Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αμβρακία Οδός: Εγκαινιάστηκε ο νέος δρόμος – Σε 200 λεπτά από Αθήνα σε Λευκάδα & Πρέβεζα (Φωτό & Βίντεο)

 



Χρειάστηκαν σχεδόν 14 χρόνια έργων για να έρθει η ημέρα να κοπούν οι κορδέλες καθώς εγκαινιάστηκε στο σύνολό της η Αμβρακία Οδός, από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία, και παραδίδεται στην κυκλοφορία την Παρασκευή 2/2/2024.

Ήταν στις 16 Μαρτίου του 2010 όταν ξεκίνησαν 4 εργολαβίες για τον άξονα “Άκτιο-Αμβρακία” με χρόνο παράδοσης τους 36 μήνες. Το έργο χρειάστηκε να περάσει από πολλές συμπληγάδες, να κολλήσει, να κινδυνεύσει να μείνει ημιτελές και τελικά με μεγάλες προσπάθειες να φτάσουμε στην σημερινή ημέρα όπου ο κόσμος της Αιτωλοακαρνανίας, της Πρέβεζας, της Ηγουμενίτσας και των Ιονίων Νήσων να μπορούν να χαρούν τον δικό τους αυτοκινητόδρομο, ένα δρόμο που ενώνει την Αθήνα με το Άκτιο σε 3 ώρες και 20 λεπτά, δηλαδή σε 200 λεπτά. Υπολογίζεται πως η μείωση του χρόνου σε σχέση με την εθνική οδό είναι 45-60 λεπτά.

Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) - Φωτό: Ypodomes.com
Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) – Φωτό: Ypodomes.com

Στα σημερινά εγκαίνια παραβρέθηκε η πολιτική ηγεσία της χώρας, ο Πρωθυπουργός της χώρας, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, οι Περιφερειάρχες Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας Αλέξανδρος Καχριμάνης και Νεκτάριος Φαρμάκης, ο επικεφαλής του Ομίλου Μυτιληναίος Βαγγέλης Μυτιληναίος, βουλευτές και πολύς κόσμος.

Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) - Φωτό: Ypodomes.com
Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) – Φωτό: Ypodomes.com

Πρόκειται για μια σπουδαία ημέρα για την Δυτική Ελλάδα, τα Ιόνια Νησιά και την Ήπειρο καθώς επτά σχεδόν χρόνια μετά την Ιόνια Οδό, αποκτά ακόμα έναν αυτοκινητόδρομο σε μια περιοχή όπου οι οδικές υποδομές υπολείπονται σημαντικά άλλων περιοχών της χώρας. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα δώσει περαιτέρω ώθηση στον οδικό τουρισμό, την αγροτική ανάπτυξη, τον πολιτισμό και φυσικά τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.

 

 

Τι είναι όμως η Αμβρακία Οδός; Γιατί είναι ένας χρήσιμος και σπουδαίος αυτοκινητόδρομος για την χώρα; Φανταστείτε το εξής: Μέχρι το 2017 κάποιος που ήθελε για παράδειγμα να πάει στη Βόνιτσα, την Πρέβεζα ή τη Λευκάδα έπρεπε να κάνει ένα οδικό ταξίδι σχεδόν επτά ωρών για να φτάσει στον προορισμό του. Μέχρι τότε ήταν εργοτάξιο η Ολυμπία Οδός, εργοτάξιο και η Ιόνια Οδός, ημιτελής η Αμβρακία Οδός.

Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) - Φωτό: Ypodomes.com
Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) – Φωτό: Ypodomes.com

Το ταξίδι χωρίς κανένα στοιχείο υπερβολής ήταν μαρτυρικό καθώς οι οδηγοί έπρεπε να κινούνται μεταξύ εργοταξίων για σχεδόν 400 χιλιόμετρα. Με την ολοκλήρωση της Ολυμπίας και της Ιόνιας το μισό μαρτύριο τελείωσε και οι 7 ώρες έγιναν 5 αλλά όλες αυτές οι περιοχές έπρεπε να περιμένουν άλλα επτά χρόνια για να μπορούν επιτέλους, χωρίς καμιά διακοπή να ταξιδέψουν άνετα και με ασφάλεια με τη χρήση της ολοκληρωμένης πλέον Αμβρακίας Οδού.

Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) - Φωτό: Ypodomes.com
Εγκαίνια της Αμβρακίας Οδού (Ιανουάριος 2024) – Φωτό: Ypodomes.com

Το ιστορικό της κατασκευής του δρόμου

Το 2009 το υπουργείο ΥΠΕΧΩΔΕ τότε προκηρύσσει διαγωνισμό για την κατασκευή της Αμβρακίας Οδού, σαλαμοποιώντας σε τέσσερα τμήματα τον άξονα. Στις 16 Μαρτίου του 2010 οι 4 συμβάσεις υπογράφονται με την ΑΕΓΕΚ ως ανάδοχο και χρόνο κατασκευής τους 36 μήνες. Τα προβλήματα στην κατασκευή ήταν εξαρχής εμφανή.

Ελλιπείς απαλλοτριώσεις, προβλήματα γεωμορφολογίας, προβλήματα στην κατασκευάστρια και βέβαια σε μια εποχή που η χώρα κατέρρεε οικονομικά. Μέχρι το 2016 το έργο συνέχισε μια πορεία αβεβαιότητας με το ποσοστό προόδου να παραμένει κολλημένο στο 50%.  Σε εκείνη τη χρονική στιγμή και με δεδομένη την αδυναμία της εταιρείας να ολοκληρώσει, σε 3 από τις 4 εργολαβίες προστέθηκε η ΑΚΤΩΡ ή η ΤΟΜΗ προκειμένου να διασωθεί το έργο και να μπορέσει να ολοκληρωθεί.  Αποτέλεσμα ήταν η απόδοση 17 χιλιομέτρων μεταξύ Ακτίου και Βόνιτσας την Άνοιξη του 2019. Ήταν το πρώτο μεγάλο τμήμα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία, 9 χρόνια μετά την εκκίνηση των κατασκευών.

Στο μέτωπο των απαλλοτριώσεων το σκηνικό παρέμεινε το ίδιο, ειδικά στο δυτικό τμήμα του έργου και από το 2017 άρχισε να καλλιεργείται η ιδέα μίας εργολαβίας-σκούπας η οποία θα αναλάμβανε να ολοκληρώσει το έργο. Οι αντίμαχοι αυτής της ιδέας, κυρίως φορείς της περιοχής υποστήριζαν ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να δοθεί το δυτικό άκρο προς Άκτιο και το ανατολικό προς την Αμβρακία (με σύνδεση με την Ιόνια) από τις υφιστάμενες εταιρείες.

Τελικά δημοπρατήθηκε το 2018 από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. η εργολαβία-σκούπα ύψους 150 εκατ. ευρώ την οποία ανέλαβε η ΜΕΤΚΑ μέλος της Μυτιληναίος στα τέλη του 2020. Τα έργα άρχισαν να τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα και αποτέλεσμα αυτης της επιτάχυνσης ήταν το καλοκαίρι του 2022 να δοθεί στην κυκλοφορία ακόμα ένα τμήμα 17χλμ από τον Δρυμό μέχρι την Αμβρακία κάνοντας δυνατή την λεγόμενη “παράκαμψη Αμφιλοχίας”.  Αυτό που πλέον αναμένεται είναι η τρέχουσα εργολαβία να καταλήξει με την παράδοση και του τελευταίου τμήματος του αυτοκινητόδρομου. Η δεύτερη παράδοση γίνεται 12 χρόνια μετά την υπογραφή τως πρώτων συμβάσεων.

Από εκεί και έπειτα ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση και η Μυτιλιναίος στο πρώτο της πολύ μεγάλο οδικό έργο κατάφερε να τηρήσει τη δέσμευση της με αποτέλεσμα σήμερα, 31 Ιανουαρίου 2024 να παραδοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα του δρόμου από την Βόνιτσα μέχρι τον Δρυμό, μήκους 17 ακόμα χιλιομέτρων και να ολοκληρωθεί ο κύκλος των κατασκευών που κράτησε σχεδόν 14 χρόνια. Η Αμβρακία Οδός είναι μια πραγματικότητα για τη χώρα η οποία προσθέτει στο 48,5 χιλιόμετρα κλειστού αυτοκινητόδρομου στο δίκτυο της αυξάνοντας περαιτέρω την οδική ασφάλεια στις οδικές μετακινήσεις και τις οδικές μεταφορές. .

Το μεγάλο έργο της Αμβρακίας Οδού

Ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία, μήκους 48,5 χλμ έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2+2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και ανισόπεδους κόμβους. Το έργο υλοποιείται με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Είναι έργο γέφυρα, καθώς ξεκίνησε με πόρους του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Ο ολοκληρωμένος πλέον άξονας ξεκινά από το νότιο άκρο της Λίμνης Αμβρακίας και φτάνει μέσω Βόνιτσας στην περιοχή του Ακτίου όπου ενώνεται από την μια την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου-Πρέβεζας και από την άλλη με τον οδικό άξονα Άκτιο-Λευκάδα. Ο νέος αυτοκινητόδρομος περιλαμβάνει επτά ανισόπεδους κόμβους, 26 κάτω διαβάσεις, 4 άνω διαβάσεις, 3 κοιλαδογέφυρες και 7 γέφυρες ρεμάτων.

