Αλλάζει η κυκλοφορία σε Αστακό και Μύτικα όπως αναφέρει η εφημερίδα "Συνείδηση", σύμφωνα με την οποία στόχος του Δήμου Ξηρομέρου είναι οι κυκλοφοριακές αλλαγές να εφαρμοστούν άμεσα, μετά την έγκριση των μελετών
Αναλυτικά το δημοσίευμα:
Παρεμβάσεις για την αποσυμφόρηση που παρατηρείται το καλοκαίρι προτείνονται στις κυκλοφοριακές μελέτες του Δήμου
Ο Μύτικας και ο Αστακός είναι δύο περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας που κατά τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα, συνεπώς και μεγάλο φόρτο στην κυκλοφορία των οχημάτων.
Τα προβλήματα που δημιουργούνται από την αυξημένη κίνηση έχει εντοπίσει εδώ και καιρό η Δημοτική Αρχή Ξηρομέρου και ήδη έχει μελετήσει όλες τις πιθανές λύσεις για τη βελτίωση της κατάστασης.
Ήδη έχει εκπονηθεί νέα κυκλοφοριακή μελέτη, τόσο για τον Αστακό όσο και για τον Μύτικα, η οποία μάλιστα παρουσιάστηκε στους κατοίκους της περιοχής και αυτοί με την σειρά τους έκαναν τις προτάσεις τους, οι οποίες θα ενσωματωθούν στην εφαρμογή της μελέτης για την εκάστοτε περιοχή.
Μάλιστα η στόχευση είναι οι νέες κυκλοφοριακές μελέτες να εφαρμοστούν το καλοκαίρι, καθώς αρκετές από τις προτεινόμενες λύσεις είναι φθηνού κόστους και μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα. Ωστόσο αν τελικά αυτό δεν καταστεί εφικτό, θα εφαρμοστούν με τη νέα χρονιά και με το νέο προϋπολογισμό.
Ο Δήμαρχος Ξηρομέρου, Γιάννης Τριανταφυλλάκης, μιλώντας στη «Σ» για τις κυκλοφοριακές μελέτες και τις ιδιαιτερότητες των δύο αυτών περιοχών του Δήμο επεσήμανε:
«οι συγκεκριμένες μελέτες εγκρίθηκαν από την ανάθεση του τεχνικού συμβούλου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και γι’ αυτό θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη τον Νεκτάριο Φαρμάκη και τις υπηρεσίες της Περιφέρειας για τη συνεργασία.
Πρόκειται για δύο πολύ χρήσιμες μελέτες για τις κοινότητες του Αστακού και του Μύτικα, που τουλάχιστον στην τουριστική αιχμή του καλοκαιριού οι περιοχές αυτές έχουν ανάγκη τις μελέτες, διότι αντιμετωπίζουν προβλήματα στην μικροκυκλοφορία των οχημάτων στον αστικό ιστό, δημιουργώντας ακόμη και μποτιλιαρίσματα.
Και οι δύο κοινότητες έχουν τις ιδιαιτερότητές τους λ.χ. ο Αστακός έχει το ζήτημα με το καράβι που αναχωρεί προς Ιθάκη και Κεφαλονιά, οπότε υπάρχει στον Αστακό κυκλοφοριακός φόρτος, ενώ υπάρχουν και κάποιες ιδιαιτερότητες στο δίκτυο όσον αφορά το μήκος του και την κατανομή του, όπου δημιουργούνται κάποια προβλήματα σε διάφορα σημεία.
Όλα αυτά τα ζητήματα μελετήθηκαν με ειδικά μηχανήματα που μετρούν το κυκλοφοριακό φόρτο τον Αύγουστο του 2024, έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, παρουσιάστηκαν στο κοινό και επειδή είναι δυναμικές, όπου χρειάζονται τροποποιήσεις θα γίνουν. Δεχθήκαμε τα αιτήματα των συμπολιτών μας γι’ αυτές μέσω της διαβούλευσης του έγινε τόσο στον Αστακό, όσο και στον Μύτικα και θα τα εφαρμόσουμε.
Ιδιαιτερότητες υπάρχουν και στον Μύτικα, κυρίως στο λιμάνι, όπου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προκαλείται κυκλοφοριακός φόρτος. Επίσης, μελετήθηκαν και τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά των οδών στον Μύτικα, καθώς δημιουργείται φόρτος, κυρίως το καλοκαίρι.
