Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απόστολος Ν Πανταζής προς Ξηρόμερο news: Από όλα αυτά που αναφέρει ο κύριος Σάββας εσείς μόνο αυτό κρατήσατε;


Με αφορμή χτεσινό δημοσίευμα   του Ξηρόμεροnews  που αφορά το περιεχόμενο της ιδρυτικής διακηρυξης της Δημοτικής παράταξης 
«ΞΗΡΟΜΕΡΟ Νέα Μέρα - Καθαρά Χέρια», o κ Α.Ν.Πανταζής σχολίασε: 

Καλησπέρα Ξηρόμερο news!

Από όλα αυτά που αναφέρει ο κύριος Σάββας εσείς μόνο αυτό κρατήσατε;
Για τις απευθείας αναθέσεις που είναι γεγονός αναμφισβήτητο και κάποιοι πλουτίζουν δε το βλέπετε;
Τα χωριά που έχουν μείνει στο ΕΛΕΟΣ του ΘΕΟΥ που πέρα από τα κλαδέματα των δέντρων και το ασβέστωμα στις πλατείες και αυτά μια φορά το χρόνο δε σας ενοχλούν;
Η καταγγελία κυρίου Στάικου για τον αγωγό που διερευνάται από τη δικαιοσύνη δε σας αγγίζει;

Τα χρήματα για τις θεομηνίες που πετάχτηκαν χωρίς να γίνουν ουσιαστικές εργασίες για το σκοπό που εγκρίθηκαν όπως ο δρόμος (γκρεμός) στο χοβολιό περιοχή Αγίου Γεωργίου δε το είδατε;
Παραλίγο να μείνει εκτός ΟΧΕ,αν δεν ήταν ο κύριος Λύτρας να τους κρούσει τον κώδωνα,να πιέσει 100 φορές και αν η περιφέρεια δεν έπαιρνε πρωτοβουλία ακόμη θα κοιμόντουσαν όρθιοι.

Τα έργα των προηγούμενων που τα παρουσιάζουν για δικά τους δε σας λέει κάτι;

Τα νεκροταφεία ιδιαίτερα του Αστακού που δεν έχει θέσεις και με το ζόρι βρέθηκε μια γωνίτσα για τον πρώην Δήμαρχο κύριο Σαμάρα δε σας ενοχλεί;

Για το τοπικό Χωροταξικό που δεν έκανε τίποτα και αφήνει εκτός σχεδίου πόλης, ένα μεγάλο τμήμα του Αστακού,Μύτικα και άλλων περιοχών;;;

Για τους εισαγγελείς και δικαστές που θα βάζανε φυλακή τους προηγούμενους και τώρα μετά από 4 χρόνια κινδυνεύουν οι ίδιοι τι έχουμε; Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό τη κότα;

Όσο για τους χρηματισμούς που τόσο πολύ σας ξάφνιασε, έχετε να ρωτήσετε εκεί στη δημοτική αρχή που το παίζουν κυριλέ να σας εξηγήσουν και για το 2014 ιδιαίτερα,μη βλέπετε τώρα που πιάσανε καρέκλα και κάνουν τον κινέζο μιας που διαβάζουν και κινεζικά βιβλία

Το ότι ο μόνος τρόπος προσπάθειας να πείσει η δημοτική αρχή,όπως έπραττε προεκλογικά και συνεχίζει έως τώρα,είναι το ψέμα, οι ψεύτικες υποσχέσεις,η λασπολογία και να ρίχνουν την ευθύνη στους άλλους δε σας υποτιμά εσάς;

Το Xiromero news έχεις ιστορία, μην το υποβαθμίζετε εσείς οι ίδιοι διαχειριστές, σεβαστείτε τη μνήμη του ιδρυτή.