Η εργολαβία της Μυτιληναίος αφορούσε την κατασκευή των υπολειπομένων εργασιών συνολικού μήκους περί τα 32,2 km,, που δεν ολοκληρώθηκαν, στο πλαίσιο των αρχικών συμβάσεων και συγκεκριμένα:

— τμήμα από Χ.Θ 0+000 έως Χ.Θ 1+300 το σύνολο των εργασιών,

— τμήμα από Χ.Θ 17+600 έως Χ.Θ 48+497 ολοκλήρωση υπολειπομένων εργασιών.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος αντικαθιστά την υφιστάμενη εθνική οδό η οποία ήταν διαβόητη για τα συνεχή τροχαία που στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές κάθε χρόνο.

Με την αποπεράτωση και λειτουργία του συνόλου του νέου αυτοκινητόδρομου η διαδρομή Λευκάδα-Αθήνα θα μειωθεί σε περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά ενώ θα μειωθούν αντίστοιχα και οι αποστάσεις προς Άκτιο, Πρέβεζα, Ηγουμενίτσα.

Παράλληλα με την παράδοση των έργων για τη διπλή οδική σύνδεση Λευκάδας μέχρι τα τέλη του 2024, ολοκληρώνεται το πλέγμα των νέων οδικών αξόνων στην περιοχή της Δυτικής Αιτωλοακαρνανίας. Βέβαια από σήμερα θα πρέπει να γίνει και η αρχή και να διερευνηθεί με ποιον τρόπο αυτός ο νέος αυτοκινητόδρομος θα συντηρηθεί στο μέλλον για να διατηρήσει τα υψηλά standards με τα οποία έχει κατασκευαστεί.

Το έργο που πλέον μένει για να συμπληρώσει το παζλ είναι η υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας καθώς η υφιστάμενη σύνδεση μέσω πλωτής γέφυρας είναι εδώ και χρόνια ανεπαρκής και κορεσμένη ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι μελέτες του έργου είναι σε εξέλιξη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ και αποτελεί προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης.

 

 

Νίκος
Καραγιάννης

 

Πηγή  

 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

πρόσβαση στη παραλία Αγριλιά του Δήμου Ξηρομέρου

πρόσβαση στη παραλία Αγριλιά του Δήμου Ξηρομέρου  Με αφορμή  σχόλιο αναγνώστη : "Μαθαίνουμε μετά λύπης, πως φέτος το καλοκαίρι οι ιδιοκτήτες του χώρου που εκμεταλεύονταν τον παρακείμενο χώρο από την δημοφιλή παραλία Αγριλιά, δε θα τον λειτουργήσουν όπως τόσα χρόνια. Φυσικό επόμενο η πρόσβαση από τον χώρο που γινόταν τόσα χρόνια, να μην είναι εφικτή." Ερωτάται ο Δήμος Ξηρομέρου : αν θα μεριμνήσει ώστε να υπάρχει χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων και ασφαλή πρόσβαση στην δημόσια παραλία;

Αγριλιά : «Τέλος εποχής» για τον «θρυλικό» τόπο διακοπών – συγκινητικά σχόλια στο facebook

Οι ιδιοκτήτες-διαχειριστές του χώρου ανακοίνωσαν της διακοπή λειτουργίας του από τη φετινή σεζόν  Λύπη αλλά και νοσταλγία έχει προκαλέσει η είδηση πως μετά απο πολλά χρόνια, ένας χώρος διακοπών ταυτισμένος κατά κύριο λόγο με τους Αγρινιώτες, δεν πρόκειται να λειτουργήσει. Πρόκειται για το κάμπινγκ – ενοικιαζόμενα αλλά και χώρο εστίασης που λειτουργούσαν επί δεκαετίες, δίπλα απο την παραλία της Αγριλιάς στον Αστακό. Για πολλά χρόνια αποτέλεσε τον τόπο καλοκαιρινής ξεγνοιασιάς και απόδρασης για εκατοντάδες κατοίκους του Αγρινίου, που για εκείνους ήταν ένα ιδανικό μέρος για πολυήμερες, οικογενειακές και οικονομικές διακοπές. Δεν ήταν όμως λίγοι και οι εκδρομείς απο άλλες περιοχές της Ελλάδας αλλά και το εξωτερικό, που είχαν γοητευτεί από τις ομορφιές της περιοχής. Όπως ήταν φυσιολογικό, η είδηση πως το «κτήμα Αγριλιά» φέτος δεν θα λειτουργήσει, προκάλεσε πλήθος σχολίων απ’όσους προγραμμάτιζαν για φέτος ή είχαν κάνει τα προηγούμενα καλοκαίρια τις διακοπές τους εκεί… Για έναν από τους πλέον