Σχετικά με τους χώρους στάθμευσης, όπου υπάρχει ζήτημα και στον Αστακό και στον Μύτικα έχουν προταθεί κάποιες λύσεις, αλλά κυρίως προτείνονται μονοδρομήσεις σε κάποιες οδούς και κυκλικές διαδρομές, γεγονός που αναβαθμίζει την μικροκυκλοφορία στον αστικό ιστό.
Επίσης, αναμένονται και περεταίρω λύσεις, όπως είναι η διάνοιξη δρόμων εντός του σχεδίου πόλεως του Μύτικα, που θα ανακουφίσουν περισσότερο την συγκεκριμένη κοινότητα.
Οι αλλαγές που προτείνονται στην κυκλοφοριακή μελέτη αφορούν κυρίως αλλαγές χαμηλού κόστους. Προτείνονται και αλλαγές που έχουν κόστος, όπως λ.χ. η δημιουργία κάποιων κόμβων, αλλά αυτό μπορεί να εξεταστεί και μεταγενέστερα. Οι αλλαγές που προτείνονται σε πρώτη φάση θα μπορούσαν να εφαρμοστούν ακόμη και με πινακίδες κυκλοφορίας.
Με κάποια αναμόρφωση του προϋπολογισμού θα προμηθευτούμε τις απαραίτητες πινακίδες, θα τις τοποθετήσουμε και θα εφαρμόσουμε τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη.
Ενδεχομένως το καλοκαίρι να είμαστε έτοιμοι, αλλά δεν μπορώ να το πω με σιγουριά στο 100%, διότι απαιτούνται και κάποιες εγκρίσεις από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, από το Δημοτικό Συμβούλιο κλπ. Αν δεν καταφέρουμε στις αρχές καλοκαιριού να εφαρμόσουμε τις κυκλοφοριακές μελέτες, στις αρχές του 2026, με το νέο προϋπολογισμό, θα μπορούμε να τις εφαρμόσουμε».
Κωνσταντίνος Χονδρός - Εφημερίδα "Συνείδηση"
Ευκαιρία για μερικές χιλιάδες ευρώ απευθείας αναθέσεων για πινακίδες και πουφ η δλειά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε κιχ και σεντς για κατασκευή δημοτικών πάρκινγκ και νέων δρόμων !
Διωξε και το καράβι από την παραλία να ερήμωση ο τόπος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ αυτό καταλαβες επηστημονα
ΔιαγραφήΟ μόνιμος χώρος στάθμευσης είναι τα πεζοδρόμια. Πάλι τα ίδια θα έχουμε. Τόσα χρόνια βλέπετε αυτό το αίσχος και δε μιλάτε Χορτάσαμε κούφια λόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιωξε τους μπαταξιδες του δημου και τα κουτσα αλογα που επελεξες για συνεργατες σου σε βουλιαζουν ξυπνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαγωνικά είστε όμως εε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντοπίσατε εγκαίρως το πρόβλημα μπράβο μπράβο 😅😅😅
ΠΡΟΧΩΡΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝΑΝΩΝΥΜΑ ΜΕ ΛΑΣΠΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ
ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΖΩΝΤΑΝΑ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ
Η κυκλική κυκλοφορία απο το χοβολιό δεν είναι καινούριο υπήρξε και στο παρελθόν και δούλεψε ...απορώ γιατί τόσα χρόνια δεν το επαναφέραμε. Το πρόβλημα της σταθμευσης ειδικά για τον Αστακό θα μπορούσε να τακτοποιηθεί μερικώς αν υπήρχαν και τηρούνταν καθαροί κανόνες με εφαρμογή προστίμων. Θέλει όμως διαγραμμίσεις όπως υπάρχουν σε καθε οργανωμένη κοινότητα και καθορισμό. Η κυκλοφορία και στάθμευση στην παραλία θα πρέπει να απαγορευτεί όλο το χρόνο δεν υπάρχει λόγος ... κυρίως οι κατασταηματάρχες θα πρέπει να είναι αυτοί που θα πρέπει να το απαιτήσουν ...αλλιώς δεν θα πατά άνθρωπος. Ουτε το χειμώνα θα έπρεπε να υπάρχει....η μόνη εξαίρεση θα έπρεπε να είναι φορτωεκφόρτωση για τα σκάφη άν υπάρχει ανάγκη και μόνο κάποιες ώρες
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΧΩΡΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΔΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠδοσ το παρόν ενασ από την αντιπολίτευση εφυγε
Διαγραφή