Μπαίνει στη θέση της σήμερα, Παρασκευή (26.6.26), η πλωτή εξέδρα στο Μύτικα Ξηρομέρου, που είχε υποστεί σοβαρές ζημιές από την κακοκαιρία του περασμένου χειμώνα.
Για την τοποθέτηση της μεταλλικής ράμπας επιστρατεύτηκε καράβι για τη μεταφορά της, ενώ στη διαδικασία συμμετείχαν και δύτες, στο πλαίσιο των τεχνικών εργασιών επανατοποθέτησης.
Όπως ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Ξηρομέρου κ. Βασίλης Πολύζος, σε δηλώσεις του στο sinidisi.gr: «Σήμερα γίνεται η αποκατάσταση της γέφυρας που συνδέει την πλωτή εξέδρα στο Μύτικα, η οποία είχε καταστραφεί από την κακοκαιρία τους χειμερινούς μήνες.
Με πολλή προσπάθεια καταφέραμε σήμερα να αποκαταστήσουμε την πλωτή γέφυρα».Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν έπειτα από συντονισμένες ενέργειες, με στόχο την επαναφορά της λειτουργικότητας της υποδομής και την ασφαλή πρόσβαση στην πλωτή εξέδρα, ενόψει της θερινής περιόδου.
sinidisi.gr


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.