Με αφορμη την συγκεκριμενη αναρτηση που καταπιανεται απο ενα σχολιο στο f.b η οποια κανει λογο για την απαραδεκτη αποφαση της Δημοτικης Αρχης η οποια μεσα απο ενα προγραμμα αναμορφωσης των δρομων πεζοδρομιων πλατειων κλπ εκτιμησε και αποφασισε οτι η αλλαγη των πεζοδρομιων που θα αντικαθιστούσε τις παλιες πλακες με την τοποθετηση νεων , προυποθεση (απαραιτητη οπως αποδειχτηκε) ηταν να κοπουν καποια δεντρα(συγκεκριμενα μαλιστα ) .
Απιθανο σεναριο και σκεψη διχως προβληματισμο.
Λογω του οτι ειτε εμμεσα ειτε αμεσα με αφορα η συγκεκριμένη τροπον τινα καταγγελια διοτι εχει αναφορα στο πεζοδρομιο που διερχεται μπροστα απο το σπιτι μου στο οποιο για να τοποθετηθουν νεες πλακες απο γωνια σε γωνια περιπου 40-60 μετρα , επρεπε να κοπουν συγκεκριμενα δενδρα και οχι ολα (διοτι οπως παρατηρω σε φωτογραφιες που ειναι αναρτημενες τα μοναδικα δεντρα που κοπηκαν ηταν τα δυο μπροστα απο την οικια μου ενο λιγο πιο κατω στο ιδιο πεζοδρομιο ενα αρκετα ψηλο δεντρο στεκει ακομη περηφανο παροτι και στο σημειο αυτο πλακοστρωθηκε με νεες πλακες ).
Οπως παρατηρω στην συγκεκριμενη φωτο το ενα δεντρο περιπου ηλικιας τριων χρονων μια λεμονια που φυτεύτηκε με πρωτοβουλια του αδελφου μου και η οποια στα τρια χρονια μεγαλωσε προσφεροντας μαλιστα και τον καρπο της εχει ξεριζωθεί παντελως χωρις να εμφανιζεται κανενα ιχνος παλαιας εμφυτευσης.
Το δε ετερο δεντρο ενα παρα πολυ μεγαλο με πλουσιο φυλλωμα ηλικιας 10 με 15 χρονων ελαχιστα μετρα πιο περα απο την Λεμονια και το οποιο νυχθημερον η μακαριτισσα η μανα μου το φροντίζε τοσο με συχνο ποτισμα οσο και τον καθαρισμο του κορμου και το οποιο το καλοκαιρι ηταν μια οαση δροσιας κοπηκε σχεδον ολοκληρωτικα ,παραμενοντας στο συγκεκριμενο σημειο. καποια ελαχιστα εκατοστα απο τα κλαδια του
Το ερωτημα που θετω και προσπαθω να καταλαβω ειναι αν το δεντρο για συγκεκριμενους λογους ηταν εμποδιο στις εργασιες του συνεργειου η λογικη λεει οτι οφειλε να φυγει τελειως απο το πεζοδρομιο για να εκτελεστούν οι εργασιες!!!!
Στην προκειμένη περίπτωση οπως προανεφερα ενα μερος του κορμου του παραμενει στο ιδιο σημειο αλλα το πλουσιο φυλλωμα που ειχε αναπτυχθει σε υψος περιπου τριων μετρων κλαδευτηκε απο το συνεργειο
Αρα κατα την φτωχη μου λογικη το εμποδιο δεν ηταν το δεντρο αλλα το φύλλωμα κατι που ομως με δυσκολευει να αντιληφθώ σε τι δυσκολευε τις εργασιες του συνεργειου που ως γνωστόν εκτελουνται στο πεζοδρομιο και οχι αφ υψηλου
Αλλα και για την μικρη λεμονια που ξεριζωθηκε ολοσχερως απο το χωμα ενω θα μπορουσε να κλαδευτει (παρ οτι δεν ειχε το ιδιο εκπετασμα με το αντιστοιχο δεντρο που ανεφερα ) θα μπορουσε να παραμεινει εστω και ενα μικρος κορμος να μπορει να αναπτυχθει στο μελλον
Μου δυσκολευει πολυ τον συλλογισμο μου στο να αντιληφθώ σε ποιο βαθμο δημιουργουσε εμποδια ενα δεντρο σε ενα πεζοδρομιο για να στρώσουν καποιες πλακες περιμετρικα του κορμου του!!!
