Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Σας έχει βαρεσει η ζέστη κατακουτελα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓρηγορειτε,χάνονται τα όσια και τα ιερά..
Βρε που πάμε.
Για τα Κολωνάκια η δημοτική αρχή έθεσε το ζήτημα της διαβούλευσης Για της πλάκες στα πεζοδρόμια καμία συζήτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο τρελό κι αυτό να βάλουν σε διαβούλευση αν θα παρκάρουν τα αυτοκίνητα στα πεζοδρόμια. Κάτι έχουν πάθει. Δεν εξηγούνται λογικά όλα αυτά.
ΔιαγραφήΕλπίζω να μπουν κολωνακια τουλάχιστον για να μην γίνουν parking τα νέα πεζοδρόμια
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αστακος χάνει την αληθινή του ταυτότητα ,μετατρέπεται σε μια τσιμεντούπολη .οι άνθρωποι φεύγουν από την Αθήνα για να έρχονται επαρχία και να χαίρονται το χρωμα της θάλασσας την μυρωδιά της φύσης και τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της κάθε πόλης .τώρα γεμίσαμε γκρι και μαυρίλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχα
ΔιαγραφήΡε πατε καλα . Μια αηδία ήταν οι ακανόνιστες πέτρες στα πεζοδρόμια λες και είμαστε στο Μέτσοβο
ΔιαγραφήΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΕΤΣΟΒΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!
ΔιαγραφήΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΗ. ΖΗΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ
ΔιαγραφήΟποίος έχει αντίθετη άποψη μπαίνει σε black list .χαρακτηρίζεται ως αντιπολιτευόμενος και φθονεί το έργο της δημοτικής αρχής ,ποιο έργο δεν μας είπαν όμως
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ καλά δεν λένε και ψέματα ότι φθονούν
ΔιαγραφήΓιατί να φθονούν ;είναι περιουσία τους ;τα πεζόδρομια τα δηλώνουν στην περιουσιακή τους κατάσταση ;τι άλλο θα ακούσουμε .αλήθεια εσυ που νομίζεις ότι σε φθονούν θα μείνεις καιρό εδώ ; Κάτι μου λέει πως θα σε πάρει σύντομα ο άνεμος
ΔιαγραφήΆλλους τους παίρνει ο άνεμος και τους πάει άκλαυτους
ΔιαγραφήΆσε ρε μελινα τις ειρωνίες
Διαγραφή18:34συμφωνώ μαζί σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικίνδυνες ήταν.
Αλλού πάταγες και αλλού βρισκόσουν.
Για εμάς τις γυναίκες...άσε....έπρεπε να περπατάμε στη μέση του δρόμου ή να φοράμε αρβυλάκια.
Τέλεια είναι τα πεζοδρόμια.
Μια ομορφιά έγινε και όχι μίζερο κ καταθλιπτικό μέρος όπως ήταν πριν.
Ο Αστακός άλλαξε κ φαίνεται.
Αυτό δεν καταπίνεται από κάποιους....
Διαβάστε επιχείρημα απο παπαγαλάκι. ....Περπάταγε λέει στο δρόμο γιατί όταν περπάταγε στο πεζοδρόμια αλλού πάταγε κι αλλού βρισκόταν. .Τελικά τα επιχειρήματα των παπαγάλων είμαι ακαταμάχητα.
Διαγραφή20:16 εσύ με αυτά τα αντιαισθητικά παπούτσια που φοράς και αεροδρόμιο να σου φτιάξουν πάλι πρόβλημα θα αντιμετώπιζεις!
ΔιαγραφήΌτι έργο γίνεται στον Αστακό άσχετα σε ποιός ήταν Δήμαρχος είναι καλό, κακό είναι η νοοτροπία και η δουλοπρέπεια του Ξηρομέρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καθένας έχει την άποψη του .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η μελινα την δικης της
Διαγραφή