Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης


Σχόλια

  1. Σας έχει βαρεσει η ζέστη κατακουτελα.
    Γρηγορειτε,χάνονται τα όσια και τα ιερά..
    Βρε που πάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τα Κολωνάκια η δημοτική αρχή έθεσε το ζήτημα της διαβούλευσης Για της πλάκες στα πεζοδρόμια καμία συζήτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο τρελό κι αυτό να βάλουν σε διαβούλευση αν θα παρκάρουν τα αυτοκίνητα στα πεζοδρόμια. Κάτι έχουν πάθει. Δεν εξηγούνται λογικά όλα αυτά.

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω να μπουν κολωνακια τουλάχιστον για να μην γίνουν parking τα νέα πεζοδρόμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο αστακος χάνει την αληθινή του ταυτότητα ,μετατρέπεται σε μια τσιμεντούπολη .οι άνθρωποι φεύγουν από την Αθήνα για να έρχονται επαρχία και να χαίρονται το χρωμα της θάλασσας την μυρωδιά της φύσης και τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της κάθε πόλης .τώρα γεμίσαμε γκρι και μαυρίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε πατε καλα . Μια αηδία ήταν οι ακανόνιστες πέτρες στα πεζοδρόμια λες και είμαστε στο Μέτσοβο

      Διαγραφή
    2. ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΕΤΣΟΒΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!

      Διαγραφή
  5. ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΗ. ΖΗΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οποίος έχει αντίθετη άποψη μπαίνει σε black list .χαρακτηρίζεται ως αντιπολιτευόμενος και φθονεί το έργο της δημοτικής αρχής ,ποιο έργο δεν μας είπαν όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά δεν λένε και ψέματα ότι φθονούν

      Διαγραφή
    2. Γιατί να φθονούν ;είναι περιουσία τους ;τα πεζόδρομια τα δηλώνουν στην περιουσιακή τους κατάσταση ;τι άλλο θα ακούσουμε .αλήθεια εσυ που νομίζεις ότι σε φθονούν θα μείνεις καιρό εδώ ; Κάτι μου λέει πως θα σε πάρει σύντομα ο άνεμος

      Διαγραφή
    3. Άλλους τους παίρνει ο άνεμος και τους πάει άκλαυτους

      Διαγραφή
    4. Άσε ρε μελινα τις ειρωνίες

      Διαγραφή
  7. 18:34συμφωνώ μαζί σου.
    Επικίνδυνες ήταν.
    Αλλού πάταγες και αλλού βρισκόσουν.
    Για εμάς τις γυναίκες...άσε....έπρεπε να περπατάμε στη μέση του δρόμου ή να φοράμε αρβυλάκια.
    Τέλεια είναι τα πεζοδρόμια.
    Μια ομορφιά έγινε και όχι μίζερο κ καταθλιπτικό μέρος όπως ήταν πριν.
    Ο Αστακός άλλαξε κ φαίνεται.
    Αυτό δεν καταπίνεται από κάποιους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάστε επιχείρημα απο παπαγαλάκι. ....Περπάταγε λέει στο δρόμο γιατί όταν περπάταγε στο πεζοδρόμια αλλού πάταγε κι αλλού βρισκόταν. .Τελικά τα επιχειρήματα των παπαγάλων είμαι ακαταμάχητα.

      Διαγραφή
    2. 20:16 εσύ με αυτά τα αντιαισθητικά παπούτσια που φοράς και αεροδρόμιο να σου φτιάξουν πάλι πρόβλημα θα αντιμετώπιζεις!

      Διαγραφή
  8. Ότι έργο γίνεται στον Αστακό άσχετα σε ποιός ήταν Δήμαρχος είναι καλό, κακό είναι η νοοτροπία και η δουλοπρέπεια του Ξηρομέρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο καθένας έχει την άποψη του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έξι παραλίες κρίθηκαν κατάλληλες για κολύμβηση -Εκτός δημοφιλείς ακτές του Ξηρομέρου

Έξι μόνο παραλίες του Ξηρομέρου κρίθηκαν κατάλληλες για κολύμβηση το 2026 – Τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες; Έντονο προβληματισμό προκαλεί η απόφαση της Διεύθυνσης Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, σύμφωνα με την οποία για το 2026 κατάλληλες για κολύμβηση κρίνονται μόλις έξι παραλίες του Δήμου Ξηρομέρου: ο Αστακός, ο Μαραθιάς, το Ασπρογυάλι, η Βελά 1, η Βελά 2 και ο Σχίνος. Το ερώτημα που προκύπτει εύλογα είναι τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες ακτές του Δήμου, οι οποίες εδώ και χρόνια αποτελούν πόλο έλξης για κατοίκους και επισκέπτες. Παραλίες όπως ο Μύτικας, η Ελιά, η Αγριλιά, η Παλιόβαρκα, τα Παλαιομάγαζα...βρίσκονται εκτός της λίστας των ακτών που χαρακτηρίστηκαν κατάλληλες. Φυσικά, η απουσία μιας παραλίας από τη συγκεκριμένη λίστα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι τα νερά της είναι ακατάλληλα.  Όμως, όταν πρόκειται για τις πιο γνωστές και τουριστικά αξιοποιημένες ακτές του Δήμου, η μη συμπερίληψή τους δημιουργεί εύλογες απορίες που απαιτούν ξεκά...