Δεν υπηρχαν ουτε καν εξογκώματα του κορμου που να εχουν#ξεχυλισει# πανω στο εδαφος και τα οποια ισως να ηταν μια αφορμη για την ολοκληρωτικη αποψιλωση διότι το εδαφος δεν θα εμφανιζε ομοιομορφια
Τουναντιον ηταν σε πληρη ευθεια χωρις κανενα εμποδιο και μαλιστα με φροντιδα του αδελφου πριν χρονια ενας μαστορας τοποθετησε ξυλινη περιφραξη περιξ του κορμου διαφυλάσσοντας ακομη και ξερα φυλλα που επεφταν να μαζευονται στον συγκεκριμενο χωρο παρεχοντας την μεγαλη ευκολια να καθαριζεται ευκολα
Θα ηθελα (για να μην γραψω θα απαιτουσα) παντως να εχω μια απαντηση απο καποιον αρμοδιο τοσο για τον λογο που κοπηκαν αυτα τα δυο δεντρα εν αντιθέσει με τα υπολοιπα που παρεμειναν οσο και την αιτιολογια ποιο εμποδιο ηταν αυτο που έμελλε να ηταν καταστροφικο --
Χρήστος Μπόνης Φωτορεπόρτερ



εσύ καλά τα γράφεις αλλά αυτοί δεν ξέρουν να μοιράσουν σε δυο γαϊδούρια άχυρο περιμένεις τεκμηριωμένη απάντηση στις απορίες σου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι τους έφταιγε άραγε το καημένο το δέντρο; Τι μυαλό κουβαλάνε μας λέτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την σωστή ενημέρωση το έτερο δένδρο είναι λάθος ο χαρακτηρισμός... ένα καλλωπιστικό φυτό είναι (θάμνος) που είχε πάρει άναρχες διαστάσεις με αποτέλεσμα να εμποδίζει την σωστή εφαρμογή τού πεζοδρόμιου όσο για τον φράχτη είχε γίνει ένας σορός από σάπια ξύλα.Σε λίγες βδομάδες με σωστή φροντίδα θα γίνει ένας όμορφος θάμνος που θα ταιριάζει απόλυτα με τον χώρο !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν μπορω να αντιληφθώ οσο μπορω σωστα και νηφαλια απο οσα διαβαζω στην συγκεκριμενη απαντηση ο σχολιαστης πρεπει να εχει ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ με το συμβαν Απλα θελω να ρωτησω τα εξης Το συγκεκριμενο καλλωπιστικο φυτο (οπως το αναφέρετε με τον ομολογουμενως εξυπνο χαρακτηρισμο) στεκει εκει περι τα δεκα χρονια,.Αδυνατω να πιστεψω οτι κανεις απο τους υπευθυνους στα δεκα χρονια δεν περασε ποτε μπροστα απο το συγκεκριμενο φυτο ουτως ωστε να διαπιστωσει οτι διαστασεις που ειχε παρει ηταν αναρχες ;;; προφανως και ουκ ολιγες φορες θα ειχαν περιδιαβει τον συγκεκριμενο δρομο ειτε παΙζει ειτε με αυτοκινητο καθοτι ο δρομος ειναι ο μοναδικος που δεχεται οχηματα συνεχως μετατρεποντας τον σαν κυρια διεξοδο τοσο απο την παραλια οσο και απο τον παραλληλο δρομο απο την παραλια Επομενως καποια στιγμη θα διαπιστωναν οτι η φυσικη του