Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέλος εποχής για τα υποθηκοφυλακεία Αστακού, Σολλίου, Bάλτου ,Εχίνου,Άνω Χώρας Αποδοτίας, Προσχίου -«Λουκέτο» σε ακόμη 133


Κλείνουν, με απόφαση του Ελληνικού Κτηματολογίου, 139 υποθηκοφυλακεία σε όλη τη χώρα, έξι στην Αιτωλοακαρνανία. Οι υπηρεσίες τους μεταφέρονται στο πλησιέστερο σε αυτά υποκατάστημα ή γραφείο του κτηματολογίου.

Οι αποφάσεις δημοσιεύθηκαν την ημέρα λήξης της προθεσμίας, ενώ προηγήθηκαν ανάλογες τις προηγούμενες ημέρες, με αποτέλεσμα πλέον να απομένει το κλείσιμο λιγότερων από 26 υποθηκοφυλακείων

Το στοίχημα για το Ελληνικό Κτηματολόγιο είναι τώρα η ομαλή τους ενσωμάτωση, καθώς «μεταφέρονται» και περίπου 150.000 εκκρεμείς υποθέσεις.

Οταν το 2018 (με τον νόμο 4512) αποφασίστηκε η μετατροπή του Ελληνικού Κτηματολογίου από ανώνυμη εταιρεία του Δημοσίου σε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, τέθηκε και ένα πρώτο χρονοδιάγραμμα μετάβασης από το σύστημα των 392 έμμισθων και άμισθων υποθηκοφυλακείων στη νέα δομή του κτηματολογίου (92 κτηματολογικά γραφεία και υποκαταστήματα του κτηματολογίου). 

Η πρώτη προθεσμία ήταν στις 17 Ιανουαρίου 2020 και αποδείχθηκε μη ρεαλιστική στην πράξη, καθώς μέχρι τα μέσα του 2019 είχαν κλείσει μόλις δύο υποθηκοφυλακεία. Ακολούθησαν ακόμη δύο παρατάσεις, με την τελευταία να έχει μεταθέσει το κλείσιμο των υποθηκοφυλακείων στις 17 Ιανουαρίου 2024, δηλαδή πριν από τρεις ημέρες.

Προκειμένου το κλείσιμο των υποθηκοφυλακείων να επιταχυνθεί, έγιναν πέρυσι δύο βασικές τροποποιήσεις της νομοθεσίας: πρώτον, αποφασίστηκε ότι τα γραφεία μπορούν να καταργηθούν χωρίς να έχουν διεκπεραιώσει όλες τις αποφάσεις τους που βρίσκονται σε εκκρεμότητα (λ.χ. συμβόλαια που δεν έχουν καταχωρισθεί), με τα κτηματολογικά γραφεία στα οποία θα υπαχθούν να αναλαμβάνουν αυτή την υποχρέωση. 

Δεύτερον, η χωρική αρμοδιότητα των υποθηκοφυλακείων να «αναληφθεί» από το κοντινότερο γεωγραφικά γραφείο του κτηματολογίου (υπενθυμίζεται ότι σε κάποιες περιοχές, λ.χ. στη νότια Πελοπόννησο, υπάρχει μεγάλος αριθμός υποθηκοφυλακείων ανά περιφερειακή ενότητα, ενώ αντίθετα στη Μακεδονία είναι περιορισμένος). 

Να σημειωθεί ότι όπως έχει αναφέρει ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης (αρμόδιος για το κτηματολόγιο) Κώστας Κυρανάκης, οι εκκρεμείς υποθέσεις των υποθηκοφυλακείων αγγίζουν τις 150.000 (βλ. «Κ», 5.10.2023).

 Οπως εξήγησε, ο βασικός λόγος των καθυστερήσεων είναι ο νομικός έλεγχος των πράξεων, που σε κάποια γραφεία εκκρεμεί έως και τρία χρόνια.


Δεν αφήνουν πίσω ψηφιοποιημένα αρχεία όπως προέβλεπε νόμος του 1993, αλλά εκατοντάδες βιβλία που δεν μπορούν απλά να μετακινηθούν.

Καθώς η προθεσμία για την κατάργηση των υποθηκοφυλακείων πλησίαζε, ο αριθμός των σχετικών αποφάσεων πολλαπλασιάστηκε. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο στις 17 Ιανουαρίου δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως 27 αποφάσεις για το κλείσιμο 139 υποθηκοφυλακείων. 

