«Τί ἔτι χρείαν ἔχομεν μαρτύρων;» – Όταν η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής «αδειάζει» τον νέο Κώδικα Αυτοδιοίκησης
#Εκλογές σε έναν γύρο: Εκεί όπου η δεύτερη προτίμηση βαφτίζεται πρώτη, αλλοιώνοντας την ισότητα της ψήφου
#Ένας θεμελιώδης νόμος για τις τοπικές κοινωνίες που χτίζεται πάνω σε κινούμενη άμμο αντισυνταγματικότητας
Η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής εγείρει σοβαρά ζητήματα αντισυνταγματικότητας για το νέο εκλογικό σύστημα των αυτοδιοικητικών εκλογών, εστιάζοντας στην κατάργηση του β' γύρου και την εισαγωγή της «εναλλακτικής ψήφου» .
#Όταν η λαϊκή ετυμηγορία κλείνεται σε ένα «μαύρο κουτί» αλγορίθμων, η δημοκρατία παύει να είναι ορατή.
#Ηλεκτρονική ψηφοφορία χωρίς μυστικότητα και ΑΣΕΠ στο απόσπασμα: Η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής προειδοποιεί για χάος
Όταν η κρατική εποπτεία μετατοπίζεται από τον έλεγχο νομιμότητας στον έλεγχο σκοπιμότητας (αν μια απόφαση είναι αρεστή ή χρήσιμη για το κράτος), οι Ο.Τ.Α. παύουν να αποτελούν αυτοδιοίκηση και μετατρέπονται σε απλά υποκαταστήματα της κεντρικής εξουσίας.
#Οι Αναπτυξιακοί Οργανισμοί βαφτίζονται «εκσυγχρονισμός», αλλά λειτουργούν ως πλυντήρια απευθείας αναθέσεων.
#Η κάλπη αναδεικνύει Δημάρχους, αλλά ο νόμος δίνει τα κλειδιά σε διορισμένους μάνατζερ.
Προσλήψεις από το «Παράθυρο» μέσω των Αναπτυξιακών Οργανισμών
#Το ΑΣΕΠ παρακάμπτεται και η αξιοκρατία θυσιάζεται στο όνομα της εταιρικής ευελιξίας.
Συμπέρασμα
δικαιολογίες περιττεύουν. Τα στοιχεία είναι πλέον εκκωφαντικά.
Το νομοθέτημα που εισέρχεται προς ψήφιση στην Ολομέλεια δεν πάσχει απλώς σε μερικές λεπτομέρειες· είναι δομικά έκθετο.
«Τί ἔτι χρείαν ἔχομεν μαρτύρων;» όταν το ίδιο το κράτος δικαίου προειδοποιεί, μέσα από τα δικά του επίσημα χείλη, για τη θεσμική οπισθοδρόμηση που έρχεται;
Τα συμπεράσματα δικά σας.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.