Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χωρίς νερό ξανά ο Αστακός...


 Λίγες μόλις ημέρες μετά την πρόσφατη διακοπή υδροδότησης που ταλαιπώρησε κατοίκους και επαγγελματίες του Αστακού, νέα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης έφεραν ξανά αναστάτωση στην πόλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνεργεία του Δήμου κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν δύο νέες βλάβες σε διαφορετικά σημεία του δικτύου. Η πρώτη εντοπίστηκε στην περιοχή  Γυφτοκάλυβα, ένα σημείο όπου, σύμφωνα με κατοίκους, τα προβλήματα εμφανίζονται συχνά. 

Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο παραπόνων, καθώς πρόσφατα είχε γίνει και δημόσια διαμαρτυρία κατοίκου για τις επαναλαμβανόμενες διαρροές και τις συνεχείς παρεμβάσεις στο δίκτυο.

Η δεύτερη ζημιά καταγράφηκε στην περιοχή του Δημαρχείου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των συνεργείων. Το γεγονός ότι οι νέες βλάβες εμφανίστηκαν τόσο σύντομα μετά το τελευταίο περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης...

 Τα συνεργεία του Δήμου βρέθηκαν άμεσα στα σημεία των βλαβών, καταβάλλοντας προσπάθειες για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση και την επαναφορά της ομαλής υδροδότησης.

Οι κάτοικοι εκφράζουν την ανησυχία τους για τη συχνότητα των προβλημάτων


Σχόλια

  1. Οχι όχι όχι είναι ένα ψέμα ,είναι μόνο συκοφαντίες 😅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανακοίνωση γιατί δεν βγαίνει να μάθουμε ποτέ θα έρθει αυτό το ευλογημένο νερό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΛΑΒΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
    ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ. Η ΜΝΗΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ. ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχνάς πως διοικείς 7 χρόνια άρα δεν είσαι το νέο ποια .φθανει αυτή η καραμέλα .αν δηλαδή είστε στην εξουσία για 20 χρόνια θα σας φταίει πάλι η παλιά διοίκηση ; Αναλάβετε τις ευθύνες σας .

      Διαγραφή
    2. Η 5 έτος του Γαλουνη σε χάλασε ;;;Αυτός που ψήφιζες πρώτα;;;
      Α το έργο που γίνεται για την ιστορία είναι έργο Γαλουνη ,γιατί σίγουρα η μνήμη σου έχει στερέψει !

      Διαγραφή
    3. Στον 12:45
      Μπορώ να έχω λίγο το λογαριασμό από τις απολογιστικές και έναν υπεύθυνο που θέλω να ρωτήσω γιατί χρεώνονται τόσο οι ζημιές ;

      Διαγραφή
    4. Ποιό έργο ;

      Διαγραφή
  4. Μην διαμαρτύρεστε γιατί θα δεχθείτε και εσείς επίθεση όπως δέxθηκε επίθεση και μάλιστα ανοίκεια μια συμπατριώτισά μας η οποία, άκουσον- άκουσον, τόλμησε να σχολιάσει στο fb τις συχνές διακοπές νερού. Μόνον οι υπερπατριώτες του Αστακού μπορούν να έχουν λόγο όλοι οι άλλοι υπάρχουν μόνον για να τους δίνουν τη ψήφο τους. Έρχεται η τιμωρία σας κυρίως λόγω της συμπεριφορά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να είμαστε ειλικρινής . Βλάβες γίνονται πάντα . Αυτή η δημοτική αρχή της φτιάχνει επί τόπου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τι παραπάνω προσφέρει? Προσέλαβε υδραυλικούς? Όχι! Οι ίδιοι ακριβώς είναι! Παπαγαλάκι μου!