Μεταξύ αυτών τα υποθηκοφυλακεία Βάλτου (ειδικό άμισθο), Εχίνου (ειδικό άμισθο) και Σολλίου(μη ειδικό άμισθο) που ενσωματώνονται στο Υποκατάστημα Αγρινίου. Επίσης καταργούνται τα Υποθηκοφυλακεία Άνω Χώρας Αποδοτίας (μη ειδικό άμισθο), Αστακού Ξηρομέρου (μη ειδικό άμισθο) και Προσχίου (μη ειδικό άμισθο) που ενσωματώνονται στο Υποκατάστημα Μεσολογγίου. 

Ετσι, σε συνδυασμό με τα 227 υποθηκοφυλακεία που έχουν ήδη κλείσει από το 2019 (σύμφωνα με στοιχεία από την ιστοσελίδα του κτηματολογίου) συνάγεται ότι απομένει το κλείσιμο 26 υποθηκοφυλακείων μεταξύ των οποίων και του Θέρμου και της Βόνιτσας. 

Η διαδικασία μετάβασης, βέβαια, δεν είναι απλή υπόθεση. Περιλαμβάνει το καθαρά διοικητικό κομμάτι (λ.χ. παραλαβή αρχείου), τη μεταφορά του προσωπικού στο Ελληνικό Κτηματολόγιο και βέβαια το σκέλος των εκκρεμοτήτων. 

«Επρεπε η υπόθεση αυτή να έχει τελειώσει εδώ και δύο χρόνια. Είναι μια δύσκολη μετάβαση γιατί τα υποθηκοφυλακεία δεν αφήνουν πίσω τους ψηφιοποιημένα αρχεία όπως προέβλεπε νόμος του 1993, αλλά εκατοντάδες βιβλία που δεν μπορούν απλά να μετακινηθούν. 

Γι’ αυτό και τα καταργούμενα υποθηκοφυλακεία παραμένουν ως “δορυφόροι” προκειμένου να εξυπηρετούν για ένα διάστημα τους δικηγόρους, μέχρι να ολοκληρωθεί η ψηφιοποίηση των αρχείων.

Αλλά και η εκκαθάριση των υποθηκοφυλακείων απαιτεί και αυτή μια μακρά διαδικασία», λέει στην «Κ» ο Απόστολος Τσούτσας, πρόεδρος του ΠΑΝΣΕΚΤ (Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων Κτηματολογίου). «Οσο για τους υπαλλήλους, οι περισσότεροι ανυπομονούν να ολοκληρωθεί η μετάβαση στο Ελληνικό Κτηματολόγιο, καθώς σε πολλά υποθηκοφυλακεία υπήρχαν οικονομικές εκκρεμότητες απέναντί τους».

Πληροφορίες και από ρεπορτάζ του Γιώργου Λιάλιου kathimerini.gr

agrinionews

Σχόλια

  1. Δυστυχώς, κάποια πράγματα έχουν μία αρχή και ένα τέλος. Λυπηρό , αλλά αυτό είναι το αποτέλεσμα. Για ιστορικούς και μόνον λόγους ας δούμε και τα Ειρηνοδικεία που πρωτο-ιδρύθηκαν στην επαρχία Βονίτσης και Ξηρομέρου με την ίδρυση του ελληνικού κράτους
    Το πρώτο ειρηνοδικείο στο Ξηρόμερο ιδρύθηκε το 1834 (Γ΄τάξεως) και είχε, αρχικά, έδρα την Μπαμπίνη Ξηρομέρου. Τον Οκτώβριο του 1836 η έδρα από την Μπαμπίνη μεταφέρθηκε στο Δραγαμέστο Ξηρομέρου [ΦΕΚ. 57/1836]. Το 1833 ιδρύθηκε και το Ειρηνοδικείο Βονίτσης (Γ΄ τάξεως) που συμπεριελάμβανε τους δήμους : Ανακτορίων (Βόνιτσα), Παλαίρου (Ζαβέρδα) και Αλυζίας (Μοναστηράκι Βονίτσης). Την ίδια εποχή 1835 ιδρύθηκε και το Ειρηνοδικείο Εχίνου (Κατούνα) το οποίο όμως στις 10 Απρ.1840 προσαρτήθηκε σε αυτό του Βάλτου (Αμφιλοχία) [ΦΕΚ. 7/1840]. Πολύ αργότερα, το 1867, ιδρύθηκε και το Ειρηνοδικείο Σολλίου ( Μύτικας , Γ΄ τάξεως) [ΦΕΚ. 61/1867]. Το 1842 το Ειρηνοδικείο Ξηρομέρου συμπεριελάμβανε τις περιοχές των δήμων : Αστακού, Οινιαδών (Κατοχή) και Σολλίου (Μύτικας).
    Οι πρώτοι ειρηνοδίκες στο Ξηρόμερο ήταν οι : Σωτήρης Δασκάλου (1833-5), Γ. Δημητριάδης (1836-1850), Σταμούλης Θ. Σώζος (1842), Λ. Νταγκλής (1844) , Α. Βότσης (1849), Ν. Χρυσικόπουλος (1853) , Θεοδ. Παπαϊωάννου (1854), Κ. Γρηγορογιαννόπουλος (1855), Κ. Καββαδίας (1856), Γ.Α. Κιάφας (1857), Ν. Κατσιλάκης (1857), Π. Δενδρινός (1858), Κ. Καραμανίδης (1866). Στη Βόνιτσα συναντάμε τον πρώτο ειρηνοδίκη τον Νικόλαο Γεροδήμο (1834-1839), όπως και τον Γεώργιο Παναγιωτόπουλο (1840-5). [Εθν. Κτήματα, φάκ. 430, 438].
    Νίκος Θεοδ. Μήτσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα το υποθηκοφυλακειο της κατουνας δεν είναι ποτέ ανοιχτό εδώ και χρόνια, πρέπει να κάνεις αίτηση στον Θεό για να βρεις κάποιον εκεί. οπότε άχρηστο είναι έτσι και αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξηρόμερο: Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Γιώργου Στάικου

