Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δήμαρχος Ξηρομέρου :Θα χρηματοδοτηθεί και ο βιολογικός καθαρισμός Αστακού


 Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, εκδόθηκε πρόσκληση του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», στον άξονα της διαχείρισης λυμάτων,με στόχο τη θωράκιση της δημόσιας υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος.

Η δράση στοχεύει στην υλοποίηση έργων κατασκευής-βελτίωσης-αναβάθμισης του δικτύου αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Συγκεκριμένα, θα χρηματοδοτηθούν έργα συλλογής, μεταφοράς και επεξεργασίας λυμάτων σε οικισμούς, όπως Ζαχάρω, Κάτω Αχαΐα και Αστακού.
Επιπλέον, το έργο καλύπτει την επέκταση και λειτουργική αναβάθμιση του αυτόνομου δικτύου και της Μονάδας Επεξεργασίας Λυμάτων του Πανεπιστημίου Πατρών, τα οποία εξυπηρετούν τόσο τις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος όσο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας ,κο Νεκτάριο Φαρμάκη και την Διαχειριστική Αρχή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων-Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα», για την συνεργασία και την υποστήριξη .



Σχόλια

  1. Τωρα σε πιστεψαμε!!!! Θα θα θα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο δήμος έχει δήμαρχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο μοναδικος που ασχοληθηκε απο την πρωτη μερα που ανελαβε με ενα αχρηστο εργο και στα αζητητα γεματο σοβαρες κακοτεχνιες.
    πηγε στα υπουργεια, στη περιφερεια, ετρεξε, παρακαλεσε, πιεσε και εβγαλε 2 φορες πολλα χρηματα.
    διορθωθηκαν οι περισσοτερες αστοχιες και ξαναβγαζει παλι πολλα χρηματα για να διορθωθουν και οι τελευταιες που απεμειναν.
    οι προηγουμενοι δεν κουνησαν 5 χρονια ουτε το δακτυλακι τους.
    στο υπουργειο δεν τους ηξεραν ουτε ποιοι ειναι, δεν τους ειδαν ποτε
    μολις λειτουργησει ο βιολογικος και ας λενε και ας γραφουν οι φαρμακογλωσες ολο κακια, γι αυτον που αγωνιστηκε και παλεψε να αναστησει ενα πεθαμενο εργο θα παει 80%. γραψτε το και κρατηστε το
    ο κοσμος εχει καταλαβει τι γινοτανε στο δημο πριν τον τριανταφυλλακη και δεν ειναι χαζος. βλεπει τις τεραστιες διαφορες τωρα σε ολα τα θεματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως είσαι ο γνωστός άγνωστος blogger;

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ 14.52 ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΕΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΖΕΣΤΗ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΠΑΛΟΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΟΙΟΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ,ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΗ ΘΑ ΕΚΤΟΞΕΦΤΟΥΝ ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΡΓΑ ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΥΣΙΝΗ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ.

      Διαγραφή
  4. Μήπως είναι προεκλογικές υποσχέσεις της ΝΔ; Γιατί τόσα χρόνια δεν έγινε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ Η Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΣΥΧΕΧΩΣ ΡΩΤΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και θα πληρώσετε για να μπορεί να έρχεται ένας επισκέπτης στον αστακό και να ευχαριστιεται την βόλτα του και όχι τις μυρωδιές σας

      Διαγραφή
    2. ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΒΟΘΡΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 150€ . ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1500€ ΕΣΥ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΒΟΘΡΟ ; ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ

      Διαγραφή
    3. Στον 14.53
      Γι'αυτό γίνεται και το φωτοβολταϊκό πάρκο στο Μύτικα για να μειωθεί το ενεργειακό κόστος.
      Το ποσό θα κοστίσει θα το μάθεις με τη ψήφιση του εσωτερικού κανονισμού.
      Είναι σπουδαίο έργο,μην το βάζεις κι αυτό στον ανεμιστήρα

