση συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων για την άσκηση σχετικής δραστηριότητας ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης.

    1.6.     Για θάλαμο καλλιέργειας μανιταριών ο δικαιούχος να διατηρήσει αντίστοιχη έγκριση τύπου.

    1.7.     Εντός δεκαοχτώ (18) μηνών από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης ο δικαιούχος να αποκτήσει την ιδιότητα του «ενεργού αγρότη».

    1.8.     α) Στην περίπτωση ατομικών γεωργικών εκμεταλλεύσεων, ο αρχηγός της εκμετάλλευσης εντός δύο ετών από την πρώτη εγκατάσταση να αποκτήσει την ιδιότητα του «επαγγελματία αγρότη».

    β) Στην περίπτωση γεωργικών εκμεταλλεύσεων οι οποίες ανήκουν σε νομικά πρόσωπα, ο αρχηγός της εκμετάλλευσης εντός δύο ετών από την πρώτη εγκατάσταση να αποκτήσει ποσοστό απασχόλησης και ποσοστό εισοδήματος από την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας σε νομικό πρόσωπο με γεωργική δραστηριότητα αντίστοιχα με αυτά που ορίζονται για τον επαγγελματία αγρότη.

    1.9.     Ο αρχηγός της γεωργικής εκμετάλλευσης, εφόσον δεν διαθέτει επαρκή επαγγελματικά προσόντα, να τα αποκτήσει εντός χρονικής περιόδου η οποία δεν υπερβαίνει τους 36 μήνες από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης.

    1.10.  Κατά την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου, η παραγωγική δυναμικότητα (εκφρασμένη ως τυπική απόδοση) της γεωργικής εκμετάλλευσης, ανάλογα με την μόνιμη κατοικία του αρχηγού της εκμετάλλευσης, να μην μειωθεί κάτω από τα:

    1.10.1.   Δώδεκα χιλιάδες ευρώ (12.000€) εφόσον η μόνιμη κατοικία του αρχηγού της εκμετάλλευσης είναι στην ηπειρωτική χώρα, στην Κρήτη και στην Εύβοια.

    1.10.2.   Δέκα χιλιάδες ευρώ (10.000€) εφόσον η μόνιμη κατοικία του αρχηγού της εκμετάλλευσης είναι στα νησιά με πληθυσμό μεγαλύτερο των 3.100 κατοίκων πλην Κρήτης και Εύβοιας.

    1.10.3.   Οκτώ χιλιάδες ευρώ (8.000€) εφόσον η μόνιμη κατοικία του αρχηγού της εκμετάλλευσης είναι στα νησιά με πληθυσμό μικρότερο ή ίσο των 3.100 κατοίκων.

    1.10.4.   Οκτώ χιλιάδες ευρώ (8.000€) για τις μελισσοκομικές εκμεταλλεύσεις, που αξιοποιούν τουλάχιστον 109 κυψέλες.

    1.11.  Ο αρχηγός της εκμετάλλευσης να διατηρήσει τον τόπο μόνιμης κατοικίας του και την έδρα του νομικού προσώπου σε περιοχή εφαρμογής του Υπομέτρου 6.1 εντός της ίδιας Περιφέρειας.

    1.12.  Ο δικαιούχος να διατηρήσει την βαθμολογία που επιτυγχάνει βάσει των κριτηρίων επιλογής σε επίπεδο ανώτερο ή τουλάχιστον ίσο με το επίπεδο της βαθμολογίας του τελευταίου δικαιούχου, εφόσον υπάρχουν αιτήματα για τα οποία από την αξιολόγηση δεν προέκυψε λόγος απόρριψης αλλά δεν καλύπτονταν από το όριο των διαθέσιμων πιστώσεων. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν αιτήματα τα οποία από την αξιολόγηση δεν προέκυψε λόγος απόρριψης αλλά δεν καλύπτονταν από το όριο των διαθέσιμων πιστώσεων, να διατηρήσει την βαθμολογία που επιτυγχάνει σε επίπεδο ίσο ή ανώτερο εκείνου της ελάχιστης επιλέξιμης βαθμολογίας.

