Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού

 


Τοποθετήθηκαν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού

Τοποθετήθηκαν όπως κάθε καλοκαίρι τέτοια εποχή από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, οι ομπρέλες στην κεντρική παραλία του Αστακού μπροστά από το ξενοδοχείο ΣΤΡΑΤΟΣ. Επίσης θα τοποθετηθεί και λοιπός εξοπλισμός αναβάθμισης της πρόσβασης κατόπιν εξασφάλισης χρηματοδότησης από το Υπουργείο Τουρισμού.

Καλό καλοκαίρι να έχουμε, υγεία σε όλους.















Σχόλια

  1. Νωρίς το θυμήθηκαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως νωρίς . Ακόμα δεν έχει τουρισμό .

      Διαγραφή
  2. Εχε χάρι που σας έβαλε γκάζια ο άλλος αλλιώς ούτε που θα σας έγνοιαζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν σας κράζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρέχετε με την ουρά στα σκέλια για να τα φτιάξετε. Αυτό δείχνει είτε την ανικανότητά σας και την ανεπάρκειά σας είτε είστε μαζόχες και σας αρέσει να σας κράζουνε. Άμα είχατε φιλότιμο θα είχατε παραιτηθεί αλλά μπροστά στις επαγγελματικές μισθοδοτούμενες καρέκλες σιγά μην το κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οπως καταλάβατε αν δεν γραφτούν σχόλια πράγματα δεν θα γίνονται σε αυτό τον τόπο για αυτό αν θέλετε να λύσετε τα προβλήματα των σκουπιδιών ,φωτισμού ,ομπρέλες ,δέντρα κτλ γράψτε σχόλια και ανεβάστε φωτογραφίες και βίντεο αλλιώς τίποτα δεν γίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν δεν σας εκανε σχόλιο επίσημα δημότες σιγά μην βάζατε τις ομπρέλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε, πρόεδρε του λιμενικού, γιατί κρύβεστε; ΕΡΏΤΗΣΗ:Τον τουρισμό στον Αστακό, θέλουμε να τον επεκτείνουμε χρονικά, όχι να τον συρρικνώνουμαιΈφυγε ήδη ο πρώτος καλοκαιρινός μήνας και εσείς διατυμπανιζεται μόνο την τοποθέτηση ομπρελών.Που είναι Πρόεδρε οι ξαπλώστρες,που υπήρχαν μέχρι πριν δύο χρόνια; Γιατί δεν διορθώνεται τις ξεχαρβαλωμενες ντουζιέρες; Φίλε Πρόεδρε με πορδ!!! δεν βάφονται αυγά Λέει μια παροιμία. ΠΑΠΑΡΊΖΟΣ ΛΕΩΝΊΔΑΣ Δημότης ΑΣΤΑΚΟΎ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.