      Διαγραφή
  6. Ο βιολογικός όταν θα χρειαστεί να γίνουν οι συνδέσεις στην πλατεία και στους δρόμους που έχουν γίνει τοποθέτηση κυβολιθων πως θα γίνουν θα χρειαστεί να ξανά σκαψουμε τους δρόμους γιατί δεν έχουν μείνει αναμονες για να συνδεθούν τα σπίτια της πόλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΑΡΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σύμφωνα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, ο βιολογικός καθαρισμός έχει δοκιμαστεί και μπορεί να λειτουργήσει, ωστόσο εκκρεμούν οι συνδέσεις των κατοικιών με το δίκτυο.
    Την ίδια στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη έργα ανάπλασης στην πλατεία και στους γύρω δρόμους, χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαραίτητες συνδέσεις.
    θα χρειαστεί να ξανασκαφτούν οι νέες υποδομές μόλις λειτουργήσει πλήρως το
    Γιατί δεν προηγήθηκαν οι συνδέσεις πριν την ολοκλήρωση των πλακοστρώσεων;
    Υπάρχει σχεδιασμός που να αποτρέπει την εκ νέου καταστροφή των νέων έργων;
    Ποιος θα επωμιστεί το κόστος πιθανών επεμβάσεων στο μέλλον;
    Έχει εγκριθεί τεχνικά αυτή η αλληλουχία εργασιών;
    Είναι ενήμερες και σύμφωνες οι αρμόδιες υπηρεσίες
    Οι πολίτες δικαιούνται σαφείς απαντήσεις.
    Ο σωστός σχεδιασμός δεν αποδεικνύεται εκ των υστέρων αλλά πριν σπαταληθούν δημόσιοι πόροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως θα περιμένουν τα έργα πότε θα βγει ένα άλλο έργο μετά από πέντε χρόνια .

      Διαγραφή
  9. ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΟΛΙΘΟ . ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μετά από παρέμβαση του υπουργού που ήρθε προχθές στον αστακό και τον κρυψατε επιμελώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απορώ με τη δημοτική αρχή που πανηγυρίζει για τις αναπλάσεις και όλα τα κάνει ανάποδα .μας ενημέρωσε ο αντιδήμαρχος πως για το βιολογικό αστακού οι συνδέσεις θα γίνει σύντομα και θα λειτουργήσει .αυτό σημαίνει πως για να συνδεθούν τα σπίτια με το δίκτυο θα πρέπει ο καθένας να σκάψει και να συνδεθεί .δηλαδή θα χαλάσουν οι αναπλάσεις και η πλατεία .τι ανάποδα πράγματα είναι αυτά .και την Αποκατάσταση από το σκάψιμο ποιος θα την επιβαρυνθεί ;;οι δημότες ή ο Δήμος ; Άρα πάλι με μπαλώματα θα γεμίσουν οι δρόμοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν και δεν ξεχνώ ότι μέσα στον Αστακό και έξω από κάθε οικία βρίσκεται ενα στρογγυλό φρεάτιο που είναι πάνω στο πεζοδρόμιο , σε αυτό λοιπόν θα συνδεθούν οι αποχετευτικοί σωλήνες του εκάστοτε οικίματος.
    Μαύριακας Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν και δεν ξεχνώ μέσα στον Αστακό και έξω από κάθε οικία βρίσκεται ενα στρογγυλό φρεάτιο που είναι πάνω στο πεζοδρόμιο , σε αυτό λοιπόν θα συνδεθούν οι αποχετευτικοί σωλήνες του εκάστοτε οικίματος.
    Μαύριακας Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΟΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι αφού κύριε αρμόδιε Αντιδήμαρχε, ο βιολογικός καθαρισμός έχει δοκιμαστεί και μπορεί να λειτουργήσει γιατί δεν βάνετε μπροστά να λειτουργήσουν τουλάχιστον τα σφαγεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.