sinidisi.gr
Εξαιρετικά θετικό είναι το γεγονός ότι ο δήμος Ξηρομέρου σε μία προσπάθεια να διατηρηθούν στην περιοχή τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ στο Μύτικα και στις Φυτείες είναι έτοιμος να αναλάβει τη στέγαση των υποκαταστημάτων σε δημοτικά κτίρια, όπως επίσης και τα λειτουργικά κόστη αυτών των υποκαταστημάτων.
Όμως και πάλι ο… λογαριασμός δύσκολα θα βγαίνει και αυτό γιατί τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ στην επαρχία δεν κλείνουν επειδή έχουν
υψηλά μισθώματα στους χώρους που στεγάζονται, ούτε επειδή «καίνε» πολύ
ρεύμα. Το ενοίκιο του υποκαταστήματος στις Φυτείες, για παράδειγμα, πόσο
μπορεί να είναι… 300€; 500€;
Δεν κλείνουν τα υποκαταστήματα για ένα πεντακοσάρικο, κλείνουν εξαιτίας του μισθολογικού κόστους και του χαμηλού όγκου εργασιών που έχουν αυτά τα υποκαταστήματα. Τα ΕΛΤΑ λοιπόν δεν σώζονται με το να τους πληρώνουν οι δήμοι φως, νερό, τηλέφωνο και να τους στεγάσουν σε κοινοτικά καταστήματα.
Η μοναδική λύση για να συνεχίσει να υπάρχει φυσική παρουσία των ΕΛΤΑ σε κωμοπόλεις της επαρχίας είναι να βρεθούν τοπικές επιχειρήσεις που θα συνεργαστούν με τα ΕΛΤΑ δημιουργώντας ουσιαστικά πρακτορεία

Θα μπορούσαν να λειτουργήσουν στα ΚΕΠ, καθώς και σε δημοτικούς χώρους (πρώην κοινοτικά γραφεία), στελεχωμένα από υπαλλήλους που εργάζονται στους δήμους με τα διάφορα προγράμματα
ΑπάντησηΔιαγραφήετσι ακριβως ειναι οπως γραφει το ρεπορταζ και να προσθεσω οτι στην Αθηνα και μαλιστα στο κεντρο των Αθηνων υπαρχουν τεσσερες επιχειρησεις(βιβλιοχαρτοπωλεια και μεταφραστικα κεντρα που εχουν παρει την αδεια των ΕΛΤΑ χρονια να προσφερουν υπηρεσιες τους πλην βεβαια των υπηρεσιων του πρ. Ταχυδρ Ταμιευτηριου που ανηκει στην EUROBANK..προσωπικα εγω εξω εξυπηρετηθει αρκετες φορες απο τα συγκεκριμενα υποκαταστηματα και μαλιστα σε χρονο ΜΗΔΕΝ ΧΡ ΜΠΟΝΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κομα της νδ χρωστα 400 εκατομυρια και το χρεος αυξανει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρα δεν βγαινει.
Γι αυτο ποια η γνωμη σας;
Την εχετε πει ποτε;;;;