Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΟΝΗΣ : ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ «ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΙΑ» ΚΥΡΙΕ ΣΑΒΒΑ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΟΝΗΣ : ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ «ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΙΑ» ΚΥΡΙΕ ΣΑΒΒΑ




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Με αφορμή δημοσίευση του παραιτηθεντος  επικεφαλής της Παράταξης «ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ – ΝΕΑ ΜΕΡΑ», κ. Αλέξανδρου Σάββα, για το οδικό δίκτυο Χρυσοβίτσας – Βαλόστρατο, με προϋπολογισμό 999.409,78 € και την υπογραφή της Σύμβασης με τον ανάδοχο του οδικού έργου, γεγονός που σημαίνει και την εκτέλεσή του, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, θα ήθελα να πω: λίγη μετριοφροσύνη δεν βλάπτει και ότι επίσης το ψέμα έχει «κοντά πόδια»
Ξεκινώντας την ενημέρωση, με τα πραγματικά περιστατικά, για το συγκεκριμένο έργο, με αποδέκτες πρώτα τους δημότες Ξηρομέρου και δεύτερο τους συγχωριανούς μου, θέλω να πω πως η επιτυχία έχει πολλούς πατέρες, ενώ η αποτυχία είναι πάντα ορφανή. Στο κείμενο του κ. Σάββα διαβάζω: «Παρακολουθούμε τελευταία συνεχή δημοσιεύματα γύρω από το έργο που προσπαθούν να το αποδώσουν αποκλειστικά στο Δήμαρχο Ξηρομέρου και τον τ. Πρόεδρο της Κοινότητας Χρυσοβίτσας και νυν Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Γιάννη Χρόνη». Συνεχίζοντας με το συμπέρασμα ότι: «παραποιείται η αλήθεια και διαστρέφεται η πραγματικότητα γιατί η προσπάθεια για το έργο είναι πράγματι συλλογική.»

Τα παραπάνω αποτελούν τη διαμαρτυρία του κ. Σάββα, διότι όπως αναφέρει: «Ο Σύλλογός μας τα 48 χρόνια λειτουργίας του αρθρογραφεί συνεχώς για το θέμα, στέλνει υπομνήματα και έκανε παραστάσεις και διαμαρτυρίες στις αρχές και έχει στο ενεργητικό του την πρωτοβουλία της εκπόνησης της μελέτης.»

Συνεχίζοντας σε άλλο σημείο της δημοσίευσης ότι: «Αν δεν υπήρχε αυτή η πρωτοβουλία του Συλλόγου, πολύ πιθανόν να μην είχαμε σήμερα αυτές τις εξελίξεις. Επομένως δεν πρέπει να παραποιείται η πραγματικότητα, να παρουσιάζεται η «μισή αλήθεια».

Άρα, σύμφωνα με τα παραπάνω, θεωρεί ότι γίνεται μια αποπροσανατολιστική σπέκουλα από τη Δημοτική Αρχή και από εμένα προσωπικά, όπως ξεκάθαρα αυτό αναφέρεται, ώστε ο Σύλλογος, που μέλος του είναι ο κ. Σάββας, να υποτιμηθεί και να μην αποδοθούν σε αυτόν οι ενέργειες που έχει κάνει για το συγκεκριμένο έργο. Στο παραπάνω σκεπτικό θα ήθελα να απαντήσω ευθέως για να τελειώνουμε με αυτή τη διαχρονική καραμέλα της κοροϊδίας.

Η πρωτοβουλία εκπόνησης της μελέτης ανήκει στις ενέργειες (6) έξι Προέδρων Τοπικών Κοινοτήτων, οι οποίοι με επίσημο έγγραφο – αίτημα απευθύνθηκαν στο Δήμο Ξηρομέρου.

Ο Δήμος Ξηρομέρου στη συνέχεια προχώρησε στην εξ ολοκλήρου χρηματοδότηση εκπόνησης της μελέτης. Το μονο που κάνατε όλα αυτά τα 48  χρονια, όπως σωστά γράφετε, ήταν μόνο να αρθρογραφείτε, και μόνο αυτό .

Η σημερινή Δημοτική Αρχή, σε διάστημα δύο ετών μελέτησε – ωρίμασε – χρηματοδότησε – δημοπράτησε – συμβασιοποίησε και ξεκινάει το έργο.