Μια ξεχωριστή στιγμή ζωής για τη Δημήτρα Κοτρότσου – Ορκίστηκε απόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ

  Μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης, χαράς και υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών η τελετή ορκωμοσίας και απονομής πτυχίων των αποφοίτων του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Για τους νέους πτυχιούχους η ημέρα αυτή αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας μακράς και απαιτητικής διαδρομής γεμάτης όνειρα, προσπάθεια, θυσίες και αμέτρητες ώρες μελέτης.  Ήταν η στιγμή που οι κόποι χρόνων ανταμείφθηκαν με τον πιο όμορφο τρόπο, μπροστά σε αγαπημένα πρόσωπα που στάθηκαν δίπλα τους σε κάθε βήμα. Ανάμεσα στους αποφοίτους που παρέλαβαν το πτυχίο τους βρισκόταν και η Δημήτρα Κοτρότσου του Χαραλάμπους, με καταγωγή από το Βασιλόπουλο Ξηρομέρου.  Η νεαρή απόφοιτη έζησε μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής της, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές της σε ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας. Η στιγμή της απονομής του πτυχίου της ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά. Χαμόγελα, δ...

ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ: Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους, ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ ...

 Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους Αφορά τον αγωγό στα γυφτοκαλυβα ο οποίος σπάει ένα χρόνο συνέχεια και   δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Αν δεν έχετε την ικανότητα να λύσετε ένα πρόβλημα και αγαπάτε πραγματικά   τον Δήμο παραιτηθείτε.  Δεν είναι δυνατόν να βασανίζετε τόσο κόσμο από  αδιαφορία ή ανικανότητα. Ήταν ο δρόμος εγκαταλειμμένος και με τα συνεχή   σκαψίματα έχει γίνει αδιάβατος.  Γιατί δεν έχει έρθει κάποιος από εσάς να   δεί από κοντά το πρόβλημα, να το κατανοήσει και να δώσει λύση και όχι   κούφιες υποθέσεις;  Επειδή δεν θέλω να ζω σαν γουρούνι με προσωπική εργασία   και με δικά μου έξοδα έβαλα πίσσα . Ευτυχώς που το προσωπικό έρχεται αμέσως   και επισκευάζει την βλάβη. Με δύο λόγια θα επικαλεστώ τον Όμηρο και θα σας πω:  ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ . Με εκτίμηση, ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό... Η εκτέλεση  των εργασιών στην πλατεία Αγίου Νικολάου φέρνει στο προσκήνιο μια συζήτηση που δεν αφορά απλώς την επιλογή ενός κατασκευαστικού υλικού.  Αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον τόπο μας, την ιστορία του και το αποτύπωμα που θέλουμε να αφήσουμε στις επόμενες γενιές. Η απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως κύριο υλικό πέτρα... "τύπου Αστακού"  και να τοποθετηθεί η πέτρα Αστακού ως κομπάρσος στις γωνίες της πλατείας προκαλεί εύλογους προβληματισμούς.  Γιατί όταν αναπλάθεται η κεντρική πλατεία του Αστακού, δεν  επιλέγεται να πρωταγωνιστήσει το υλικό που είναι ταυτισμένο με τον ίδιο τον τόπο;  Η πέτρα Αστακού δεν είναι απλώς ένα φυσικό πέτρωμα. Είναι ένα στοιχείο που συνδέεται άμεσα με την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη φυσιογνωμία της περιοχής. Είναι μέρος της συλλογικής μνήμης.  Για δεκαετίες χρησιμοποιήθηκε σε κτίρια, αυλές, δημόσιους χώρους και κατασκευές που διαμόρφωσαν την εικόνα του Αστακού. Δεν ...

Τραγική κατάληξη στο τροχαίο στα Πηγάδια Ξηρομέρου – Νεκρός ο 25χρονος δικυκλιστής

Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο που σημειώθηκε νωρίτερα στα Πηγάδια Ξηρομέρου, καθώς ο 25χρονος οδηγός της μοτοσικλέτας έχασε τη ζωή του. Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ στα Πηγάδια Ξηρομέρου, με θύμα έναν 25χρονο δικυκλιστή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο νεαρός οδηγός, κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και εξετράπη της πορείας του. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μοτοσικλέτα φέρεται να κατέληξε σε βραχώδες σημείο εκτός του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 25χρονου. Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ η είδηση έχει προκαλέσει θλίψη στην τοπική κοινωνία.

Σχήμα και μορφή παίρνει το μεγάλο έργο αστικής ανάπλασης στη κεντρική πλατεία του Αστακού και στις παρακείμενες οδούς.