    1.13.  Να διατηρείται η ιδιότητα του αρχηγού της γεωργικής εκμετάλλευσης.

    1.14.  Ο δικαιούχος να υποβάλει ενιαία αίτηση ενίσχυσης στον ΟΠΕΚΕΠΕ.

    1.15.  Ο δικαιούχος νομικό πρόσωπο να διατηρεί ως κύρια δραστηριότητα τη γεωργική (Ομάδα ΚΑΔ 01 εκτός του ΚΑΔ 01.6 και του ΚΑΔ 01.7).

    1.16.  Ο δικαιούχος να αποδέχεται και να διευκολύνει ελέγχους και ενέργειες για την παρακολούθηση και τον έλεγχο της ορθής υλοποίησης του επιχειρηματικού σχεδίου, την επίτευξη των συναφών στόχων και δεσμεύσεων και την τήρηση της εθνικής ή κοινοτικής νομοθεσίας και ειδικά να αποδέχεται και να διευκολύνει επιτόπιους ελέγχους ή επισκέψεις που πραγματοποιούν Εθνικά και Κοινοτικά Όργανα, προσκομίζοντας οποιοδήποτε στοιχείο που αφορά την εκτέλεση της πράξης, εφόσον ζητηθεί.

    1.17.  Ο δικαιούχος να ενημερώνει έγκαιρα και ορθά τις αρμόδιες υπηρεσίες σχετικά με την πορεία υλοποίησης της πράξης, αποστέλλοντας όλα τα σχετικά έγγραφα που αφορούν στη φυσική και οικονομική υλοποίηση της πράξης όπως και να λαμβάνει τις σχετικές εγκρίσεις και να συμμορφώνεται προς τις υποδείξεις των αρμοδίων υπηρεσιών.

    1.18.  Ο δικαιούχος να αποδέχεται πρόσκληση συμμετοχής σε ενέργειες που διεξάγονται για συλλογή λογιστικών στοιχείων όσον αφορά εισοδήματα και οικονομική λειτουργία των γεωργικών εκμεταλλεύσεων (έρευνα για τη διάρθρωση των γεωργικών εκμεταλλεύσεων) ή για συλλογή δεδομένων και άλλων πληροφοριών που αφορούν την αξιολόγηση του ΠΑΑ.

    1.19.  Ο δικαιούχος να αποδέχεται τη συμπερίληψή του στο κατάλογο των πράξεων του ΠΑΑ που δημοσιοποιεί η ΕΥΔ ΠΑΑ ή η Περιφέρεια με στοιχεία όπως η κωδικός έργου δικαιούχου, ημερομηνία έναρξης και λήξης, συνολική δαπάνη και Περιφέρεια.

    Πηγή: agronews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλλάζει η κυκλοφορία σε Αστακό και Μύτικα

    Αλλάζει η κυκλοφορία σε Αστακό και Μύτικα όπως αναφέρει η εφημερίδα " Συνείδηση ", σύμφωνα με την οποία στόχος του Δήμου Ξηρομέρου είναι οι κυκλοφοριακές αλλαγές να εφαρμοστούν άμεσα, μετά την έγκριση των μελετών Αναλυτικά το δημοσίευμα: Παρεμβάσεις για την αποσυμφόρηση που παρατηρείται το καλοκαίρι προτείνονται στις κυκλοφοριακές μελέτες του Δήμου Ο Μύτικας και ο Αστακός είναι δύο περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας που κατά τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα, συνεπώς και μεγάλο φόρτο στην κυκλοφορία των οχημάτων. Τα προβλήματα που δημιουργούνται από την αυξημένη κίνηση έχει εντοπίσει εδώ και καιρό η Δημοτική Αρχή Ξηρομέρου και ήδη έχει μελετήσει όλες τις πιθανές λύσεις για τη βελτίωση της κατάστασης. Ήδη έχει εκπονηθεί νέα κυκλοφοριακή μελέτη, τόσο για τον Αστακό όσο και για τον Μύτικα, η οποία μάλιστα παρουσιάστηκε στους κατοίκους της περιοχής και αυτοί με την σειρά τους έκαναν τις προτάσεις τους, οι οποίες θα ενσωματωθούν στην εφαρμογή της...