Ξηρόμερο: Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Γιώργου Στάικου Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Αιτωλοακαρνανίας και στον ιατρικό κόσμο η είδηση του θανάτου του Γιώργου Στάικου, γιου του γνωστού γιατρού Παναγιώτη Στάικου από τον Αστακό. Ο Γιώργος Στάικος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 50 ετών, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του, συγγενείς, φίλους και συναδέλφους. Οι γονείς του, ο γιατρός Παναγιώτης Στάικος και η σύζυγός του Λαμπρινή, αποχαιρετούν τον γιο τους με ανείπωτη οδύνη. Ο εκλιπών ζούσε και εργαζόταν στη Γαλλία, όπου ακολούθησε μια ιδιαίτερα σημαντική επιστημονική πορεία. Υπηρέτησε την ιατρική από θέσεις ευθύνης σε κορυφαία νοσοκομεία και εξειδικευμένα θεραπευτικά κέντρα της χώρας, μεταξύ των οποίων και το Ινστιτούτο Curie στο Παρίσι, διακρινόμενος για την επιστημονική του κατάρτιση, το ήθος και τη σεμνότητά του. Όσοι τον γνώρισαν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με ευγένεια, αφοσίωση στο λειτούργημά του και σημαντική προσφορά στον χώρο της υγείας, ο οποίος τίμησε...

Μια ξεχωριστή στιγμή ζωής για τη Δημήτρα Κοτρότσου – Ορκίστηκε απόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ

  Μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης, χαράς και υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών η τελετή ορκωμοσίας και απονομής πτυχίων των αποφοίτων του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Για τους νέους πτυχιούχους η ημέρα αυτή αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας μακράς και απαιτητικής διαδρομής γεμάτης όνειρα, προσπάθεια, θυσίες και αμέτρητες ώρες μελέτης.  Ήταν η στιγμή που οι κόποι χρόνων ανταμείφθηκαν με τον πιο όμορφο τρόπο, μπροστά σε αγαπημένα πρόσωπα που στάθηκαν δίπλα τους σε κάθε βήμα. Ανάμεσα στους αποφοίτους που παρέλαβαν το πτυχίο τους βρισκόταν και η Δημήτρα Κοτρότσου του Χαραλάμπους, με καταγωγή από το Βασιλόπουλο Ξηρομέρου.  Η νεαρή απόφοιτη έζησε μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής της, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές της σε ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας. Η στιγμή της απονομής του πτυχίου της ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά. Χαμόγελα, δ...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό... Η εκτέλεση  των εργασιών στην πλατεία Αγίου Νικολάου φέρνει στο προσκήνιο μια συζήτηση που δεν αφορά απλώς την επιλογή ενός κατασκευαστικού υλικού.  Αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον τόπο μας, την ιστορία του και το αποτύπωμα που θέλουμε να αφήσουμε στις επόμενες γενιές. Η απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως κύριο υλικό πέτρα... "τύπου Αστακού"  και να τοποθετηθεί η πέτρα Αστακού ως κομπάρσος στις γωνίες της πλατείας προκαλεί εύλογους προβληματισμούς.  Γιατί όταν αναπλάθεται η κεντρική πλατεία του Αστακού, δεν  επιλέγεται να πρωταγωνιστήσει το υλικό που είναι ταυτισμένο με τον ίδιο τον τόπο;  Η πέτρα Αστακού δεν είναι απλώς ένα φυσικό πέτρωμα. Είναι ένα στοιχείο που συνδέεται άμεσα με την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη φυσιογνωμία της περιοχής. Είναι μέρος της συλλογικής μνήμης.  Για δεκαετίες χρησιμοποιήθηκε σε κτίρια, αυλές, δημόσιους χώρους και κατασκευές που διαμόρφωσαν την εικόνα του Αστακού. Δεν ...