Συνεχίζοντας στο κείμενο του κυρίου Σάββα, διαβάζω ότι: «Στα δημοσιεύματα του Δήμου Ξηρομέρου και του τέως Προέδρου της Κοινότητας δεν αναφερόταν καθόλου η τεράστια συμβολή του Συλλόγου μας και του μέλους του Δημητρίου Κίσσα.»

Σας απαντώ ότι στις ευχαριστήριες ανακοινώσεις, τόσο στη δική μου, όσο και της Δημοτικής Αρχής, αναφέρονται ακριβώς και λέγοντας την αλήθεια και μόνο, αυτοί οι οποίοι πραγματικά συνέβαλλαν ώστε να πραγματοποιηθεί το έργο και κανέναν άλλον από αυτούς που πιστεύουν ότι το έκαναν.

Όσον αφορά τη ρήση σας ότι: «το έργο έγινε «αναίμακτα» χωρίς ουσιαστική πίεση και διεκδίκηση», σας απαντώ: Το έργο έγινε με πάρα πολύ μεγάλη πίεση, προς κάθε κατεύθυνση και κάθε ιθύνοντα και ο λόγος ήταν ένας και μοναδικός.

Στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης είχαν προταθεί μελέτες για έργα αξίας 150.000.000 € από τους Δήμους όλης της χώρας. Οι μελέτες για τα έργα που χρηματοδοτήθηκαν ήταν αξίας 43.000.000 € για όλους τους Δήμους. Αυτό κ. Σάββα αν ενδιαφερόσασταν πραγματικά για το συγκεκριμένο έργο, έπρεπε να το γνωρίζετε, όπως θα έπρεπε να γνωρίζετε και το ακριβές μήκος του συγκεκριμένου δρόμου, χωρίς να γράφετε ανακρίβειες και μάλιστα  σε υπερθετικό βαθμό. Πιστεύω, έστω και τώρα, να καταλαβαίνετε λοιπόν το πόσο «αναίμακτα» έγινε αυτό το έργο.

Παρακάτω κ. Σάββα μας λέτε ότι: «υπάρχουν όμως και άλλες δύο πτυχές του έργου που πρέπει να προσεχθούν. Η μία είναι η καλή κατασκευή του έργου και στα τεχνικά έργα να γίνει πρόβλεψη ρύσης του νερού.» Δηλαδή, μας λέτε ότι η μελέτη δεν έχει γίνει όπως προβλέπεται από την τέχνη και την επιστήμη; Το μέλος σας όπως περιγράφετε, τον Δημήτριο Κίσσα, Τοπογράφο – Μηχανικό, δεν τον εμπιστεύεστε;

Σε αυτό το σημείο θέλω να σας ενημερώσω ότι ο φάκελος της μελέτης του κυρίου Κίσσα είχε πληρότητα 98% και ήταν από τις κορυφαίες σε πληρότητα μελέτες από όλους τους Δήμους της χώρας.

Υ.Γ. Λίγη μετριοφροσύνη δεν βλάπτει, αυτή είναι η αλήθεια, όσο και αν δεν βολεύει κάποιους.

Υ.Γ.1. Πιστεύω κ. Σάββα από τη θέση του αρχηγού της Αντιπολίτευσης στο Δήμο Ξηρομέρου, παρά το γεγονός ότι χάσατε και στο χωριό μας, αν και υποψήφιος Δήμαρχος θα προσφέρατε τα μέγιστα.

Υ.Γ.2. Η ερμηνεία για το «ψέμα έχει κοντά πόδια», είναι ότι όσο «ψηλώνουν» οι ψεύτικες πληροφορίες αυτό έχει τα όριά του και δεν μπορούν να «υπερβούν» τις αληθινές.

Υ.Γ.3. Ο διάλογος μέσω διαδικτύου τέλος κ. Σάββα. Ραντεβού, πρώτα ο Θεός, στη Συνέλευση των κατοίκων τον Αύγουστο στην πλατεία του χωριού μας, με όλα τα επίσημα στοιχεία και έγγραφα ο καθένας μας.

Καληνύχτα σας κ. Σάββα.

