Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χωρίς νερό ξανά ο Αστακός...


 Λίγες μόλις ημέρες μετά την πρόσφατη διακοπή υδροδότησης που ταλαιπώρησε κατοίκους και επαγγελματίες του Αστακού, νέα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης έφεραν ξανά αναστάτωση στην πόλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνεργεία του Δήμου κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν δύο νέες βλάβες σε διαφορετικά σημεία του δικτύου. Η πρώτη εντοπίστηκε στην περιοχή  Γυφτοκάλυβα, ένα σημείο όπου, σύμφωνα με κατοίκους, τα προβλήματα εμφανίζονται συχνά. 

Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο παραπόνων, καθώς πρόσφατα είχε γίνει και δημόσια διαμαρτυρία κατοίκου για τις επαναλαμβανόμενες διαρροές και τις συνεχείς παρεμβάσεις στο δίκτυο.

Η δεύτερη ζημιά καταγράφηκε στην περιοχή του Δημαρχείου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των συνεργείων. Το γεγονός ότι οι νέες βλάβες εμφανίστηκαν τόσο σύντομα μετά το τελευταίο περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης...

 Τα συνεργεία του Δήμου βρέθηκαν άμεσα στα σημεία των βλαβών, καταβάλλοντας προσπάθειες για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση και την επαναφορά της ομαλής υδροδότησης.

Οι κάτοικοι εκφράζουν την ανησυχία τους για τη συχνότητα των προβλημάτων


Σχόλια

  1. Οχι όχι όχι είναι ένα ψέμα ,είναι μόνο συκοφαντίες 😅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανακοίνωση γιατί δεν βγαίνει να μάθουμε ποτέ θα έρθει αυτό το ευλογημένο νερό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΛΑΒΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
    ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ. Η ΜΝΗΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ. ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχνάς πως διοικείς 7 χρόνια άρα δεν είσαι το νέο ποια .φθανει αυτή η καραμέλα .αν δηλαδή είστε στην εξουσία για 20 χρόνια θα σας φταίει πάλι η παλιά διοίκηση ; Αναλάβετε τις ευθύνες σας .

      Διαγραφή
    2. Η 5 έτος του Γαλουνη σε χάλασε ;;;Αυτός που ψήφιζες πρώτα;;;
      Α το έργο που γίνεται για την ιστορία είναι έργο Γαλουνη ,γιατί σίγουρα η μνήμη σου έχει στερέψει !

      Διαγραφή
    3. Στον 12:45
      Μπορώ να έχω λίγο το λογαριασμό από τις απολογιστικές και έναν υπεύθυνο που θέλω να ρωτήσω γιατί χρεώνονται τόσο οι ζημιές ;

      Διαγραφή
    4. Ποιό έργο ;

      Διαγραφή
  4. Μην διαμαρτύρεστε γιατί θα δεχθείτε και εσείς επίθεση όπως δέxθηκε επίθεση και μάλιστα ανοίκεια μια συμπατριώτισά μας η οποία, άκουσον- άκουσον, τόλμησε να σχολιάσει στο fb τις συχνές διακοπές νερού. Μόνον οι υπερπατριώτες του Αστακού μπορούν να έχουν λόγο όλοι οι άλλοι υπάρχουν μόνον για να τους δίνουν τη ψήφο τους. Έρχεται η τιμωρία σας κυρίως λόγω της συμπεριφορά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να είμαστε ειλικρινής . Βλάβες γίνονται πάντα . Αυτή η δημοτική αρχή της φτιάχνει επί τόπου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τι παραπάνω προσφέρει? Προσέλαβε υδραυλικούς? Όχι! Οι ίδιοι ακριβώς είναι! Παπαγαλάκι μου!

      Διαγραφή
  6. Καλά το προγραμμα της τηλεμετρίας που έχει ο Δήμος δεν μπορεί να δείξει τις ζημιές και να εντοπίσει το πρόβλημα ;τόσα λεφτά δαπανήθηκαν για αυτό το έργο ,εκτός και αν δεν λειτουργεί .μπορεί ένας υπεύθυνα να βγει και να μας πει τι γίνεται ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσο λειτουργεί το παλιό το δίκτυο ύδρευσης και δεν γίνεται διακοπή και τροφοδοτείτε το δίκτυο της πόλης με διαφορά μπαιμπας που φτιάχνει ο εργολάβος τόσο θα δημιουργεί υποπιεση και πάντα θα σπάει
    ΥΓ κάνετε απομόνωση του παλιού δικτύου αν δεν ξέρετε πού γίνεται σύνδεση το καινούργιο με το παλιό τότε κρίμα οι μελέτες και η τηλεμετριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνοιξέ τους τα μάτια για να το παίζει παντογνώστης ο εκλεκτός, ο χαδιάρης ο μόνιμος Αντιδήμαρχος και κουμπάρος του Δημάρχου. Που κοίταξε να λύσει το πρόβλημα του αστακού με άπειρα bypass. Μέχρι εκεί του έκοβε. Τα καλύτερα έρχονται εν μέσω καλοκαιριού.

      Διαγραφή
  8. Όπως στέλνετε τους υπαλλήλους να σκάβουν και να ξανά σκάβουν τον δρόμο στα Γυφτοκαλυβα μήπως και φτιαχτεί ποτέ η ζημιά έτσι να στείλετε και συνεργείο καθαρισμού μετά. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να καθαρίζουμε κάθε 5 μέρες τα αποτελέσματα από τις δικές σας αποτυχημένες προσπάθειες που κάνετε για να φτιαχτεί ο αγωγός. Να βγάλει ανακοίνωση ο κύριος Μακρής για το τι μέλι γενέσθαι με το συγκεκριμένο θέμα. Και οι κύριες Τσομπου και Γριτσιπη να έρθουν να δουν τι γίνεται από τις λάσπες και τα χώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη φίλε που θα στο πω αλλά δεν φτάνει η περπατησιά τους μέχρι τα Γυφτοκάλυβα. Στις εκλογές θα σας ξανάρθουν.

      Διαγραφή
    2. Έχουν μεγάλο εκτόπισμα για αυτό το στενό. Είναι και καλοκαίρι...

      Διαγραφή
  9. Ο πρόεδρος χοβολιωτων τι λέει για όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί στο χοβολιο στα γυφτοκαλυβα από την δημοτική αρχή που σας έχει εγκαταλείψει τέλειος της γειτονιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νιάφα νερό Νιάφα νερό. Κυριάκο αυτό το τραγούδι σου θα γράψει ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στα γυφτοκάλυβα δεν έχετε πρόβλημα τελικά με τις λάσπες αλλά με τις κυρίες που αναφέρατε.
    Οι οποίες εργάζονται κ με το παραπάνω αποτελεσματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το παρασκήνιο λέει για παραίτηση του αντιδήμαρχου ύδρευσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.