Απόστολος Ν Πανταζής

Σχόλια

  1. Πηγαίνετε στη χρυσόβιτσα και ρωτήστε τους χρυσοβιτσάνους γιατί στηρίζουν Τριανταφυλλάκη και δεν στηρίζουν τον συγχωριανό τους.
    Υ.Γ. η αλήθεια βγαίνει από τους απλούς ανθρώπους και όχι απο υποψηφίους και απο αναρτήσεις στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι αυτό κρατήσαμε γιατί έτσι έμαθες τον κόσμο ΑΠΟΣΤΟΛΉ με το χρήμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΗΘΕΛΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ xiromeronews ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ. ΑΜ ΔΕ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΘΑ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποστόλη έχω μια απορία. Ο έλεγχος στα πεπραγμένα
    θα περιλαμβάνει
    και την δική σου δημοτική θητεία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμείς οι απλοί πολίτες τι να κρατήσουμε αποστόλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε τον Απόστολο δεν μας είπες τελικά εσύ τι θα στήριξης; Αυτούς που εβριζες και τους έλεγες άχρηστους και τώρα θα συμπόρευστης μαζι τους; Πώς γυρνά ο καιρός Αποστολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βελούτσα τα χεσες τα πανταλόνια κι ξηκινσης να σβινεις σχολια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάει και αυτός από ενωτικός κατέληξε να γράφει άρθρα περισσότερα και από τα σχόλια του Πάνου του Στάικου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να,σε ρωτησω ( άν) ξέρεις κατι
      Ο κος Στάϊκος τί θα κάνει τελικά.
      θα κατέβει αυτόνομα στις δημοτικές εκλογές το 23 ?
      ή ακόμα δέν έχει αποφασίσει τί θα κάνει και ανάλογα με τις εξελιξεις θα πράξει ?
      το λεω αυτό γιατί ακόμα δέν ανακοίνωσε ούτε έναν υποψήφιο δημοτικό σύμβουλό του, ενώ ο νυν δήμαρχος ανακοινώνει υποψηφιότητες.
      Τί λένε στα καφενεία στο χωριό σου.

      Διαγραφή
  10. Συγνώμη που σου είπα χεστικες του εδοσες καλη απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ ΔΑΓΚΩΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τολη άστο.......στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πες τα τους κύριε Πανταζή. Ρωτήσετε τους αντηδιμαρχους πως γίνεται με προγράμματα να μπενουν συγκεκριμένα συγγενείς υποψήφιον γειά δουλειά. Ανίψια κ ξαδέρφια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ονοματίστε ένα άτομο που είναι συγγενής σντιδημαρχου και έχει μπει με πρόγραμμα.
      1 για δείγμα.
      Τεμπελχαναδες.

      Διαγραφή
    2. Δώστε ονόματα και οικογενειακή σχέση για του λόγου το αληθές... διαφορετικά είναι ένα ακόμη ψέμμα...

      Διαγραφή
  14. αυτοσ εχει τοσο μισος που εχει στραβωθει . εχει πλακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 18:50.δες αυτούς που ήταν υποψήφιοη αν κ δεν βγήκαν βόλεψαν ανιψιά σε προγράμματα. Κ τοπική συμβούλι ακόμα. Φυτείες μυστικά η αστακό? Αν το ψάξεις το βρίσκεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κε Αποστόλη Πανταζή δέν νογάς απο πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν υπάρχει ψέμα. Χειρότερα άπω τους προηγούμενους. Ο νοών νοητό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξηρόμερο: Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Γιώργου Στάικου

Ξηρόμερο: Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Γιώργου Στάικου Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Αιτωλοακαρνανίας και στον ιατρικό κόσμο η είδηση του θανάτου του Γιώργου Στάικου, γιου του γνωστού γιατρού Παναγιώτη Στάικου από τον Αστακό. Ο Γιώργος Στάικος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 50 ετών, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του, συγγενείς, φίλους και συναδέλφους. Οι γονείς του, ο γιατρός Παναγιώτης Στάικος και η σύζυγός του Λαμπρινή, αποχαιρετούν τον γιο τους με ανείπωτη οδύνη. Ο εκλιπών ζούσε και εργαζόταν στη Γαλλία, όπου ακολούθησε μια ιδιαίτερα σημαντική επιστημονική πορεία. Υπηρέτησε την ιατρική από θέσεις ευθύνης σε κορυφαία νοσοκομεία και εξειδικευμένα θεραπευτικά κέντρα της χώρας, μεταξύ των οποίων και το Ινστιτούτο Curie στο Παρίσι, διακρινόμενος για την επιστημονική του κατάρτιση, το ήθος και τη σεμνότητά του. Όσοι τον γνώρισαν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με ευγένεια, αφοσίωση στο λειτούργημά του και σημαντική προσφορά στον χώρο της υγείας, ο οποίος τίμησε...

Έρχεται «σαρωτικός» ανασχηματισμός στον Δήμο Ξηρομέρου-Νέα πρόσωπα σε θέσεις ευθύνης