50χρονος αναζητείται για σοβαρό επεισόδιο σε βάρος της συντρόφου του στο Ξηρόμερο- Την χτύπησε και την δάγκωσε

Δικογραφία για ενδοοικογενειακή βία, απειλή και εξύβριση σχημάτισε το Αστυνομικό Τμήμα Αγρινίου σε βάρος ενός 50χρονου άνδρα. Το περιστατικό φέρεται να συνέβη χθες σε χωριό του Ξηρομέρου και θύμα να υπήρξε η 44χρονη σύνοικος- σύντροφος του άνδρα. Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου και αναμένεται να φιλοξενηθεί σε δομή. Ο άνδρας αναζητείται από τις αστυνομικές αρχές ενώ φέρεται να είναι υπότροπος. Εν προκειμένω κατηγορείται πως χτύπησε με τα χέρια και δάγκωσε στο λαιμό τη γυναίκα, την εξύβρισε και την απείλησε.  ΠΗΓΗ

Κανδήλα : για γέλια και για κλάματα...

  Κανδήλα : για γέλια και για κλάματα... Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες αντικατάστασης των σπασμένων πλακιδίων της πλατείας στη Κανδήλα  Τα συνεργεία  του αναδόχου εργάζονται  παρουσία αντιδημάρχων και  υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου  που επιβλέπουν την τοποθέτηση νέων πλακιδίων , έτσι ώστε να υπάρξει ένας ισορροπημένος συνδυασμός μεταξύ σχεδιασμού και λειτουργικότητας. Τι σημασία έχει αν η απόχρωση από τα  νέα πλακίδια δεν ταιριάζει  ιδανικά  με τα υπόλοιπα... Αυτή είναι η στάνη αυτό το γάλα βγάζει... ΣΣ:τις φώτο μας έστειλε αναγνώστης μας και έθεσε & τους προβληματισμούς του...

ΞΗΡΟΜΕΡΟ: εκμίσθωση έκτασης 57,5 στρεμμάτων εις θέση Βαρκά

Ο Δήμος Ξηρομέρου  έχοντας υπόψιν : -το Π.Δ. 270/81, (ΦΕΚ Α' 77/30-3-81)  -τις διατάξεις του άρθρου 111 και 255 του ΔΚΚ   -την απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου της Τοπικής Κοινότητας - την Απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής -την Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου  Πρόκειται να εκμισθώσει έκταση 57,5 στρεμμάτων   εις θέση Βαρκά της Τ.Κ. Αστακού     από τη είσοδο του Αστακού   έως και το πάρκο για βοσκοτόπι Η δημοπρασία θα είναι πλειοδοτική, φανερή και προφορική την 31 Απριλίου   ημέρα Πέμπτη και θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα και ώρα 09:30 ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής δημοπρασιών. Διάρκεια εκμίσθωσης Η διάρκεια της εκμίσθωσης ορίζεται για τρία ( 3 ) χρόνια, αρχομένης από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης Δικαίωμα συμμετοχής   στον   διαγωνισμό & δικαιολογητικά Δεκτοί στη δημοπρασία γίνονται όλοι οι δημότες επαγγελματίες κτηνοτρόφοι κάτοικοι του Δήμου. Οι συμμετέχοντες για να γίνουν δεκτοί στη δη...

