Έξι μόνο παραλίες του Ξηρομέρου κρίθηκαν κατάλληλες για κολύμβηση το 2026 – Τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες; Έντονο προβληματισμό προκαλεί η απόφαση της Διεύθυνσης Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, σύμφωνα με την οποία για το 2026 κατάλληλες για κολύμβηση κρίνονται μόλις έξι παραλίες του Δήμου Ξηρομέρου: ο Αστακός, ο Μαραθιάς, το Ασπρογυάλι, η Βελά 1, η Βελά 2 και ο Σχίνος. Το ερώτημα που προκύπτει εύλογα είναι τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες ακτές του Δήμου, οι οποίες εδώ και χρόνια αποτελούν πόλο έλξης για κατοίκους και επισκέπτες. Παραλίες όπως ο Μύτικας, η Ελιά, η Αγριλιά, η Παλιόβαρκα, τα Παλαιομάγαζα...βρίσκονται εκτός της λίστας των ακτών που χαρακτηρίστηκαν κατάλληλες. Φυσικά, η απουσία μιας παραλίας από τη συγκεκριμένη λίστα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι τα νερά της είναι ακατάλληλα. Όμως, όταν πρόκειται για τις πιο γνωστές και τουριστικά αξιοποιημένες ακτές του Δήμου, η μη συμπερίληψή τους δημιουργεί εύλογες απορίες που απαιτούν ξεκά...
καημένη ουράνια για τον αριθμό σε έχουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους και ένας πρόεδρος που κάνει έργο σε αυτό το χωριό γιατί ο κύριος λυιγνός και ο κύριος Αποστόλης σόμπολος ούτε μία λάμπα δεν μπορούσαν να αλλάξουν τόσα χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό πρέπει να το σεβαστεί το χωριό ελπίζω
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Θανάση προχωρά μπροστά όσον αφορά τον λιγνό..εδώ δεν σέβεται ένα ολόκληρο χωριό που δεν αφήνει να κοιμηθεί από τούς πολλούς πυροβολισμού και το Ντάμπα ντουμπα μέχρι της πρωινές ώρες που γίνονται στο παράνομο κτήμα του..θα τον ψηφίσουμε κι όλας εσείς η καραισκακιωτες να τον ξαναψηφησετε παιδιά..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους ενας ενεργός πρόεδρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΛΙΓΟΙ ΚΡΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΕ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΜΕΝΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ,ΑΗ ΛΙΑΣ-ΑΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΛΠ ΓΕΝΙΚΑ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΡΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΑΓΑΜΕΣΤΟ,ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ 5% ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΟΜΕΛΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΘΑ ΣΕ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ .[ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.]
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφημίζουν τα αυτονόητα μόνο πού αυτά τα έργα εξυπηρετούν μόνο αυτόν εκεί που περνά όλο σχεδόν το χωριό τίποτα
ΑπάντησηΔιαγραφή