Γιάννης Χρόνης
Αντιδήμαρχος Καθαριότητας –
Περιβάλλοντος και Πρασίνου
Δήμου Ξηρομέρου

διαβαστεί εδώ την παρέμβαση του  κ Σάββα  στο  xiromero.gr

Ο δρόμος Χρυσοβίτσα-Βαλόστρατο

 Μια πονεμένη ιστορία που κρατάει χρόνια.


Ο δρόμος Χρυσοβίτσα-Βαλόστρατο φθάνει τα 12 χιλιόμετρα περίπου κι είναι εδώ και πολλά χρόνια ακατάλληλος. 

Σ’ όλη του την έκταση έχει λακκούβες αλλά ιδιαίτερα σε τρία σημεία έχει πολλές και πολύ μεγάλες λακκούβες που κάνουν πολύ πιθανή την πρόκληση ατυχημάτων. 

Ένας ασφαλτοτάπητας είχε πέσει πριν πολλά χρόνια κι έκτοτε αφέθηκε στην τύχη του.

Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι σημαντικός και παρουσιάσει μεγάλη κίνηση οχημάτων. 

Παλιότερα λειτουργούσε συγκοινωνιακή γραμμή, που συνέδεε το Πάνω Ξηρόμερο με το Μεσολόγγι. 

Απ’ αυτόν περνούν όλα τα αυτοκίνητα που κινούνται από το κεντρικό Ξηρόμερο προς το Αιτωλικό και το Μεσολόγγι καθώς και προς το Πλατυγυάλι. 

Ακόμη τον διασχίζουν καθημερινά δεκάδες κτηνοτρόφοι και αγρότες που έχουν μεγάλες κτηνοτροφικές μονάδες και καλλιέργειες στον κάμπο της Χρυσοβίτσας και στο Λεσίνι.

Οι λακκούβες αυτές στο προηγούμενο διάστημα ταλαιπώρησαν σημαντικά τους κατοίκους της περιοχή, αφού ήταν γι’ αυτούς ένας πραγματικό “Γολγοθάς” η μετάβασή τους στα χωράφια τους και στις καλλιέργειες τους. 

Επίσης διερχόμενοι ανυποψίαστοι οδηγοί έπαθαν μεγάλες ζημιές στα οχήματά τους.

Μέχρι σήμερα οι λακκούβες καλύπτονταν “πρόχειρα” με τσιμέντο αλλά με την πρώτη βροχή άνοιγαν πάλι κι ο δρόμος γινόταν ξανά αδιάβατος και επικίνδυνος.

Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή προσπάθησε να τον χαρακτηρίσει ως Επαρχιακό, αλλά συνάντησε την άρνηση της Περιφέρειας. 

Ο Σύλλογος μας στα 48 χρόνια λειτουργίας του αρθρογραφεί συνεχώς για το θέμα, στέλνει υπομνήματα και έκανε παραστάσεις και διαμαρτυρίες στις αρχές κι έχει στο ενεργητικό του την πρωτοβουλία της εκπόνησης της μελέτης.

Έχουμε πληροφορίες ότι η τριτοκοσμική εικόνα αυτή, που δεν τιμά καθόλου το χωριό και το Δήμο Ξηρομέρου, θα εκλείψει επιτέλους.

Κι αυτό γιατί μετά από πολύ καιρό εκπονήθηκε μελέτη από το Δήμο Ξηρομέρου για την επισκευή του δρόμου και το έργο εντάχθηκε σ’ ένα πρόγραμμα εκτέλεσης έργων με την ονομασία “Αγροτική Οδοποϊία Αστακού” που περιλαμβάνει τόσο το δρόμο Χρυσοβίτσα-Βαλόστρατο με προϋπολογισμό 999.409,78€ όσο και το δρόμο Πηγάδια-Πρόδρομος-Αγράμπελα, προϋπολογισμού 489.800,00€. Πριν λίγες μέρες, μάλιστα, υπογράφτηκε η σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου και απομένει η εκτέλεσή του, δηλαδή η ασφαλτόστρωση και τα τεχνικά έργα.