διαδρομη ειχε παρει αναρχη πορεια και θα οφειλαν να ειχαν επέμβει εστω και μια φορα για τον καλλωπισμο του Εφοσον η πολυχρονη παραμονη του δεν ειχε δεχτει καμια παρεμβαση με την οποια ιδιοτητα (αναρχη η φυσιολογικη) αποδεικνύει η οτι υπηρχε αδιαφορια η αμελεια η και παραλειψη να ασχοληθει καποιος με το συγκεκριμενο καλλωπιστικο φυτο Περαν αυτου βεβαια υπαρχει και το αλλο θεμα με τα ξυλα του φραχτη πως εχετε αποφανθεί οτι τα ξυλα ηταν σαπια οταν πριν δυο μηνες περιπου που βρεθηκα στον Αστακο εγω προσωπικα δεν διαπιστωσα καμια αλλοιωση του ξυλου , ακομη δε και στην περίπτωση αυτή να υιοθετησω την αποψη σας , εστω και ετσι, ηταν στην θεση τους συγκρατωντας τα πεσμένα φύλλα στο περιφραγμενο χωρο αποτρέποντας την ρυπανση τοσο του δρομου οσο και του πεζοδρομιου Αγαπητε φιλε Αναρωτιεμαι αν εν δενδρο η φυτο φουντωνει και ψηλωνει χαρακτηριζεται σαν αναρχη φυσικη διαδρομη ;;; Πριν λιγες μερες διαβασα ενα θεμα του Πανου Χολη για τις πικροδαφνες στην εισοδο του Αστακου σχολιαζοντας το ποσο ομορφη εικονα παρουσιαζουν αυτη την περιοδο που εχουν ψηλωσει και εχουν πυκνώσει το φύλλωμα τους.Καθοσον και οι πικροδαφνες ειναι καλλωπιστικα φυτα και οχι δενδρα και εχουν αναπτυχθει αναρχα μπορειτε να επέμβετε και εκει και να τις κοψετε αφηνοντας μια ριζα για να ξαναζωντανεψουν Ακουστε κατι αντιλαμβανομαι οτι επρεπε να δωσετε μια απαντηση(προφανως υπο καποια μικρη πιεση ) αλλα μαλλον (κατα την ταπεινη μου γνωμη) λαθος μηνυμα μεταφέρεται !!!! Αν επανέλθετε θα ηθελα και μια απαντηση γιατι το άλλο δέντρο στην γωνια που διακρινεται παρεμεινε ακεραιοΝα σας υπενθυμίσω δε οτι οπως ενημερωθηκα απο την αρμοδια υπηρεσια του Δημου Αθηναιων περι κοπη δεντρων κλπ χρειαζονται καποιες διαδικασιες και οχι ενα πριονι και τελος Δεν θα μπω σε τετοια διαδικασία αναζητωντας αν τηρήθηκαν οι αρμοδιοτητες κατα τον Νομο. Εμενα με ενοχλησε τουλαχιστον εστω και σε φιλικο προσωπικο επιπεδο μια ενημέρωση καθοτι τα δυο αυτα φυτα η δεντρα (μαζι με την Λεμονια) φυτευτηκαν απο πρωτοβουλία της οικογενειας μου και οχι του Δημου Τουλαχιστον ας τηρουνταν τα εστω φιλικα προσχηματα της ενημερωσης ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ ΧΡ ΜΠΟΝΗΣ
ΔιαγραφήΕγώ πάλι βλέπω στις φωτογραφίες έναν Αστακό να ομορφαίνει διαρκώς.Μπραβο για τα έργα που επιτέλους γίνονται και για τα επόμενα που θα έρθουν.Μεχρι το 2019 είχαμε
ΑπάντησηΔιαγραφήξεχάσει τι σημαίνει έργο στο Ξηρόμερο.