ΞΗΡΟΜΕΡΟ: Ορκίσθηκε νέος δημοτικός σύμβουλος ο Λάμπρος Μαργώνης

Ορκίσθηκε σήμερα το πρωί  νέος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Ξηρομέρου  ο Λάμπρος Μαργώνης από τον Αστακό  στη θέση του παραιτηθέντος δημοτικού Σύμβουλου κ.Χρήστου Τόγια  από την Παλαιομάνινα   Ο Λάμπρος Μαργώνης ήταν ο πρώτος επιλαχών δημοτικός σύμβουλος στη Δ.Ε.Αστακού  με τη δημοτική παράταξη "ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΝΕΑ ΜΕΡΑ -ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ" διατηρεί λογιστικό γραφείο στον Αστακό από το έτος 1990 και είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 👉Θα θυμίσουμε ότι στη ΤΚ Παλαιομάνινας είχε υποβάλει την παραίτηση του από το Τοπικό Συμβούλιο  ο  κ.Σπανος Ευάγγελος που είχε εκλεγεί με τη  δημοτική παράταξη "ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ" και τη θέση του πήρε ο πρώτος επιλαχών κ Δημονίτσας Αθανάσιος 

Ζητούνται άτομα για εργασία στο Costa Ionica Hotel στον Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας

  Θέσεις εργασίας στο Costa Ionica Hotel στον Μύτικα  Αιτωλοακαρνανίας Εργαστείτε μαζί μας στο Costa Ionica Hote Ζητούνται 2 κοπέλες ή ζευγάρι για κάλυψη θέσης μπαρίστα/σέρβις για την καλοκαιρινή σεζόν 2025. Παρέχεται διαμονή. Μπορείτε να μας καλέσετε στο 6948 800531. Διαφορετικά μπορείτε να μας στείλετε το βιογραφικό σας στο παρακάτω email και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. workwithus@costaionicahotel.com Μπαρίστα / Σερβιτόρα Σύμβαση 2 και 4 μηνών Απαιτείται σχετική εμπειρία Επιθυμητή γνώση Αγγλικών Ικανοποιητικός μισθός Ένσημα, Επιδόματα & Δώρα κατά το νόμο

ΞΗΡΟΜΕΡΟ: Αντίστροφη μέτρηση για την αυτοδίκαιη έκπτωση αιρετών λόγω οφειλών..

Το «σίριαλ» με την έκπτωση αιρετών, λόγω χρεών στον Δήμο συνεχίζεται…   Η Δημοτική Αρχή Ξηρομέρου φαίνεται ότι  επέλεξε και πάλι να κωλυσιεργεί  εξαντλώντας τα χρονικά περιθώρια  για να αποστείλει εν τέλει τα ονόματα των αιρετών που είναι οφειλέτες (δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι του Δήμου)  και δεν προχώρησαν στην εξόφληση ή ρύθμιση των οικονομικών τους υποχρεώσεων έως την ημερομηνία εγκατάστασης της δημοτικής αρχής, 2.1.2024 , όπως προβλέπει η σχετική νομοθεσία Ας θυμηθούμε ότι  κατ’ εφαρμογή των νέων διατάξεων του άρθρου 11 του ν. 4804/2021, όφειλε αμελλητί η οικεία οικονομική υπηρεσία του δήμου , κατόπιν αυτεπαγγέλτου ελέγχου όλων των ανακηρυχθέντων,  μεταξύ των οποίων και των αναπληρωματικών μελών του δημοτικού συμβουλίου, των συμβουλίων δημοτικής κοινότητας και των προέδρων δημοτικής κοινότητας,       να ενημερώσει  τον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης  για όσα αιρετά πρόσωπα -τακτικά και αν...

Ξηρόμερο: περί έκπτωσης αιρετών ο λόγος...