Στα υπ’ αριθμ. 236 και 238 φύλλα της εφημερίδας μας “Χρυσοβιτσάνικα Νέα” χαρακτηρίσαμε, ως θετική εξέλιξη, την υλοποίηση του έργου γιατί το συγκεκριμένο οδικό έργο είναι πολύ σημαντικό για την ενδοχώρα του Δήμου και γιατί αφορά την βελτίωση της ποιότητας μετακίνησης πολλών δημοτικών. Μάλιστα ευχαριστήσαμε δημόσια όλους όσους συνέβαλαν στο να εκπονηθεί η μελέτη και να ενταχθεί το έργο σ’ ένα πρόγραμμα.

Παρακολουθούμε τελευταία συνεχή δημοσιεύματα γύρω από το έργο που προσπαθούν να το αποδώσουν αποκλειστικά στον Δήμαρχο Ξηρομέρου και τον τ. Πρόεδρο της Κοινότητας Χρυσοβίτσας και νυν Αντιδήμαρχο Καθαριότητας Γιάννη Χρόνη.

Όμως έτσι παραποιείεται η αλήθεια και διαστρέφεται η πραγματικότητα γιατί η προσπάθεια για το έργο είναι πράγματι συλλογική. 

Συνέβαλαν όντως πάρα πολλοί στο να γίνει όπως ο τ. Υπουργός Σπήλιος Λιβανός (που πολλές φορές δεν αναφέρονταν), ο Γενικός Γραμματέας του Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δημ. Παπαγιαννίδης, ο Περιφερειάρχης Ν. Φαρμάκης, ο Δήμαρχος Ξηρομέρου Ιω. Τριανταφυλλάκης, ο τ. Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Χρυσοβίτσας Γιάννης Χρόνης, ο τοπογράφος – μηχανικός Δημήτριος Β. Κίσσας, ο Σύνδεσμος Χρυσοβιτσάνων Ξηρομέρου “Τα Κόροντα” κ.α.

Παρ’ όλα αυτά στα δημοσιεύματα του Δήμου Ξηρομέρου και του τ. Προέδρου της Κοινότητας Χρυσοβίτσας δεν αναφερόταν καθόλου η τεράστια συμβολή του Συλλόγου μας και του μέλους του Δημητρίου Κίσσα. 

Στις απαντήσεις μας καταδικάσαμε την παράλειψη με την επισήμανση ότι ελπίζουμε οι παραλείψεις/αναφορές των ονομάτων να μην έγιναν σκόπιμα, αλλά να πρόκειται για απλό λάθος.

Εδώ πρέπει να θυμίσουμε πόσο καθοριστική ήταν η προσφορά του Συλλόγου μας για να ξεκινήσει το έργο. 

Συγκεκριμένα ο Σύλλογος απευθύνθηκε στον Δήμο κι ο νυν Δήμαρχος τόνισε ότι το υψηλό κόστος της μελέτης, ήταν “απαγορευτικό” για το ξεκίνημα. 

Έτσι ο Σύλλογός μας απευθύνθηκε στο μέλος του Δημήτριο Β. Κίσσα, τοπογράφο-μηχανικό και τον παρακάλεσε να συντάξει μια μελέτη με εντελώς συμβολική αμοιβή. 

Την πιο πάνω μελέτη ο Σύλλογός μας την παρέδωσε στη συνέχεια στο Δήμαρχο Ξηρομέρου κι εκείνος ξεκίνησε τις εργασίες ένταξης του έργου.

Αν λοιπόν, σύμφωνα με τα παραπάνω, δεν υπήρχε αυτή η πρωτοβουλία του Συλλόγου, πολύ πιθανόν να μην είχαμε σήμερα αυτές τις εξελίξεις.

Επομένως, δεν πρέπει να παραποιείται η πραγματικότητα παρουσιάζεται η “μισή αλήθεια”. 

Ούτε επιτρέπονται οι θριαμβολογίες και οι πανηγυρισμοί μετά από τόση πολύχρονη ταλαιπωρία και ζημιές. 

Οι ευθύνες για την καθυστέρηση είναι δεδομένες, αφού το έργο έγινε “αναίμακτα”, χωρίς ουσιαστική πίεση και διεκδίκηση κι αποτελεί ένα οφειλόμενο έργο από την πλευρά της Πολιτείας για το “ξεχασμένο” Ξηρόμερο.