Ένας από τους σημαντικότερους ανασχηματισμούς βρίσκεται προ των πυλών στον Δήμο Ξηρομέρου, καθώς, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο δήμαρχος ετοιμάζεται να προχωρήσει σε εκτεταμένες αλλαγές στη σύνθεση της διοικητικής του ομάδας, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας για τη δημοτική αρχή. Οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι αρκετές αντιδημαρχίες αλλάζουν χέρια, με πρόσωπα που μέχρι σήμερα είχαν διαφορετικό ρόλο ή βρίσκονταν εκτός της πρώτης γραμμής να αναλαμβάνουν πλέον αυξημένες αρμοδιότητες.  Παράλληλα, αλλαγή αναμένεται και στην προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου, με νέο πρόσωπο να καλείται να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη λειτουργία του κορυφαίου θεσμικού οργάνου του Δήμου. Πρόκειται για μια κίνηση που, σύμφωνα με όσους γνωρίζουν τις διεργασίες στο εσωτερικό της δημοτικής ομάδας,  αποσκοπεί στην ανανέωση, στην καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της διοίκησης, καθώς η δημοτική θητεία εισέρχεται σε μια ιδιαίτερα απαιτητ...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό... Η εκτέλεση  των εργασιών στην πλατεία Αγίου Νικολάου φέρνει στο προσκήνιο μια συζήτηση που δεν αφορά απλώς την επιλογή ενός κατασκευαστικού υλικού.  Αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον τόπο μας, την ιστορία του και το αποτύπωμα που θέλουμε να αφήσουμε στις επόμενες γενιές. Η απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως κύριο υλικό πέτρα... "τύπου Αστακού"  και να τοποθετηθεί η πέτρα Αστακού ως κομπάρσος στις γωνίες της πλατείας προκαλεί εύλογους προβληματισμούς.  Γιατί όταν αναπλάθεται η κεντρική πλατεία του Αστακού, δεν  επιλέγεται να πρωταγωνιστήσει το υλικό που είναι ταυτισμένο με τον ίδιο τον τόπο;  Η πέτρα Αστακού δεν είναι απλώς ένα φυσικό πέτρωμα. Είναι ένα στοιχείο που συνδέεται άμεσα με την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη φυσιογνωμία της περιοχής. Είναι μέρος της συλλογικής μνήμης.  Για δεκαετίες χρησιμοποιήθηκε σε κτίρια, αυλές, δημόσιους χώρους και κατασκευές που διαμόρφωσαν την εικόνα του Αστακού. Δεν ...

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης  Μια ανάρτηση δημότη του Ξηρομέρου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στάθηκε αφορμή για να ανοίξει ξανά μια συζήτηση που αφορά όχι μόνο τον Αστακό, αλλά και πολλές μικρές πόλεις και χωριά της χώρας: ποια είναι τα όρια ανάμεσα στην αναβάθμιση των δημόσιων χώρων και στη διατήρηση της τοπικής φυσιογνωμίας;    Με έντονα σατιρικό ύφος, ο δημότης σχολίασε τις πρόσφατες παρεμβάσεις σε πεζοδρόμιο της περιοχής, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για την απομάκρυνση λεμονιών και άλλων στοιχείων που, όπως υποστηρίζει, αποτελούσαν μέρος της εικόνας και της καθημερινότητας του τόπου.    Μέσα από την ειρωνική αναφορά στο «όμορφο γκρι-τσιμέντο» και στην επικράτηση μιας ομοιόμορφης αισθητικής, έθεσε ένα ερώτημα που φαίνεται να απασχολεί αρκετούς κατοίκους: μήπως η επιδίωξη του «σύγχρονου» οδηγεί τελικά στην απώλεια του ιδιαίτερου χαρακτήρα μιας περιοχής;    Πέρα από την κριτική για το συγκεκριμένο έργο, η ανάρτησ...

Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού

  Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού Τοποθετήθηκαν όπως κάθε καλοκαίρι τέτοια εποχή από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού μπροστά από το ξενοδοχείο ΣΤΡΑΤΟΣ. Επίσης θα τοποθετηθεί και λοιπός εξοπλισμός αναβάθμισης της πρόσβασης κατόπιν εξασφάλισης χρηματοδότησης από το Υπουργείο Τουρισμού. Καλό καλοκαίρι να έχουμε, υγεία σε όλους. mpampinh in

Χωρίς νερό ξανά ο Αστακός...

 Λίγες μόλις ημέρες μετά την πρόσφατη διακοπή υδροδότησης που ταλαιπώρησε κατοίκους και επαγγελματίες του Αστακού, νέα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης έφεραν ξανά αναστάτωση στην πόλη. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνεργεία του Δήμου κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν δύο νέες βλάβες σε διαφορετικά σημεία του δικτύου. Η πρώτη εντοπίστηκε στην περιοχή  Γυφτοκάλυβα, ένα σημείο όπου, σύμφωνα με κατοίκους, τα προβλήματα εμφανίζονται συχνά.  Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο παραπόνων, καθώς πρόσφατα είχε γίνει και δημόσια διαμαρτυρία κατοίκου για τις επαναλαμβανόμενες διαρροές και τις συνεχείς παρεμβάσεις στο δίκτυο. Η δεύτερη ζημιά καταγράφηκε στην περιοχή του Δημαρχείου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των συνεργείων. Το γεγονός ότι οι νέες βλάβες εμφανίστηκαν τόσο σύντομα μετά το τελευταίο περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης...  Τα συνεργεία του Δήμου βρέθηκαν άμεσα στα σημεία των βλαβώ...