    Πηγή:   https://mpampiini.blogspot.com Σχήμα και μορφή παίρνει το μεγάλο έργο που εκτελείται αυτή την περίοδο στον Αστακό με τίτλο: «Παρεμβάσεις με στόχο τη βελτίωση της κεντρικής πλατείας Αστακού και των παρακείμενων οδών της».  Ήδη μπήκε το πράσινο, τα δεντράκια  το αυτόματο πότισμα, διαμορφώνονται οι επιφάνειες, τα νέα πεζοδρόμια και γενικά τα έργα εξελίσσονται γρήγορα κ.λπ

Κατάλληλες για κολύμβηση παραλίες του Δήμου Ξηρομέρου σύμφωνα με την Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας.

  Ο Δήμος Ξηρομέρου ενδεικτικά διαθέτει διαχρονικά  προς κολύμβηση τις  παρακάτω ακτές : 1. Ακτή Ελιά  2.Ακτή Μύτικα-δυτική  3.Ακτή Μύτικα-ανατολική 4.Ακτή Σχινος 5.Ακτή Παλαιομάγαζα 6.Ακτή Παλαιόβαρκα  7.Ακτή Αγριλιά -μικρή 8.Ακτή Αγριλιά -μεγάλη  9.Ακτή Βελα 1 10.Ακτη Βελά 2 11.Ακτή Μαραθιάς  12.Ακτή Ασπρογυάλι 13.Ακτή Αγ.Γεώργιος 14.Ακτή Χοβολιό  15 Ακτή νέα Αστακός  16.Ακτή παλαιά Αστακός ( μπροστά  στο Ξενοδοχείο) Η Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας ορίζει  ως κατάλληλες για κολύμβηση, από άποψη υγιεινής του θαλάσσιου ύδατος και υγιεινής της ακτής, για το έτος 2026 ,τις παρακάτω ακτές κολύμβησης 1. Αστακός 2. Μαραθιάς 3.Ασπρογυάλι 4.Βελά 1 5. Βελά 2 6. Σχίνος Για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας απαγορεύεται η κολύμβηση σε : · Όλα τα λιμάνια και τους Δίαυλους και μόνιμα αγκυροβόλια, · Σε ακτίνα τριάντα μέτρων τουλάχιστον, από εκβολές όμβριων υδάτων...

Κείμενο διαμαρτυρίας δημότη Ξηρομέρου, κάτοικου Αστακού

  Κείμενο διαμαρτυρίας δημότη Ξηρομέρου, κάτοικο Αστακού Μέσα Ιουνίου και οι παραλίες μας παραμένουν «γυμνές» και αποκλεισμένες. Πότε θα είναι έτοιμος ο Αστακός; Βρισκόμαστε σχεδόν ήδη στα μέσα του καλοκαιριού, οι θερμοκρασίες έχουν χτυπήσει κόκκινο, αλλά η εικόνα των παραλιών μας θυμίζει αρχές άνοιξης.    Όλοι αναρωτιόμαστε το ίδιο πράγμα: Γιατί δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα οι ομπρέλες, οι ξαπλώστρες και οι απαραίτητες υποδομές στις παραλίες μας; Αναφερόμαστε συγκεκριμένα:  1) Στην κεντρική πλαζ 2) Στο Εσχατολάγκαδο 3) Στα Γούλια 4) Στην κεντρική παραλία στον Άι Γιώργη (για τους λουόμενους γενικά όπως κάθε χρόνο εκτός beach bar). Ο δρόμος δεξιά στην παραλία του Άι Γιώργη δεν έπρεπε να στρωθεί όπως κάθε χρόνο; Τώρα δεν έπρεπε να είναι όλα έτοιμα; Οι δημότες που θέλουν να κάνουν ένα μπάνιο, οι ηλικιωμένοι, οι οικογένειες με μικρά παιδιά, αλλά και οι πρώτοι επισκέπτες, αντικρίζουν μια εικόνα πλήρους απραξίας.  Το πιο εξοργιστικό από όλα είναι η πλήρης...

Χωρίς νερό ξανά ο Αστακός...

 Λίγες μόλις ημέρες μετά την πρόσφατη διακοπή υδροδότησης που ταλαιπώρησε κατοίκους και επαγγελματίες του Αστακού, νέα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης έφεραν ξανά αναστάτωση στην πόλη. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνεργεία του Δήμου κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν δύο νέες βλάβες σε διαφορετικά σημεία του δικτύου. Η πρώτη εντοπίστηκε στην περιοχή  Γυφτοκάλυβα, ένα σημείο όπου, σύμφωνα με κατοίκους, τα προβλήματα εμφανίζονται συχνά.  Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο παραπόνων, καθώς πρόσφατα είχε γίνει και δημόσια διαμαρτυρία κατοίκου για τις επαναλαμβανόμενες διαρροές και τις συνεχείς παρεμβάσεις στο δίκτυο. Η δεύτερη ζημιά καταγράφηκε στην περιοχή του Δημαρχείου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των συνεργείων. Το γεγονός ότι οι νέες βλάβες εμφανίστηκαν τόσο σύντομα μετά το τελευταίο περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης...  Τα συνεργεία του Δήμου βρέθηκαν άμεσα στα σημεία των βλαβώ...