Υπάρχουν όμως κι άλλες δύο πτυχές του έργου που πρέπει να προσεχθούν.

 Η μια είναι η καλή κατασκευή του έργου και στα τεχνικά έργα να γίνει πρόβλεψη ρύσης του νερού ώστε να μην έχουμε το ίδιο πρόβλημα με το δρόμο Χρυσοβίτσα-Τσαπουρνιά. Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, πρέπει να ξαναγίνει μια προσπάθεια από την παρούσα Δημοτική Αρχή για να χαρακτηρισθεί ο δρόμος, ως επαρχιακός, για να μπορεί να συντηρείται στο μέλλον.

Τέλος πρέπει να τονιστεί κι ένα πρόβλημα για το οποίο η Περιφέρεια έχει ενημερωθεί πάνω από 20 χρόνια και ακόμα καθυστερεί την εκτέλεσή του.

Συγκεκριμένα λίγο έξω απ’ το χωριό Χρυσοβίτσα στη θέση “Γύρα” και σε απόσταση 50 μ. Πριν το πηγάδι “Πανώριο”, η μάντρα στην οποία στηρίζεται ο δρόμος έχει υποχωρήσει και στο οδόστρωμα έχουν δημιουργηθεί, εξ’ αυτού του λόγου, χαρακιές-ανοίγματα, με μεγάλο κίνδυνο να καταρρεύσει η μάνδρα και να καταστραφεί ο δρόμος. Στο σημείο αυτό πρέπει πριν είναι αργά να γίνουν ενέργειες για να κατασκευασθεί τοιχίο αντιστήριξης.

Αλέξανδρος Σάββας

Σχόλια

  1. Μπραβο Γιαννη Χρονη. Ολα ξεκαθαρα και στη θεση τους. Ευγε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν την μελέτη την έκανε αυτός που ζητούσε 30 ευρώ για μια απλή φωτοτυπία Α4 ενός σχεδίου που είχε γίνει 23 χρόνια πριν ,σωθήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι αντηδιμαρχος καθαριότητας? Χαίρομαι.Γιατι γίνετε αυτό το μπάχαλο τότε στα χωριά? Όχι με της φώτο που σας βόλεψαν η φωτορεπόρτερ σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ειδες εσυ μπαχαλο; Μενεις Πετραλωνα κι εσυ σαν τον ντελιβερα - λογιστη;

      Διαγραφή
    2. Κ κια τα χορτάρια στου ριβιο τι είναι Γιάννου Μ Καλά αύριο θα βγάλουμε σ άλλο χουριο χορτάρια και καδσ

      Διαγραφή
  4. Πως τον πετσόκοψες έτσι ρε Γιάννο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αύριο αλου χόρτα Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη σκοτώνεστε, αν δεν υπήρχε η Τσαπουρνια και τα ψάρια δεν θα γινόταν ποτέ δρόμος «βρε κουτά» που ελεγε και η Μαλβίνα … δρόμο για τα φορτηγά … γη και ύδωρ στους ιχθυοκαλλιεργητές! Οι βουλευτές που προσκυνάτε σας είχαν γραμμένους τόσα χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ: Αλλάζουμε τον τόπο μας...

Ψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ξηρομέρου το Στρατηγικό Σχέδιο της ΟΧΕ-ΒΑΑ Δήμων Ι.Π.Μεσολογγίου και Ξηρομέρου. Η στρατηγική της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της περιόδου 2021-2027 θα έχει έναν μακροχρόνιο ορίζοντα, ανεξάρτητα από προγραμματικές και πολιτικές περιόδους με όραμα, συγκεκριμένους στρατηγικούς στόχους και ένα συνεκτικό σχέδιο δράσης που θα ιεραρχεί δράσεις και έργα προτεραιότητας. Το σχέδιο της Στρατηγικής, που θα κατατεθεί για έγκριση στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, περιλαμβάνει συνολικά 23 έργα και δράσεις με προϋπολογισμό 40,4 εκατ. ευρώ, που θα αντληθούν κατά βάση από το ΕΣΠΑ Δυτικής Ελλάδας. Από τα προτεινόμενα έργα, 10 αφορούν το Δήμο Ξηρομέρου με προϋπολογισμό 13,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 13 ύψους 27 εκατ. ευρώ το Δήμο Μεσολογγίου. Η συνολική Στρατηγική της ΟΧΕ ωστόσο στοχεύει και σε άλλα κοινοτικά χρηματοδοτικά εργαλεία. Στο πλαίσιο αυτό οι Δήμοι της περιοχής στοχεύουν σε ακόμη 65 έργα που ξεπερνούν σε προϋπολογισμό τα 132 εκατ. ευρώ. Έτ

