Προσεχώς… αναμένεται η επιλογή για το λιμάνι που θα επιλεγεί για την υποστήριξη της -πρώτης μετά από 40χρόνια- ερευνητικής γεώτρησης για την εξόρυξη υδρογονανθράκων στο “μπλοκ 2” δυτικά της Κέρκυρας.
Αυτό λένε αρκετά δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας τα προηγούμενα 24ωρα, ωστόσο αυτό το «προσεχώς» είναι σχετικό, (δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι οι επόμενες δύο – τρεις εβδομάδες), καθώς σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα η γεώτρηση προγραμματίζεται να ξεκινήσει το Φεβρουάριο του 2027.
Υποψήφια είναι τα λιμάνια της Πάτρας, της Ηγουμενίτσας, αλλά και του Αστακού, που συζητείται ακόμη, παρά το γεγονός ότι θεωρητικά τουλάχιστον υπάρχει η προοπτικής μιας τεράστιας τουριστικής επένδυσης.
Μπορεί η Ηγουμενίτσα να έχει το προφανές πλεονέκτημα της εγγύτητας με την εξόρυξη, αλλά το Πλατυγιάλι παρουσιάζει κάποια πλεονεκτήματα που δεν διαθέτει άλλο λιμάνι, όπως οι διαθέσιμοι χώροι για την αποθήκευση εξοπλισμού και η απόστασή του από κάποιο αστικό κέντρο κ.α.
Γι’ αυτό ακριβώς το προηγούμενο διάστημα είχαν υπάρξει επαφές της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει την εξόρυξη (ExxonMobil, Energean και HelleniQ Energy) με τους ανθρώπους του λιμανιού στο Πλατυγιάλι και της Akarport.
Πάντως πρόσφατα που ο Υπουργός Ναυτιλίας Β. Κικίλιας που επισκέφθηκε το λιμάνι στο Πλατυγιάλι μίλησε για τις προοπτικές του λιμανιού αποκλειστικά και μόνο σε σχέση με τη μετατροπή του σε τουριστικό θέρετρο και όχι για κάτι άλλο…
Ωστόσο οι δηλώσεις του έμοιαζαν περισσότερο με ευχολόγιο, από τη στιγμή που μέχρι σήμερα δεν είναι γνωστό το επενδυτικό σχήμα, που προωθεί την επένδυση, που πλέον χαρακτηριστεί και Στρατηγική.
Παράλληλα όμως αξίζει να θυμηθεί κανείς ότι από κυβερνητικής πλευράς επαναλαμβάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια ότι το Πλατυγιάλι σταθερά προτείνεται προς κάθε δυνητικό επενδυτή….
agrinioculture.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.