Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού
Τοποθετήθηκαν όπως κάθε καλοκαίρι τέτοια εποχή από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού μπροστά από το ξενοδοχείο ΣΤΡΑΤΟΣ. Επίσης θα τοποθετηθεί και λοιπός εξοπλισμός αναβάθμισης της πρόσβασης κατόπιν εξασφάλισης χρηματοδότησης από το Υπουργείο Τουρισμού.
Καλό καλοκαίρι να έχουμε, υγεία σε όλους.















Νωρίς το θυμήθηκαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως νωρίς . Ακόμα δεν έχει τουρισμό .
ΔιαγραφήΕχε χάρι που σας έβαλε γκάζια ο άλλος αλλιώς ούτε που θα σας έγνοιαζε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν σας κράζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρέχετε με την ουρά στα σκέλια για να τα φτιάξετε. Αυτό δείχνει είτε την ανικανότητά σας και την ανεπάρκειά σας είτε είστε μαζόχες και σας αρέσει να σας κράζουνε. Άμα είχατε φιλότιμο θα είχατε παραιτηθεί αλλά μπροστά στις επαγγελματικές μισθοδοτούμενες καρέκλες σιγά μην το κάνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως καταλάβατε αν δεν γραφτούν σχόλια πράγματα δεν θα γίνονται σε αυτό τον τόπο για αυτό αν θέλετε να λύσετε τα προβλήματα των σκουπιδιών ,φωτισμού ,ομπρέλες ,δέντρα κτλ γράψτε σχόλια και ανεβάστε φωτογραφίες και βίντεο αλλιώς τίποτα δεν γίνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν σας εκανε σχόλιο επίσημα δημότες σιγά μην βάζατε τις ομπρέλες
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε, πρόεδρε του λιμενικού, γιατί κρύβεστε; ΕΡΏΤΗΣΗ:Τον τουρισμό στον Αστακό, θέλουμε να τον επεκτείνουμε χρονικά, όχι να τον συρρικνώνουμαιΈφυγε ήδη ο πρώτος καλοκαιρινός μήνας και εσείς διατυμπανιζεται μόνο την τοποθέτηση ομπρελών.Που είναι Πρόεδρε οι ξαπλώστρες,που υπήρχαν μέχρι πριν δύο χρόνια; Γιατί δεν διορθώνεται τις ξεχαρβαλωμενες ντουζιέρες; Φίλε Πρόεδρε με πορδ!!! δεν βάφονται αυγά Λέει μια παροιμία. ΠΑΠΑΡΊΖΟΣ ΛΕΩΝΊΔΑΣ Δημότης ΑΣΤΑΚΟΎ
ΑπάντησηΔιαγραφή