Τραγωδία στο Αγρίνιο – 51χρονος πατέρα 2 παιδιών πέθανε στο νοσοκομείο – Έρευνα της Αστυνομίας για τα αίτια

  Αγρίνιο: 51χρονος άνδρας έφυγε από τη ζωή στο Νοσοκομείο της πόλης – Έρευνα για τις συνθήκες θανάτουΗ δυσάρεστη είδηση βύθισε στο πένθος την οικογένειά του και προκάλεσε θλίψη στην τοπική κοινωνία Σοκ στο Αγρίνιο από τον αδόκητο χαμό του Παναγιώτη Καραγκούνη, πατέρα δύο παιδιών, στα 51 του χρόνια. Ο 51χρονος έσβησε στο Νοσοκομείο Αγρινίου χθες Δευτέρα (22.4.24). Εκεί είχε νοσηλευθεί προ ημερών αντιμετωπίζοντας συμπτώματα πνευμονίας αλλά έχοντας πάρει εξιτήριο, βρισκόταν στο στάδιο λήψης φαρμακευτικής αγωγής. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία και για το λόγο αυτό ζητήθηκε η συνδρομή του ΕΚΑΒ. Μάλιστα, φέρεται να υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση η φύση της οποίας δεν έχει αποσαφηνιστεί. Δυστυχώς, ο άνδρας δεν κρατήθηκε στη ζωή. Φως στα αίτια του θανάτου του Παναγιώτη Καραγκούνη αναμένεται να ρίξει το πόρισμα που θα προκύψει από τη ιατροδικαστική εξέταση. Η Αστυνομία πάντως μετά τον αιφνίδιο θάνατο σχημάτισε δικογραφία. Την ίδια ώρα το Αστυνομικό Τμήμα

Το Διοικητικό Συμβούλιο του φιλοζωικου συλλόγου Αστακού

  ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ       Μετά από τις εκλογές - αρχαιρεσίες του συλλόγου μας που ολοκληρώθηκαν στις 17 Απριλίου του 2024 ανακοινώνουμε τα μέλη του πενταμελούς  Διοικητικού μας συμβουλίου:     Καρανικα νίκη, Φραιμης Αλέξανδρος, Μπεκατώρος Κυριάκος, Παπαγεωργιου Ουρανία,  Πιτσουλια Σταματίνα.                                     Παρακαλούμε και ευελπιστούμε στην συμπαράσταση στην αγάπη και στο ενδιαφέρον σας, που είναι απαραίτητο για να μπορέσει η ομάδα αυτή να προχωρήσει και να προσφέρει στα πλάσματα αυτά που  εκπροσωπευουν την αθωότητα και την αμεροληψια

Δράσεις ευπρεπισμού στη Κοινότητα Μαχαιράς Ξηρομέρου ...

Δράσεις ευπρεπισμού στη Κοινότητα Μαχαιράς Ποικίλες παρεμβάσεις καθαριότητας, καλλωπισμού στην Τ.Κ. Μαχαιράς από Δήμο και Κοινότητα, για ένα όμορφο και καθαρό χωριό. Στο κοιμητήριο πριν λίγες ημέρες κόψαμε τα χόρτα, καθαρίσαμε τον περιβάλλοντα χώρο από σκουπίδια, μπάζα και ασπρίσαμε. Στον κεντρικό δρόμο του χωριού, αλλά και στους δρόμους μέσα σε αυτό κόψαμε χόρτα και κλαδιά. Στην κεντρική πλατεία του χωριού, στον περιβάλλοντα χώρο της εκκλησίας, του σχολείου και της Κοινότητας κόψαμε χόρτα, κλαδιά και ασπρίσαμε μάντρες και παρτέρια. Με συνεχείς παρεμβάσεις ο Δήμος (συνεργεία, μηχανήματα) η Κοινότητα (πάγια) ή συνεργασίες, προσπαθούμε να έχουμε ένα καθαρό και όμορφο χωριό. Η προσπάθεια αυτή είναι συλλογική και χρειάζεται να συμμετέχουν όλοι... γι αυτό καθαρίζουμε τον χώρο γύρω από την οικία μας και κόβουμε χόρτα και κλαδιά από το οικόπεδο. Δεν πετάμε αδρανή υλικά, μπάζα και κλαδιά δίπλα στον κάδο σκουπιδιών, αλλά ειδοποιούμε τον Πρόεδρο για την ασφαλή μεταφορά τους σε χώ