Ε.ΓΑΛΟΥΝΗΣ: τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια , προς τον πρώην Δήμαρχο Αστακού κ. Παναγιώτη Στάικο,

Εκ μέρους της παράταξής μας, αλλά και προσωπικά, εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας και τα ειλικρινή, θερμά μας συλλυπητήρια προς τον αγαπητό συνάδελφο, πρώην Δήμαρχο Αστακού κ. Παναγιώτη Στάικο, καθώς και προς τα μέλη της οικογένειάς του, για την αδόκητη και οδυνηρή απώλεια του πολυαγαπημένου του γιου, Γιώργου. Σε αυτές τις στιγμές του ανείπωτου πόνου, τα λόγια φαντάζουν φτωχά μπροστά στο μέγεθος της απώλειας. Ευχόμαστε ολόψυχα δύναμη, κουράγιο και υπομονή σε όλους τους οικείους του, ώστε να αντέξουν το βαρύ αυτό πένθος. Η σκέψη μας είναι μαζί τους. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει και η μνήμη του αιώνια και φωτεινή. Ερωτόκριτος Γαλούνης 

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...»

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...» Διαβάσαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης   για μια δημόσια   τοποθέτηση από αυτοδιοικητικό στέλεχος ότι η Δημοτική Αρχή «κοιτάει συνέχεια προς τον Αστακό», που μας προκαλεί προβληματισμό.   Όχι γιατί κάποιος δεν έχει δικαίωμα στην κριτική, αλλά γιατί η συγκεκριμένη άποψη απέχει από την πραγματικότητα που βιώνουν οι δημότες. Ο Μύτικας είναι μια περιοχή με ιδιαίτερη σημασία για τον Δήμο μας. Αποτελεί τουριστικό προορισμό, διαθέτει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα και δικαιολογημένα βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, δεν είναι ούτε ξεχασμένος ούτε εγκαταλελειμμένος. Έχει δεχθεί έργα, παρεμβάσεις, συντηρήσεις και συνεχή παρουσία δημοτικών συνεργείων, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση των υποδομών του. Αυτό είναι κάτι που δύσκολα μπορεί να αμφισβητήσει ένας καλοπροαίρετος παρατηρητής. Γι’ αυτό και όταν ακούγονται παράπονα ότι ο Μύτικας «αδικείται», ...

Δήμαρχος Ξηρομέρου :Θα χρηματοδοτηθεί και ο βιολογικός καθαρισμός Αστακού

  Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, εκδόθηκε πρόσκληση του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», στον άξονα της διαχείρισης λυμάτων,με στόχο τη θωράκιση της δημόσιας υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος. Η δράση στοχεύει στην υλοποίηση έργων κατασκευής-βελτίωσης-αναβάθμισης του δικτύου αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Συγκεκριμένα, θα χρηματοδοτηθούν έργα συλλογής, μεταφοράς και επεξεργασίας λυμάτων σε οικισμούς, όπως Ζαχάρω, Κάτω Αχαΐα και Αστακού. Επιπλέον, το έργο καλύπτει την επέκταση και λειτουργική αναβάθμιση του αυτόνομου δικτύου και της Μονάδας Επεξεργασίας Λυμάτων του Πανεπιστημίου Πατρών, τα οποία εξυπηρετούν τόσο τις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος όσο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας ,κο Νεκτάριο Φαρμάκη και την Διαχειριστική Αρχή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων-Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα», για την συνεργασία και την υποστήριξη...

Αστακός: ούτε μια δημόσια συγνώμη ...

  Αστακός: Νέες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης – Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των κατοίκων Με αμείωτο ρυθμό και σχεδόν καθημερινά καταγράφονται νέες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης του Αστακού, προκαλώντας έντονα προβλήματα στην υδροδότηση και δικαιολογημένη αγανάκτηση στους κατοίκους. Σήμερα, σειρά είχε πάλι η περιοχή Γυφτοκάλυβα, όπου σημειώθηκε νέα βλάβη, με τις σχετικές φωτογραφίες να μας έχουν αποσταλεί από αναγνώστες που βρέθηκαν στο σημείο. Οι διακοπές νερού και η χαμηλή πίεση έχουν πλέον γίνει μια δυσάρεστη καθημερινότητα για τους δημότες του Αστακού, οι οποίοι βλέπουν το πρόβλημα να επαναλαμβάνεται χωρίς να διαφαίνεται ουσιαστική λύση. Αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια είναι η απουσία επίσημης ενημέρωσης προς τους πολίτες. Όπως επισημαίνουν κάτοικοι, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει ανακοίνωση για τις βλάβες και τις διακοπές υδροδότησης, ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν τις ανάγκες τους και να γνωρίζουν πότε αναμένεται η αποκατάσταση. Παράλληλα, πολλο...