      Διαγραφή
  6. Καλά το προγραμμα της τηλεμετρίας που έχει ο Δήμος δεν μπορεί να δείξει τις ζημιές και να εντοπίσει το πρόβλημα ;τόσα λεφτά δαπανήθηκαν για αυτό το έργο ,εκτός και αν δεν λειτουργεί .μπορεί ένας υπεύθυνα να βγει και να μας πει τι γίνεται ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσο λειτουργεί το παλιό το δίκτυο ύδρευσης και δεν γίνεται διακοπή και τροφοδοτείτε το δίκτυο της πόλης με διαφορά μπαιμπας που φτιάχνει ο εργολάβος τόσο θα δημιουργεί υποπιεση και πάντα θα σπάει
    ΥΓ κάνετε απομόνωση του παλιού δικτύου αν δεν ξέρετε πού γίνεται σύνδεση το καινούργιο με το παλιό τότε κρίμα οι μελέτες και η τηλεμετριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνοιξέ τους τα μάτια για να το παίζει παντογνώστης ο εκλεκτός, ο χαδιάρης ο μόνιμος Αντιδήμαρχος και κουμπάρος του Δημάρχου. Που κοίταξε να λύσει το πρόβλημα του αστακού με άπειρα bypass. Μέχρι εκεί του έκοβε. Τα καλύτερα έρχονται εν μέσω καλοκαιριού.

      Διαγραφή
  8. Όπως στέλνετε τους υπαλλήλους να σκάβουν και να ξανά σκάβουν τον δρόμο στα Γυφτοκαλυβα μήπως και φτιαχτεί ποτέ η ζημιά έτσι να στείλετε και συνεργείο καθαρισμού μετά. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να καθαρίζουμε κάθε 5 μέρες τα αποτελέσματα από τις δικές σας αποτυχημένες προσπάθειες που κάνετε για να φτιαχτεί ο αγωγός. Να βγάλει ανακοίνωση ο κύριος Μακρής για το τι μέλι γενέσθαι με το συγκεκριμένο θέμα. Και οι κύριες Τσομπου και Γριτσιπη να έρθουν να δουν τι γίνεται από τις λάσπες και τα χώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη φίλε που θα στο πω αλλά δεν φτάνει η περπατησιά τους μέχρι τα Γυφτοκάλυβα. Στις εκλογές θα σας ξανάρθουν.

      Διαγραφή
    2. Έχουν μεγάλο εκτόπισμα για αυτό το στενό. Είναι και καλοκαίρι...

      Διαγραφή
  9. Ο πρόεδρος χοβολιωτων τι λέει για όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί στο χοβολιο στα γυφτοκαλυβα από την δημοτική αρχή που σας έχει εγκαταλείψει τέλειος της γειτονιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νιάφα νερό Νιάφα νερό. Κυριάκο αυτό το τραγούδι σου θα γράψει ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στα γυφτοκάλυβα δεν έχετε πρόβλημα τελικά με τις λάσπες αλλά με τις κυρίες που αναφέρατε.
    Οι οποίες εργάζονται κ με το παραπάνω αποτελεσματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το παρασκήνιο λέει για παραίτηση του αντιδήμαρχου ύδρευσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έξι παραλίες κρίθηκαν κατάλληλες για κολύμβηση -Εκτός δημοφιλείς ακτές του Ξηρομέρου

Έξι μόνο παραλίες του Ξηρομέρου κρίθηκαν κατάλληλες για κολύμβηση το 2026 – Τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες; Έντονο προβληματισμό προκαλεί η απόφαση της Διεύθυνσης Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, σύμφωνα με την οποία για το 2026 κατάλληλες για κολύμβηση κρίνονται μόλις έξι παραλίες του Δήμου Ξηρομέρου: ο Αστακός, ο Μαραθιάς, το Ασπρογυάλι, η Βελά 1, η Βελά 2 και ο Σχίνος. Το ερώτημα που προκύπτει εύλογα είναι τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες ακτές του Δήμου, οι οποίες εδώ και χρόνια αποτελούν πόλο έλξης για κατοίκους και επισκέπτες. Παραλίες όπως ο Μύτικας, η Ελιά, η Αγριλιά, η Παλιόβαρκα, τα Παλαιομάγαζα...βρίσκονται εκτός της λίστας των ακτών που χαρακτηρίστηκαν κατάλληλες. Φυσικά, η απουσία μιας παραλίας από τη συγκεκριμένη λίστα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι τα νερά της είναι ακατάλληλα.  Όμως, όταν πρόκειται για τις πιο γνωστές και τουριστικά αξιοποιημένες ακτές του Δήμου, η μη συμπερίληψή τους δημιουργεί εύλογες απορίες που απαιτούν ξεκά...