θερμά συγχαρητήρια στη Θεατρική Ομάδα Μαθητών Αστακού...

  Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια στην άξια εκπρόσωπο της πόλης μας, τη Θεατρική Ομάδα Μαθητών Αστακού, που πήρε μέρος στο 12ο Φεστιβάλ Μαθητικού Θεάτρου στο Αγρίνιο, με εξαιρετική επιτυχία και με το θεατρικό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη "Ο μπαμπάς ο πόλεμος". Εύχομαι υγεία και πρόοδο στα παιδιά μας κα να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια, που 25 χρόνια τώρα με σεμνότητα και συνέπεια παράγει πολιτισμό. Κώστας Γαλάνης Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Αστακού  

Επίσκεψη του Δημάρχου Ξηρομέρου στη Βενετία- Συμμετοχή στις εκδηλώσεις για τα εγκαίνια του Ελληνικού Περιπτέρου στην 60η Μπιενάλε

    Ημερομηνία 23-4-2024 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ   Επίσκεψη του Δημάρχου Ξηρομέρου στη Βενετία - Συμμετοχή στις εκδηλώσεις για τα εγκαίνια του Ελληνικού Περιπτέρου στην 60η Μπιενάλε.   Στην Βενετία, την πόλη ορόσημο για τον ελληνικό πολιτισμό και διαχρονικό σύμβολο των ελληνοϊταλικών σχέσεων, έδωσε δυναμικό «παρών» το Ξηρόμερο δια της συμμετοχής του Δημάρχου κ. Γιάννη Τριανταφυλλάκη στις εκδηλώσεις για τα εγκαίνια του Ελληνικού Περιπτέρου στην 60η Μπιενάλε.   Κατά την τριήμερη επίσκεψή του, ο Δήμαρχος Ξηρομέρου είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με σημαντικές προσωπικότητες, συμπεριλαμβανομένου του Υφυπουργού Πολιτισμού κ. Χρήστου Δήμα, του Προέδρου του Ελληνικού Ινστιτούτου Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Σπουδών της Βενετίας κ. Κουκουσά Βασιλείου και του Επίτιμου Προξένου της Ελλάδος στη Βενετία κ. Bruno Bernandi, ενώ είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στο Ινστιτούτο Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών σπουδών και τον Ελληνο-Ορθόδοξο Να

ΝΙΚΟΣ ΖΩΓΑΣ: Τα παραμύθια με την ωραία κοιμωμένη...

  Αγαπητοί Συνδημότες, δυστυχώς τον τόπο μας τον βουλιάξουν.... δεν τον άλλαξαν με τα παραμύθια και τις ψεύτικες υποσχέσεις.! Τοπική Αυτοδιοίκηση συνεπάγεται με κοινωνική πολιτική απέναντι στους δημότες και όχι εισπρακτική...   Τα ανταποδοτικά των δημοτών να επιστρέφουν στους δημότες με έργα ανταποδοτικού χαρακτήρα όπως δρόμοι, ύδρευση, φωτισμός, καθαριότητα ( π.χ. τα καλαθάκια που βρίσκονται μετέωρα κατά μήκος του παραλιακού δρόμου στον Αστακό είναι πρόχειρα δεμένα με σύρμα ή μονωτική ταινία στις κολώνες σχεδόν κατεστραμμένα τα οποία είναι οφθαλμοφανή στους ντόπιους αλλά και στους περαστικούς επισκέπτες , ένα από αυτά εδώ και μέρες έχει πέσει) ....Αυτή είναι η ανάπτυξη και έτσι αλλάζει ο τόπος από τα απλά και καθημερινά.!   Ο Δήμος Ξηρομέρου απαρτίζεται από 19 χωριά όπου στα 4 χρόνια διοίκησης Τριανταφυλλακη καμία παρέμβαση δεν έγινε. Έξι (6) μήνες πριν τις εκλογές εμφανίστηκαν με μια βαλίτσα παραμύθια τάζοντας λαγούς με πετραχήλια προκειμένου να ξεγελάσουν και να κλείσουν