57χρονος βρέθηκε κρεμασμένος

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία του Καινουργίου στο άκουσμα της είδησης της αυτοκτονίας όπως όλα δείχνουν ενός άνδρα ηλικίας 57 ετών. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο άνδρας εντοπίστηκε κρεμασμένος σε βοηθητικό χώρο της οικίας του από συγγενικό πρόσωπο, χωρίς τις αισθήσεις του. Όπως διαπιστώθηκε στην συνέχεια ήταν νεκρός. kainourgiopress.gr  

Αστακός: Ενοικιάζεται πλήρως ανακαινισμένο και επιπλωμένο ισόγειο διαμέρισμα

  Ενοικιάζεται πλήρως ανακαινισμένο και επιπλωμένο ισόγειο διαμέρισμα (70τ.μ.) στη θέση Χοβολιό Αστακού (100μ. από την παραλία Γούλια) για την καλοκαιρινή περίοδο. Πληροφορίες: Σπύρος Αναστόπουλος Τηλ. 6972666179

Η σιωπή της Δημοτικής Αρχής Ξηρομέρου ...

  Σε λίγες ημέρες  έρχεται τυπικά και το φετινό καλοκαίρι κι ακόμη στο Δήμο Ξηρομέρου δεν έχει ψηφιστεί ο οικονομικός προϋπολογισμός του τρέχοντος έτους 2024 δεδομένης της παρέλευσης της προθεσμίας   που προβλέπεται στο νόμο έως 31/12/2023  Η ψήφιση έγκαιρα του οικονομικού Προϋπολογισμού είναι σημαντική καθώς καθορίζεται το ετήσιο δημοσιονομικό πρόγραμμα δράσης, αποτελεί βασικό εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της Δημοτικής Αρχής , ενισχύει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων , παρέχει μια συνολική εικόνα όλων των δραστηριοτήτων του Δήμου ,διευκολύνει τον έλεγχο και βοηθά στην ορθολογικότερη διαχείριση των πόρων  Τα αίτια της καθυστέρησης του  Προϋπολογισμού θα ήταν θετικό να τα αποσαφηνίσει με ακρίβεια η Δημοτική Αρχή Ξηρομέρου για να έχουν γνώση οι Δημότες εκτός κι αν θεωρεί ότι δεν τους αφορά ,άλλα από ότι φαίνεται ακολουθεί κατά γραμμα τις εντολές του επικοινωνιολόγου ... Σε ότι αφορά τις παρατηρήσεις του παρατηρητηρίου  στο προϋπολογισμό αληθές είναι ότι πράγματι δεν είναι σημαντι

Απέραντη θλίψη σκόρπισε στο Ξηρόμερο ,ο ξαφνικός θάνατος του Βασίλη Σόμπολου

Βαρύ πένθος σκόρπισε στην τοπική κοινωνία του Ξηρομέρου   η είδηση του  ξαφνικού  θανάτου του 38χρονου Βασίλη Σόμπολου από το Καραϊσκάκη  .  Η κηδεία του Βασίλη θα γίνει αύριο Δευτέρα 13 Μαΐου και ώρα 5:οο μ μ στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Καραϊσκάκης Η ΒΕΛΟΥΤΣΑNEWS εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του .  

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Ν ΠΑΝΤΑΖΗ ΠΡΟΣ ΜΥΤΙΚΑPRESS

Πρός:Μύτικας Press κο Βασίλη Σούλα, Αγαπητέ Βασίλη, Καλησπέρα, Χριστός Ανέστη! Εύχομαι υγεία και ευτυχία. Πολύ σωστή η ενημέρωση σου για την απόρριψη της προσφυγής στην επιτροπή 152,αλλά σου διέφυγε να ενημερώσεις ότι δεν έχει τελεσιδικήσει και όπως σαφώς αναφέρεται στην απόφαση 5/2024 “”Κατά της ανωτέρω απόφασης, μπορεί να ασκηθεί προσφυγή ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων.”” όπου ήδη έχω κινηθεί ανάλογα. Γενικά,όσο μπορώ από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου θα προστατεύσω τα συμφέροντα του Δήμου και του Ελληνικού Δημοσίου,τα οποία δεν προστατεύονται με εκπτώσεις 1% και δεν θα επιτρέψω την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος για χαρτζιλίκια για φανφάρες και για κάνενα άλλο λόγο.   Όπως πολύ καλά γνωρίζουμε,οι επιτροπές κάνουν μόνο ερμηνεία και δεν ασχολούνται επί της ουσίας και εκεί αναλαμβάνει η Ελληνική Δικαιοσύνη - τα αρμόδια δικαστήρια. Όταν τελεσιδικήσει θα μιλήσουμε ξανά. Χαιρετισμούς, Απόστολος Ν Πανταζής Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΣΟΥΛΑ  ΒΑΣΙΛΗ Αποστόλη Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά, Υγεία κα

ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΓΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ

Επιστράφηκε   με παρατηρήσεις στο Δήμο Ξηρομέρου το σχέδιο προυπολογισμού του Δήμου για το έτος 2024 από το Παρατηρητηριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ με το  Αρ. Πρωτ.: 513/13-05-2024 έγγραφο του  Το παρατηρητήριο λαμβάνοντάς υπόψιν τα άρθρα 4 του ν.4111/2013 (Α’ 18) και 77 του ν. 4172/2013 (Α’ 167) και 27 και 64 του ν.4270/2014 (Α΄ 143) όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν, σε συνδυασμό και με την 63726/28.07.2023 (Β΄4795) κοινή απόφαση των Αν. Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών “Παροχή οδηγιών για την κατάρτιση του προϋπολογισμού των δήμων, οικονομικού έτους 2024 - τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 7028/2004 (Β’ 253) απόφασης” το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ αξιολογεί και παράσχει γνώμη επί του  σχεδίου του προϋπολογισμού του φορέα ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ που υποβλήθηκε στις βάσεις δεδομένων του Υπουργείου Εσωτερικών προκειμένου να επέλθουν οι  αναγκαίες προσαρμογές σε ορισμένες εγγραφές του σχεδίου από τη Δημοτική Επιτροπή, Συγκεκριμένα   το Παρατηρητήριο έχει τη γνώμη ότι το σχέδι

Ξηρόμερο: Χτύπησε τον εν διαστάσει σύζυγό της με κοντάρι ηλεκτρικήςσκούπας στο κεφάλι

  Για παράβαση της νομοθεσίας περί ενδοοικογενειακής βίας κατηγορείται μία γυναίκα σε περιοχή του Ξηρομέρου. Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος της κατόπιν καταγγελίας που υπέβαλε ο εν διαστάσει σύζυγός της, αναφέροντας ότι τον χτύπησε στο κεφάλι με το κοντάρι ηλεκτρικής σκούπας.  Μάλιστα, κατήγγειλε ότι τον εξύβρισε και τον απείλησε λεκτικά για την ζωή του, κρατώντας μαχαίρι. Η σχετική δικογραφία έχει διαβιβαστεί στον αρμόδιο Εισαγελλέα.

Προχωρά ο δρόμος που φέρνει πιο κοντά τη Λευκάδα -Πότε θα ολοκληρωθεί

  Πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή του βρίσκεται το μεγάλο έργο της διπλής σύνδεσης της Λευκάδας με τον καινούργιο άξονα Άκτιο-Αμβρακία, που καθιστά σημαντικά ευκολότερες τις μετακινήσεις στο νησί του Ιονίου. Το έργο αφορά στη σύνδεση της Λευκάδας μέσω δύο νέων οδικών τμημάτων και συγκεκριμένα το τμήμα «Βόνιτσα-Λευκάδα», μήκους περί τα 16 χλμ. και το τμήμα «Άκτιο- Άγιος Νικόλαος» με 5 χλμ. το τελευταίο τμήμα ολοκληρώθηκε στα μέσα Απριλίου 2023, ενώ ακόμα μεγαλύτερη τουριστική και οικονομική ώθηση στην περιοχή αναμένεται να δοθεί με την ολοκλήρωση και του έτερου τμήματος, Βόνιτσα-Λευκάδα, κάτι το οποίο εκτιμάται στο τέλος του τρέχοντος έτους. Στο εν λόγω κομμάτι, προ ολίγων εβδομάδων παραδόθηκε σε κυκλοφορία ο δρόμος από το Κάστρο της Αγίας Μαύρας μέχρι τον Άγιο Αντώνιο. Το έργο της διπλής σύνδεσης αναλυτικότερα: Εκτελείται στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και αφορά στην οδική σύνδεση της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Δυτικός Άξονας. Η υπόψη οδική σύνδεση π