Μια ξεχωριστή στιγμή ζωής για τη Δημήτρα Κοτρότσου – Ορκίστηκε απόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ

  Μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης, χαράς και υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών η τελετή ορκωμοσίας και απονομής πτυχίων των αποφοίτων του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Για τους νέους πτυχιούχους η ημέρα αυτή αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας μακράς και απαιτητικής διαδρομής γεμάτης όνειρα, προσπάθεια, θυσίες και αμέτρητες ώρες μελέτης.  Ήταν η στιγμή που οι κόποι χρόνων ανταμείφθηκαν με τον πιο όμορφο τρόπο, μπροστά σε αγαπημένα πρόσωπα που στάθηκαν δίπλα τους σε κάθε βήμα. Ανάμεσα στους αποφοίτους που παρέλαβαν το πτυχίο τους βρισκόταν και η Δημήτρα Κοτρότσου του Χαραλάμπους, με καταγωγή από το Βασιλόπουλο Ξηρομέρου.  Η νεαρή απόφοιτη έζησε μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής της, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές της σε ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας. Η στιγμή της απονομής του πτυχίου της ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά. Χαμόγελα, δ...

ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ: Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους, ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ ...

 Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους Αφορά τον αγωγό στα γυφτοκαλυβα ο οποίος σπάει ένα χρόνο συνέχεια και   δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Αν δεν έχετε την ικανότητα να λύσετε ένα πρόβλημα και αγαπάτε πραγματικά   τον Δήμο παραιτηθείτε.  Δεν είναι δυνατόν να βασανίζετε τόσο κόσμο από  αδιαφορία ή ανικανότητα. Ήταν ο δρόμος εγκαταλειμμένος και με τα συνεχή   σκαψίματα έχει γίνει αδιάβατος.  Γιατί δεν έχει έρθει κάποιος από εσάς να   δεί από κοντά το πρόβλημα, να το κατανοήσει και να δώσει λύση και όχι   κούφιες υποθέσεις;  Επειδή δεν θέλω να ζω σαν γουρούνι με προσωπική εργασία   και με δικά μου έξοδα έβαλα πίσσα . Ευτυχώς που το προσωπικό έρχεται αμέσως   και επισκευάζει την βλάβη. Με δύο λόγια θα επικαλεστώ τον Όμηρο και θα σας πω:  ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ . Με εκτίμηση, ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ

Σχήμα και μορφή παίρνει το μεγάλο έργο αστικής ανάπλασης στη κεντρική πλατεία του Αστακού και στις παρακείμενες οδούς.

    Πηγή:   https://mpampiini.blogspot.com Σχήμα και μορφή παίρνει το μεγάλο έργο που εκτελείται αυτή την περίοδο στον Αστακό με τίτλο: «Παρεμβάσεις με στόχο τη βελτίωση της κεντρικής πλατείας Αστακού και των παρακείμενων οδών της».  Ήδη μπήκε το πράσινο, τα δεντράκια  το αυτόματο πότισμα, διαμορφώνονται οι επιφάνειες, τα νέα πεζοδρόμια και γενικά τα έργα εξελίσσονται γρήγορα κ.λπ

