Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού
Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού Τοποθετήθηκαν όπως κάθε καλοκαίρι τέτοια εποχή από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού μπροστά από το ξενοδοχείο ΣΤΡΑΤΟΣ. Επίσης θα τοποθετηθεί και λοιπός εξοπλισμός αναβάθμισης της πρόσβασης κατόπιν εξασφάλισης χρηματοδότησης από το Υπουργείο Τουρισμού. Καλό καλοκαίρι να έχουμε, υγεία σε όλους. mpampinh in