Έρχεται «σαρωτικός» ανασχηματισμός στον Δήμο Ξηρομέρου-Νέα πρόσωπα σε θέσεις ευθύνης

Ένας από τους σημαντικότερους ανασχηματισμούς βρίσκεται προ των πυλών στον Δήμο Ξηρομέρου, καθώς, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο δήμαρχος ετοιμάζεται να προχωρήσει σε εκτεταμένες αλλαγές στη σύνθεση της διοικητικής του ομάδας, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας για τη δημοτική αρχή. Οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι αρκετές αντιδημαρχίες αλλάζουν χέρια, με πρόσωπα που μέχρι σήμερα είχαν διαφορετικό ρόλο ή βρίσκονταν εκτός της πρώτης γραμμής να αναλαμβάνουν πλέον αυξημένες αρμοδιότητες.  Παράλληλα, αλλαγή αναμένεται και στην προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου, με νέο πρόσωπο να καλείται να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη λειτουργία του κορυφαίου θεσμικού οργάνου του Δήμου. Πρόκειται για μια κίνηση που, σύμφωνα με όσους γνωρίζουν τις διεργασίες στο εσωτερικό της δημοτικής ομάδας,  αποσκοπεί στην ανανέωση, στην καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της διοίκησης, καθώς η δημοτική θητεία εισέρχεται σε μια ιδιαίτερα απαιτητ...

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης  Μια ανάρτηση δημότη του Ξηρομέρου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στάθηκε αφορμή για να ανοίξει ξανά μια συζήτηση που αφορά όχι μόνο τον Αστακό, αλλά και πολλές μικρές πόλεις και χωριά της χώρας: ποια είναι τα όρια ανάμεσα στην αναβάθμιση των δημόσιων χώρων και στη διατήρηση της τοπικής φυσιογνωμίας;    Με έντονα σατιρικό ύφος, ο δημότης σχολίασε τις πρόσφατες παρεμβάσεις σε πεζοδρόμιο της περιοχής, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για την απομάκρυνση λεμονιών και άλλων στοιχείων που, όπως υποστηρίζει, αποτελούσαν μέρος της εικόνας και της καθημερινότητας του τόπου.    Μέσα από την ειρωνική αναφορά στο «όμορφο γκρι-τσιμέντο» και στην επικράτηση μιας ομοιόμορφης αισθητικής, έθεσε ένα ερώτημα που φαίνεται να απασχολεί αρκετούς κατοίκους: μήπως η επιδίωξη του «σύγχρονου» οδηγεί τελικά στην απώλεια του ιδιαίτερου χαρακτήρα μιας περιοχής;    Πέρα από την κριτική για το συγκεκριμένο έργο, η ανάρτησ...

Χωρίς νερό ξανά ο Αστακός...

 Λίγες μόλις ημέρες μετά την πρόσφατη διακοπή υδροδότησης που ταλαιπώρησε κατοίκους και επαγγελματίες του Αστακού, νέα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης έφεραν ξανά αναστάτωση στην πόλη. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνεργεία του Δήμου κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν δύο νέες βλάβες σε διαφορετικά σημεία του δικτύου. Η πρώτη εντοπίστηκε στην περιοχή  Γυφτοκάλυβα, ένα σημείο όπου, σύμφωνα με κατοίκους, τα προβλήματα εμφανίζονται συχνά.  Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο παραπόνων, καθώς πρόσφατα είχε γίνει και δημόσια διαμαρτυρία κατοίκου για τις επαναλαμβανόμενες διαρροές και τις συνεχείς παρεμβάσεις στο δίκτυο. Η δεύτερη ζημιά καταγράφηκε στην περιοχή του Δημαρχείου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των συνεργείων. Το γεγονός ότι οι νέες βλάβες εμφανίστηκαν τόσο σύντομα μετά το τελευταίο περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης...  Τα συνεργεία του Δήμου βρέθηκαν άμεσα στα σημεία των βλαβώ...