 Λίγες σκέψεις ... Εν αναμονή των αποφάσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου για τυχόν έκπτωση αιρετών του Δήμου Ξηρομέρου λόγω οφειλής  Μετά από παρεμβάσεις της ΚΕΔΕ κατατέθηκε τροπολογία και  τροποποιήθηκε η διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του ν. 4804/2021 (A΄ 90) και αντικαταστάθηκε η φράση «εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την ανακήρυξή τους   από το αρμόδιο πρωτοδικείο   οι εκλεγέντες δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, σύμβουλοι και πρόεδροι δημοτικής κοινότητας»   όφειλαν να εξοφλήσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές που είχαν πριν την εκλογή τους  Αρθρο 93 του ν. 5079/2023 (Α΄ 215) Με τις νέες ρυθμίσεις, που είχαν  αναδρομική ισχύ οι αιρετοί μπορούσαν να εξοφλήσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές που είχαν πριν την εκλογή τους και υπερβαίνουν το ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ έως την ημέρα εγκατάστασης των δημοτικών αρχών δηλαδή έως και την 1η .1.2024 και όχι εντός  αποκλειστικής πρ...

Η Αποκεντρωμένη σύντομα θα λάβει τις αποφάσεις της με βάση τη νομοθεσία για τους αιρετούς του Δήμου Ξηρομέρου. Το θέμα της «ανώνυμης» καταγγελίας.

Η Αποκεντρωμένη σύντομα θα λάβει τις αποφάσεις της με βάση τη νομοθεσία για τους αιρετούς του Δήμου Ξηρομέρου. Το θέμα της «ανώνυμης» καταγγελίας.   https://mytikaspress.blogspot.com   Το θέμα που δημιουργήθηκε με βάση την ισχύουσα νομοθεσία και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 93 του Ν. 5079/2023 (Α΄ 215), όπου οι αιρετοί όφειλαν να εξοφλήσουν ή να ρυθμίσουν τις οφειλές που είχαν πριν την εκλογή τους και υπερβαίνουν το ποσό των τριακοσίων ευρώ, θα λυθεί από την Αποκεντρωμένη, με βάση τα στοιχεία που χορήγησε ο Δήμος Ξηρομέρου, όπως ήταν υποχρεωμένος να πράξει κατόπιν εκκίνησης της σχετικής διαδικασίας από την προϊσταμένη του αρχή, που είναι η Αποκεντρωμένη και αυτό είναι το ΣΩΣΤΟ.   Είμαστε σίγουροι, ακόμα και σήμερα που η Αποκεντρωμένη έχει τα στοιχεία και θα λάβει τις αποφάσεις, όπως έπραξε για τον Δήμο Ι.Π Μεσολογγίου και όπως θα πράξει και για άλλους Δήμους που άνοιξε το θέμα, με βάση συγκεκριμένα στοιχεία από το λογισμικό της οικονομικής υπηρεσ...

ΒΑΡΝΑΚΑΣ: ΑΙΣΘΗΤΙΚΉ ΠΑΡΑΦΩΝΊΑ...

ΒΑΡΝΑΚΑΣ: ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΝΔΗΛΑΣ   Κάθε μεγάλο αναπτυξιακό-κοινωφελές έργο πέρα από την χρησιμότητά του, αποτελεί και στοιχείο πολιτισμού και κατά συνέπεια αυτοί που το μελέτησαν και το κατασκεύασαν έχουν ευθύνη απέναντι στην κοινωνία Βασικό εξωτερικό στοιχείο της πολιτισμικής ταυτότητας ενός έργου είναι η αισθητική του, η αίσθηση που νοιώθει ο σύγχρονος άνθρωπος όταν το αντικρίζει Είναι τα συναισθήματα όπως ο θαυμασμός , ο ενθουσιασμός, η χαρά, ο στοχασμός που προκαλεί η αισθητική του "Ωραίου",και του "εντυπωσιακού" που νιώθουν οι κάτοικοι και επισκέπτες του Βαρνακα όταν αντικρίζουν την παρέμβαση αποκατάστασης στο πεζόδρομο με τις ζωντανές και έντονες αποχρώσεις των νέων πλακιδίων , αναμφίβολα "προχωρημένης" αισθητικής που αντανακλούν την τεχνολογική τελειότητα αφενός του σχεδιασμού & αφετέρου των υπευθύνων που έχουν εντρυφήσει στη τέχνη και το πολιτισμό το