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό... Η εκτέλεση  των εργασιών στην πλατεία Αγίου Νικολάου φέρνει στο προσκήνιο μια συζήτηση που δεν αφορά απλώς την επιλογή ενός κατασκευαστικού υλικού.  Αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον τόπο μας, την ιστορία του και το αποτύπωμα που θέλουμε να αφήσουμε στις επόμενες γενιές. Η απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως κύριο υλικό πέτρα... "τύπου Αστακού"  και να τοποθετηθεί η πέτρα Αστακού ως κομπάρσος στις γωνίες της πλατείας προκαλεί εύλογους προβληματισμούς.  Γιατί όταν αναπλάθεται η κεντρική πλατεία του Αστακού, δεν  επιλέγεται να πρωταγωνιστήσει το υλικό που είναι ταυτισμένο με τον ίδιο τον τόπο;  Η πέτρα Αστακού δεν είναι απλώς ένα φυσικό πέτρωμα. Είναι ένα στοιχείο που συνδέεται άμεσα με την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη φυσιογνωμία της περιοχής. Είναι μέρος της συλλογικής μνήμης.  Για δεκαετίες χρησιμοποιήθηκε σε κτίρια, αυλές, δημόσιους χώρους και κατασκευές που διαμόρφωσαν την εικόνα του Αστακού. Δεν ...

Τραγική κατάληξη στο τροχαίο στα Πηγάδια Ξηρομέρου – Νεκρός ο 25χρονος δικυκλιστής

Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο που σημειώθηκε νωρίτερα στα Πηγάδια Ξηρομέρου, καθώς ο 25χρονος οδηγός της μοτοσικλέτας έχασε τη ζωή του. Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ στα Πηγάδια Ξηρομέρου, με θύμα έναν 25χρονο δικυκλιστή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο νεαρός οδηγός, κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και εξετράπη της πορείας του. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μοτοσικλέτα φέρεται να κατέληξε σε βραχώδες σημείο εκτός του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 25χρονου. Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ η είδηση έχει προκαλέσει θλίψη στην τοπική κοινωνία.

Κατάλληλες για κολύμβηση παραλίες του Δήμου Ξηρομέρου σύμφωνα με την Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας.

  Ο Δήμος Ξηρομέρου ενδεικτικά διαθέτει διαχρονικά  προς κολύμβηση τις  παρακάτω ακτές : 1. Ακτή Ελιά  2.Ακτή Μύτικα-δυτική  3.Ακτή Μύτικα-ανατολική 4.Ακτή Σχινος 5.Ακτή Παλαιομάγαζα 6.Ακτή Παλαιόβαρκα  7.Ακτή Αγριλιά -μικρή 8.Ακτή Αγριλιά -μεγάλη  9.Ακτή Βελα 1 10.Ακτη Βελά 2 11.Ακτή Μαραθιάς  12.Ακτή Ασπρογυάλι 13.Ακτή Αγ.Γεώργιος 14.Ακτή Χοβολιό  15 Ακτή νέα Αστακός  16.Ακτή παλαιά Αστακός ( μπροστά  στο Ξενοδοχείο) Η Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας ορίζει  ως κατάλληλες για κολύμβηση, από άποψη υγιεινής του θαλάσσιου ύδατος και υγιεινής της ακτής, για το έτος 2026 ,τις παρακάτω ακτές κολύμβησης 1. Αστακός 2. Μαραθιάς 3.Ασπρογυάλι 4.Βελά 1 5. Βελά 2 6. Σχίνος Για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας απαγορεύεται η κολύμβηση σε : · Όλα τα λιμάνια και τους Δίαυλους και μόνιμα αγκυροβόλια, · Σε ακτίνα τριάντα μέτρων τουλάχιστον, από εκβολές όμβριων υδάτων...