Ε.ΓΑΛΟΥΝΗΣ: τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια , προς τον πρώην Δήμαρχο Αστακού κ. Παναγιώτη Στάικο,

Εκ μέρους της παράταξής μας, αλλά και προσωπικά, εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας και τα ειλικρινή, θερμά μας συλλυπητήρια προς τον αγαπητό συνάδελφο, πρώην Δήμαρχο Αστακού κ. Παναγιώτη Στάικο, καθώς και προς τα μέλη της οικογένειάς του, για την αδόκητη και οδυνηρή απώλεια του πολυαγαπημένου του γιου, Γιώργου. Σε αυτές τις στιγμές του ανείπωτου πόνου, τα λόγια φαντάζουν φτωχά μπροστά στο μέγεθος της απώλειας. Ευχόμαστε ολόψυχα δύναμη, κουράγιο και υπομονή σε όλους τους οικείους του, ώστε να αντέξουν το βαρύ αυτό πένθος. Η σκέψη μας είναι μαζί τους. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει και η μνήμη του αιώνια και φωτεινή. Ερωτόκριτος Γαλούνης 

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...»

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...» Διαβάσαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης   για μια δημόσια   τοποθέτηση από αυτοδιοικητικό στέλεχος ότι η Δημοτική Αρχή «κοιτάει συνέχεια προς τον Αστακό», που μας προκαλεί προβληματισμό.   Όχι γιατί κάποιος δεν έχει δικαίωμα στην κριτική, αλλά γιατί η συγκεκριμένη άποψη απέχει από την πραγματικότητα που βιώνουν οι δημότες. Ο Μύτικας είναι μια περιοχή με ιδιαίτερη σημασία για τον Δήμο μας. Αποτελεί τουριστικό προορισμό, διαθέτει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα και δικαιολογημένα βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, δεν είναι ούτε ξεχασμένος ούτε εγκαταλελειμμένος. Έχει δεχθεί έργα, παρεμβάσεις, συντηρήσεις και συνεχή παρουσία δημοτικών συνεργείων, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση των υποδομών του. Αυτό είναι κάτι που δύσκολα μπορεί να αμφισβητήσει ένας καλοπροαίρετος παρατηρητής. Γι’ αυτό και όταν ακούγονται παράπονα ότι ο Μύτικας «αδικείται», ...

Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού

  Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού Τοποθετήθηκαν όπως κάθε καλοκαίρι τέτοια εποχή από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού μπροστά από το ξενοδοχείο ΣΤΡΑΤΟΣ. Επίσης θα τοποθετηθεί και λοιπός εξοπλισμός αναβάθμισης της πρόσβασης κατόπιν εξασφάλισης χρηματοδότησης από το Υπουργείο Τουρισμού. Καλό καλοκαίρι να έχουμε, υγεία σε όλους. mpampinh in

Δήμαρχος Ξηρομέρου :Θα χρηματοδοτηθεί και ο βιολογικός καθαρισμός Αστακού

  Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, εκδόθηκε πρόσκληση του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», στον άξονα της διαχείρισης λυμάτων,με στόχο τη θωράκιση της δημόσιας υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος. Η δράση στοχεύει στην υλοποίηση έργων κατασκευής-βελτίωσης-αναβάθμισης του δικτύου αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Συγκεκριμένα, θα χρηματοδοτηθούν έργα συλλογής, μεταφοράς και επεξεργασίας λυμάτων σε οικισμούς, όπως Ζαχάρω, Κάτω Αχαΐα και Αστακού. Επιπλέον, το έργο καλύπτει την επέκταση και λειτουργική αναβάθμιση του αυτόνομου δικτύου και της Μονάδας Επεξεργασίας Λυμάτων του Πανεπιστημίου Πατρών, τα οποία εξυπηρετούν τόσο τις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος όσο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας ,κο Νεκτάριο Φαρμάκη και την Διαχειριστική Αρχή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων-Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα», για την συνεργασία και την υποστήριξη...