Της πικροδάφνης ο ανθός στολίζει την είσοδο του Αστακού
Όποιος φτάνει στον Αστακό από την πλευρά του Μεσολογγίου, συναντά μια είσοδο λουσμένη στα χρώματα και τα αρώματα της πικροδάφνης (Nerium oleander). Μεγάλα, ολάνθιστα μπουκέτα από πικροδάφνες απλώνονται κατά μήκος του δρόμου, χαρίζοντας αυτές τις μέρες το πιο όμορφο πρόσωπό τους, καθώς βρίσκονται στο απόγειο της ανθοφορίας τους και σκορπούν γενναιόδωρα το διακριτικό τους άρωμα.
Στην αριστερή πλευρά δεσπόζουν επιβλητικές δεντροστοιχίες από φοίνικες της ποικιλίας Washingtonia robusta (πιτσαρδιες), που εναλλάσσονται αρμονικά με δέντρα χαρουπιάς, συνθέτοντας ένα μεσογειακό τοπίο ξεχωριστής ομορφιάς. Χαρουπιές είχαν φυτευτεί και στη δεξιά πλευρά, ανάμεσα στις πικροδάφνες, όμως δεν κατάφεραν να επιβιώσουν, για λόγους που δεν σχετίζονταν με τις φυσικές αντοχές του είδους.
Παρ' όλα αυτά, η είσοδος του Αστακού προσφέρει σήμερα μια ιδιαίτερα ευχάριστη εικόνα. Αυτή την εποχή, μάλιστα, μοιάζει να έχει ντυθεί τα γιορτινά της, σαν να ετοιμάζεται να υποδεχθεί τους επισκέπτες της σε μια μεγάλη δεξίωση της φύσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δέντρα και οι φυτεύσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν κατά την πρώτη τετραετία της δημαρχιακής θητείας του Πυθαγόρα Σαμαρά, αφήνοντας μια διαχρονική παρακαταθήκη που συνεχίζει να ομορφαίνει την είσοδο της πόλης.
Κάθε άνοιξη και καλοκαίρι, οι πικροδάφνες της εισόδου του Αστακού θυμίζουν πως ορισμένα έργα δεν μετριούνται μόνο με αριθμούς και τεχνικά χαρακτηριστικά, άψυχα υλικά αλλά με την ομορφιά που χαρίζουν στον τόπο και στους ανθρώπους του. Ένας ανθισμένος δρόμος υποδοχής, ένας δημόσιος χώρος πρασίνου, ένα πράσινο σημείο σκίασης και ξεκούρασης, είναι πολλές φορές η πιο ζεστή καλωσόριση μιας πόλης προς τον επισκέπτη της και η ποιο δροσερή γωνιά για τους κατοίκους της.





Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.