Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, εκδόθηκε πρόσκληση του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», στον άξονα της διαχείρισης λυμάτων,με στόχο τη θωράκιση της δημόσιας υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.



Τωρα σε πιστεψαμε!!!! Θα θα θα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δήμος έχει δήμαρχο
ΑπάντησηΔιαγραφήο μοναδικος που ασχοληθηκε απο την πρωτη μερα που ανελαβε με ενα αχρηστο εργο και στα αζητητα γεματο σοβαρες κακοτεχνιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήπηγε στα υπουργεια, στη περιφερεια, ετρεξε, παρακαλεσε, πιεσε και εβγαλε 2 φορες πολλα χρηματα.
διορθωθηκαν οι περισσοτερες αστοχιες και ξαναβγαζει παλι πολλα χρηματα για να διορθωθουν και οι τελευταιες που απεμειναν.
οι προηγουμενοι δεν κουνησαν 5 χρονια ουτε το δακτυλακι τους.
στο υπουργειο δεν τους ηξεραν ουτε ποιοι ειναι, δεν τους ειδαν ποτε
μολις λειτουργησει ο βιολογικος και ας λενε και ας γραφουν οι φαρμακογλωσες ολο κακια, γι αυτον που αγωνιστηκε και παλεψε να αναστησει ενα πεθαμενο εργο θα παει 80%. γραψτε το και κρατηστε το
ο κοσμος εχει καταλαβει τι γινοτανε στο δημο πριν τον τριανταφυλλακη και δεν ειναι χαζος. βλεπει τις τεραστιες διαφορες τωρα σε ολα τα θεματα
Μήπως είσαι ο γνωστός άγνωστος blogger;
ΔιαγραφήΣΥΝΔΗΜΟΤΗ 14.52 ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΕΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΖΕΣΤΗ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΠΑΛΟΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΟΙΟΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ,ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΛΗ ΘΑ ΕΚΤΟΞΕΦΤΟΥΝ ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΡΓΑ ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΥΣΙΝΗ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ.
ΔιαγραφήΜήπως είναι προεκλογικές υποσχέσεις της ΝΔ; Γιατί τόσα χρόνια δεν έγινε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ Η Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΣΥΧΕΧΩΣ ΡΩΤΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά και θα πληρώσετε για να μπορεί να έρχεται ένας επισκέπτης στον αστακό και να ευχαριστιεται την βόλτα του και όχι τις μυρωδιές σας
ΔιαγραφήΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΒΟΘΡΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 150€ . ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1500€ ΕΣΥ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΒΟΘΡΟ ; ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ
ΔιαγραφήΣτον 14.53
ΔιαγραφήΓι'αυτό γίνεται και το φωτοβολταϊκό πάρκο στο Μύτικα για να μειωθεί το ενεργειακό κόστος.
Το ποσό θα κοστίσει θα το μάθεις με τη ψήφιση του εσωτερικού κανονισμού.
Είναι σπουδαίο έργο,μην το βάζεις κι αυτό στον ανεμιστήρα
Ο βιολογικός όταν θα χρειαστεί να γίνουν οι συνδέσεις στην πλατεία και στους δρόμους που έχουν γίνει τοποθέτηση κυβολιθων πως θα γίνουν θα χρειαστεί να ξανά σκαψουμε τους δρόμους γιατί δεν έχουν μείνει αναμονες για να συνδεθούν τα σπίτια της πόλης
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΑΡΧΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, ο βιολογικός καθαρισμός έχει δοκιμαστεί και μπορεί να λειτουργήσει, ωστόσο εκκρεμούν οι συνδέσεις των κατοικιών με το δίκτυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ίδια στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη έργα ανάπλασης στην πλατεία και στους γύρω δρόμους, χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαραίτητες συνδέσεις.
θα χρειαστεί να ξανασκαφτούν οι νέες υποδομές μόλις λειτουργήσει πλήρως το
Γιατί δεν προηγήθηκαν οι συνδέσεις πριν την ολοκλήρωση των πλακοστρώσεων;
Υπάρχει σχεδιασμός που να αποτρέπει την εκ νέου καταστροφή των νέων έργων;
Ποιος θα επωμιστεί το κόστος πιθανών επεμβάσεων στο μέλλον;
Έχει εγκριθεί τεχνικά αυτή η αλληλουχία εργασιών;
Είναι ενήμερες και σύμφωνες οι αρμόδιες υπηρεσίες
Οι πολίτες δικαιούνται σαφείς απαντήσεις.
Ο σωστός σχεδιασμός δεν αποδεικνύεται εκ των υστέρων αλλά πριν σπαταληθούν δημόσιοι πόροι.
Ναι όντως θα περιμένουν τα έργα πότε θα βγει ένα άλλο έργο μετά από πέντε χρόνια .
ΔιαγραφήΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΟΛΙΘΟ . ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από παρέμβαση του υπουργού που ήρθε προχθές στον αστακό και τον κρυψατε επιμελώς
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορώ με τη δημοτική αρχή που πανηγυρίζει για τις αναπλάσεις και όλα τα κάνει ανάποδα .μας ενημέρωσε ο αντιδήμαρχος πως για το βιολογικό αστακού οι συνδέσεις θα γίνει σύντομα και θα λειτουργήσει .αυτό σημαίνει πως για να συνδεθούν τα σπίτια με το δίκτυο θα πρέπει ο καθένας να σκάψει και να συνδεθεί .δηλαδή θα χαλάσουν οι αναπλάσεις και η πλατεία .τι ανάποδα πράγματα είναι αυτά .και την Αποκατάσταση από το σκάψιμο ποιος θα την επιβαρυνθεί ;;οι δημότες ή ο Δήμος ; Άρα πάλι με μπαλώματα θα γεμίσουν οι δρόμοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και δεν ξεχνώ ότι μέσα στον Αστακό και έξω από κάθε οικία βρίσκεται ενα στρογγυλό φρεάτιο που είναι πάνω στο πεζοδρόμιο , σε αυτό λοιπόν θα συνδεθούν οι αποχετευτικοί σωλήνες του εκάστοτε οικίματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύριακας Ηλίας
Αν και δεν ξεχνώ μέσα στον Αστακό και έξω από κάθε οικία βρίσκεται ενα στρογγυλό φρεάτιο που είναι πάνω στο πεζοδρόμιο , σε αυτό λοιπόν θα συνδεθούν οι αποχετευτικοί σωλήνες του εκάστοτε οικίματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύριακας Ηλίας
ΜΟΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αφού κύριε αρμόδιε Αντιδήμαρχε, ο βιολογικός καθαρισμός έχει δοκιμαστεί και μπορεί να λειτουργήσει γιατί δεν βάνετε μπροστά να λειτουργήσουν τουλάχιστον τα σφαγεία;
ΑπάντησηΔιαγραφή