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ  ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΘΕΡΜΑ ΤΑ ΑΔΈΡΦΙΑ ΚΟΤΡΟΤΣΟΥ ΜΕ ΤΟ "ΦΟΥΡΝΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ" ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ  ΠΟΥ ΕΨΗΣΕ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΜΑΣ

Ελιές και Ελαιόλαδο: Πρόωρη ανθοφορία των ελαιόδεντρων σε όλη τη Μεσόγειο – Τι λένε οι γεωπόνοι

Με ταχείς ρυθμούς εξελίσσεται η πρόωρη φετινή ανθοφορία των ελαιοδέντρων σε όλες τις ελαιοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας, αλλά και των άλλων Μεσογειακών χωρών. Αιτία προφανώς οι υψηλές και ασυνήθιστες  για την εποχή θερμοκρασίες του χειμώνα και αρχών της φετινής άνοιξης. Σύμφωνα με τον Γεωπόνο Νίκο Μιχελάκη, πρώην Δ/ντή του Ινστιτούτου Ελιάς Χανίων και Επιστημονικό Σύμβουλο του Συνδέσμου Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης (ΣΕΔΗΚ) «ιδιαίτερα στην Κρήτη, η εξέλιξη της άνθησης είναι ακόμα πιο προχωρημένη από ότι σε άλλες περιοχές». Ενδεικτικό έιναι πως σε αρκετούς ελαιώνες παραλιακών και μεσογειακών περιοχών της Κρήτηες άρχισε να κάνει ήδη την εμφάνιση της η καρπόδεση. Οπως και πέρυσι, η πρόωρη άνθηση, αφού κατά την εμφάνιση της η υγρασία του εδάφους δεν έχει ακόμη εξαντληθεί σε επικίνδυνο βαθμό, προχωρεί σε επιτυχέστερη καρπόδεση.  Αντίθετα, η οψιμότερη άνθηση, αν η ανομβρία συνεχιστεί, εξελίσσεται μέσα σε συνθήκες συνεχώς μειούμενης εδαφικής υγρασίας και άρα οι πιθανότητες για καλή καρπόδεση,

Πλατυγιάλι – Ιόνια οδός: Το τμήμα «φάντασμα» που παραμένει κλειστό από το 2018

  Ίσως το πιο σημαντικό οδικό έργο που έχει ανάγκη η περιοχή του Δήμου Ξηρομέρου και από τα πιο σημαντικά για την Αιτωλοακαρνανία γενικότερα, είναι το Αστακός – Πλατυγιάλι – Ιόνια Οδός. Τμήμα το Διευρωπαϊκού άξονα Πλατυγιάλι- Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία. Δυστυχώς σε αυτό το άκρως απαραίτητο έργο, εδώ και πολλά χρόνια έχουμε ένα «φάντασμα», που παρατημένο και χωρίς να δίδεται από το 2018 στη κυκλοφορία, κανένας σήμερα δεν γνωρίζει ποια θα είναι η εξέλιξη του και δεν ακούγεται τίποτα, ούτε από πλευρά του φορέα υλοποίησης που ήταν το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ούτε από την πλευρά της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που το 2018 επί διοίκησης Κατσιφάρα, αρνήθηκε την παραλαβή του έργου, διαπιστώνοντας μια σειρά προβλημάτων , κακοτεχνίες κλπ Πρόκειται για το τμήμα 2,7 χιλιομέτρων του οδικού έργου από τη διασταύρωση Αγίου Δημητρίου έως διασταύρωση του Πλατυγιαλίου, μήκους 6,2 χιλιομέτρων, τμήμα του συνολικού έργου της σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδ