Ξηρόμερο: Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Γιώργου Στάικου Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Αιτωλοακαρνανίας και στον ιατρικό κόσμο η είδηση του θανάτου του Γιώργου Στάικου, γιου του γνωστού γιατρού Παναγιώτη Στάικου από τον Αστακό. Ο Γιώργος Στάικος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 50 ετών, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του, συγγενείς, φίλους και συναδέλφους. Οι γονείς του, ο γιατρός Παναγιώτης Στάικος και η σύζυγός του Λαμπρινή, αποχαιρετούν τον γιο τους με ανείπωτη οδύνη. Ο εκλιπών ζούσε και εργαζόταν στη Γαλλία, όπου ακολούθησε μια ιδιαίτερα σημαντική επιστημονική πορεία. Υπηρέτησε την ιατρική από θέσεις ευθύνης σε κορυφαία νοσοκομεία και εξειδικευμένα θεραπευτικά κέντρα της χώρας, μεταξύ των οποίων και το Ινστιτούτο Curie στο Παρίσι, διακρινόμενος για την επιστημονική του κατάρτιση, το ήθος και τη σεμνότητά του. Όσοι τον γνώρισαν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με ευγένεια, αφοσίωση στο λειτούργημά του και σημαντική προσφορά στον χώρο της υγείας, ο οποίος τίμησε...
Νωρίς το θυμήθηκαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟντως νωρίς . Ακόμα δεν έχει τουρισμό .
ΔιαγραφήΕχε χάρι που σας έβαλε γκάζια ο άλλος αλλιώς ούτε που θα σας έγνοιαζε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν σας κράζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρέχετε με την ουρά στα σκέλια για να τα φτιάξετε. Αυτό δείχνει είτε την ανικανότητά σας και την ανεπάρκειά σας είτε είστε μαζόχες και σας αρέσει να σας κράζουνε. Άμα είχατε φιλότιμο θα είχατε παραιτηθεί αλλά μπροστά στις επαγγελματικές μισθοδοτούμενες καρέκλες σιγά μην το κάνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως καταλάβατε αν δεν γραφτούν σχόλια πράγματα δεν θα γίνονται σε αυτό τον τόπο για αυτό αν θέλετε να λύσετε τα προβλήματα των σκουπιδιών ,φωτισμού ,ομπρέλες ,δέντρα κτλ γράψτε σχόλια και ανεβάστε φωτογραφίες και βίντεο αλλιώς τίποτα δεν γίνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν σας εκανε σχόλιο επίσημα δημότες σιγά μην βάζατε τις ομπρέλες
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε, πρόεδρε του λιμενικού, γιατί κρύβεστε; ΕΡΏΤΗΣΗ:Τον τουρισμό στον Αστακό, θέλουμε να τον επεκτείνουμε χρονικά, όχι να τον συρρικνώνουμαιΈφυγε ήδη ο πρώτος καλοκαιρινός μήνας και εσείς διατυμπανιζεται μόνο την τοποθέτηση ομπρελών.Που είναι Πρόεδρε οι ξαπλώστρες,που υπήρχαν μέχρι πριν δύο χρόνια; Γιατί δεν διορθώνεται τις ξεχαρβαλωμενες ντουζιέρες; Φίλε Πρόεδρε με πορδ!!! δεν βάφονται αυγά Λέει μια παροιμία. ΠΑΠΑΡΊΖΟΣ ΛΕΩΝΊΔΑΣ Δημότης ΑΣΤΑΚΟΎ
ΑπάντησηΔιαγραφή