Κείμενο διαμαρτυρίας δημότη Ξηρομέρου, κάτοικου Αστακού

  Κείμενο διαμαρτυρίας δημότη Ξηρομέρου, κάτοικο Αστακού Μέσα Ιουνίου και οι παραλίες μας παραμένουν «γυμνές» και αποκλεισμένες. Πότε θα είναι έτοιμος ο Αστακός; Βρισκόμαστε σχεδόν ήδη στα μέσα του καλοκαιριού, οι θερμοκρασίες έχουν χτυπήσει κόκκινο, αλλά η εικόνα των παραλιών μας θυμίζει αρχές άνοιξης.    Όλοι αναρωτιόμαστε το ίδιο πράγμα: Γιατί δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα οι ομπρέλες, οι ξαπλώστρες και οι απαραίτητες υποδομές στις παραλίες μας; Αναφερόμαστε συγκεκριμένα:  1) Στην κεντρική πλαζ 2) Στο Εσχατολάγκαδο 3) Στα Γούλια 4) Στην κεντρική παραλία στον Άι Γιώργη (για τους λουόμενους γενικά όπως κάθε χρόνο εκτός beach bar). Ο δρόμος δεξιά στην παραλία του Άι Γιώργη δεν έπρεπε να στρωθεί όπως κάθε χρόνο; Τώρα δεν έπρεπε να είναι όλα έτοιμα; Οι δημότες που θέλουν να κάνουν ένα μπάνιο, οι ηλικιωμένοι, οι οικογένειες με μικρά παιδιά, αλλά και οι πρώτοι επισκέπτες, αντικρίζουν μια εικόνα πλήρους απραξίας.  Το πιο εξοργιστικό από όλα είναι η πλήρης...

Οδοιπορικό μνήμης και ιστορίας στο Καστρί Αρχοντοχωρίου, με τον « δικό μας Προμηθέα», Νίκο Παπατρέχα.

  Οδοιπορικό μνήμης και ιστορίας στο Καστρί Αρχοντοχωρίου,    με τον « δικό μας Προμηθέα», Νίκο Παπατρέχα. Του Σπύρου Θεοδ. Μήτση Ο μπάρμπα - Νίκος Παπατρέχας, «ο δικός μας Προμηθέας», ήταν ένας άνθρωπος που κουβαλούσε την Ελλάδα βαθιά μέσα στην ψυχή του. Μετανάστης για 35 ολόκληρα χρόνια στη Γερμανία και την Αμερική, δεν ξέχασε ποτέ τις ρίζες του. Όταν επαναπατρίστηκε στη γενέτειρά του, το Μαχαιρά Ξηρομέρου, μετέτρεψε το αυτοκίνητό του σε ένα «κινητό μνημείο», έχοντας πάντα στο κάλυμμα της ρεζέρβας (στο πίσω μέρος του Suzuki Vitara) την αφίσα της Ακρόπολης. Είχε τα γένια του υπέρτατου αρχηγού των θεών Δία, αλλά την καρδιά του μυθικού ευεργέτη της ανθρωπότητας «Προμηθέα». Δημιουργικός και αλληλέγγυος.   Το Suzuki Vitara του θείου Νίκου με την αφίσα της Ακρόπολης στη ρεζέρβα. Μία από τις πιο έντονες κοινές μας αναμνήσεις ήταν η επίσκεψή μας στο «Αμυντήριο - Ακρόπολη Αλυζίας» ή “Καστρί” Αρχοντοχωρίου. Παρά το γεγονός ότι η πρόσβαση ήταν δύσκολη αποφασίσαμε να ακ...

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...»

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...» Διαβάσαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης   για μια δημόσια   τοποθέτηση από αυτοδιοικητικό στέλεχος ότι η Δημοτική Αρχή «κοιτάει συνέχεια προς τον Αστακό», που μας προκαλεί προβληματισμό.   Όχι γιατί κάποιος δεν έχει δικαίωμα στην κριτική, αλλά γιατί η συγκεκριμένη άποψη απέχει από την πραγματικότητα που βιώνουν οι δημότες. Ο Μύτικας είναι μια περιοχή με ιδιαίτερη σημασία για τον Δήμο μας. Αποτελεί τουριστικό προορισμό, διαθέτει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα και δικαιολογημένα βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, δεν είναι ούτε ξεχασμένος ούτε εγκαταλελειμμένος. Έχει δεχθεί έργα, παρεμβάσεις, συντηρήσεις και συνεχή παρουσία δημοτικών συνεργείων, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση των υποδομών του. Αυτό είναι κάτι που δύσκολα μπορεί να αμφισβητήσει ένας καλοπροαίρετος παρατηρητής. Γι’ αυτό και όταν ακούγονται παράπονα ότι ο Μύτικας «αδικείται», ...