Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης


Σχόλια

  1. Σας έχει βαρεσει η ζέστη κατακουτελα.
    Γρηγορειτε,χάνονται τα όσια και τα ιερά..
    Βρε που πάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τα Κολωνάκια η δημοτική αρχή έθεσε το ζήτημα της διαβούλευσης Για της πλάκες στα πεζοδρόμια καμία συζήτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο τρελό κι αυτό να βάλουν σε διαβούλευση αν θα παρκάρουν τα αυτοκίνητα στα πεζοδρόμια. Κάτι έχουν πάθει. Δεν εξηγούνται λογικά όλα αυτά.

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω να μπουν κολωνακια τουλάχιστον για να μην γίνουν parking τα νέα πεζοδρόμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο αστακος χάνει την αληθινή του ταυτότητα ,μετατρέπεται σε μια τσιμεντούπολη .οι άνθρωποι φεύγουν από την Αθήνα για να έρχονται επαρχία και να χαίρονται το χρωμα της θάλασσας την μυρωδιά της φύσης και τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της κάθε πόλης .τώρα γεμίσαμε γκρι και μαυρίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε πατε καλα . Μια αηδία ήταν οι ακανόνιστες πέτρες στα πεζοδρόμια λες και είμαστε στο Μέτσοβο

      Διαγραφή
    2. ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΕΤΣΟΒΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!

      Διαγραφή
  5. ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΗ. ΖΗΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οποίος έχει αντίθετη άποψη μπαίνει σε black list .χαρακτηρίζεται ως αντιπολιτευόμενος και φθονεί το έργο της δημοτικής αρχής ,ποιο έργο δεν μας είπαν όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά δεν λένε και ψέματα ότι φθονούν

      Διαγραφή
    2. Γιατί να φθονούν ;είναι περιουσία τους ;τα πεζόδρομια τα δηλώνουν στην περιουσιακή τους κατάσταση ;τι άλλο θα ακούσουμε .αλήθεια εσυ που νομίζεις ότι σε φθονούν θα μείνεις καιρό εδώ ; Κάτι μου λέει πως θα σε πάρει σύντομα ο άνεμος

      Διαγραφή
    3. Άλλους τους παίρνει ο άνεμος και τους πάει άκλαυτους

      Διαγραφή
    4. Άσε ρε μελινα τις ειρωνίες

      Διαγραφή
  7. 18:34συμφωνώ μαζί σου.
    Επικίνδυνες ήταν.
    Αλλού πάταγες και αλλού βρισκόσουν.
    Για εμάς τις γυναίκες...άσε....έπρεπε να περπατάμε στη μέση του δρόμου ή να φοράμε αρβυλάκια.
    Τέλεια είναι τα πεζοδρόμια.
    Μια ομορφιά έγινε και όχι μίζερο κ καταθλιπτικό μέρος όπως ήταν πριν.
    Ο Αστακός άλλαξε κ φαίνεται.
    Αυτό δεν καταπίνεται από κάποιους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάστε επιχείρημα απο παπαγαλάκι. ....Περπάταγε λέει στο δρόμο γιατί όταν περπάταγε στο πεζοδρόμια αλλού πάταγε κι αλλού βρισκόταν. .Τελικά τα επιχειρήματα των παπαγάλων είμαι ακαταμάχητα.

      Διαγραφή
    2. 20:16 εσύ με αυτά τα αντιαισθητικά παπούτσια που φοράς και αεροδρόμιο να σου φτιάξουν πάλι πρόβλημα θα αντιμετώπιζεις!

      Διαγραφή
  8. Ότι έργο γίνεται στον Αστακό άσχετα σε ποιός ήταν Δήμαρχος είναι καλό, κακό είναι η νοοτροπία και η δουλοπρέπεια του Ξηρομέρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο καθένας έχει την άποψη του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν πρέπει να είσαι σώνει και καλά αντιπολιτευόμενος για να αναγνωρίσεις ότι η συγκεκριμένη ανάπλαση δυστυχώς είναι ένα φιάσκο, μια βάναυση αλλοίωση του τόπου. Ειδικά αυτό με τους κυβολιθους κούρασε. Οι δρόμοι αγαπητοί θέλουν άσφαλτο, περιποιημένο. 3 δρόμοι οχημάτων και οι κάθετοι, γύρω γύρω η πλατεία, νισαφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Αστακός συνεχώς ομορφαίνει και η Δημοτική αρχή δεν σταματάει να φέρνει έργα στο Ξηρόμερο.Για τους πικρόχολους περαστικά σας.Και το είχα πει και στο παρελθόν όταν υπάρχει γκρίνια από την αντιπολίτευση(το γνωστό παρεάκι)τότε καταλαβαίνεις ότι ο Τριανταφυλλος τα πάει πάρα πολύ καλά.
    ΥΓ.Με τις νέες πλάκες το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα γκρεμοτσακιζόμαστε και για αυτούς που έχουν προβλήματα οράσεως θα είναι πιο εύκολη η πρόσβαση..Πολιτισμος και ανάπτυξη λέγεται για τους άσχετους.Το Ξηρόμερο ανεβαίνει,αλλάζει προς το καλύτερο και σε κάποιους δυστυχώς δεν αρέσει.Δεν μπορούν να το συνειδητοποιήσουν.Κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ με τα γραφόμενα του 08:46 και θα προσθέσω ότι δεν μπορούν να το συνειδητοποιήσουν διότι δεν κατάφεραν τίποτα αυτοί (Δημαρχεία Γαλούνη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 21:14 παπαγαλάκι και είσαι και φαίνεσαι.
    Και μάλιστα βλαχοπαπαγαλάκι
    Πάρε τα πεζοδρόμια σου κ κλάψτα.
    Δεν θα τα ξαναδείς.
    Κράτα κ μια πλάκα να την μνημονευεις.
    Επιτέλους θα περπατάμε σαν άνθρωποι και όχι σαν γίδια.
    Άμα σου αρέσει αλλιώς ψήφισε αντιπολιτευση😴

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 8:44μάλλον δεν έχεις βγει από την Βληχα κ παραπερα για να δεις που ζει ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 4:23λάθος πρόσωπο φωτογραφίζει.ς
    Με αυτό που έγραψες, μας λες παραπάνω από όσα θα ήθελες για σένα...
    Να το κοιτάξεις αυτό......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ξηρόμερο: Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Γιώργου Στάικου

Ξηρόμερο: Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του Γιώργου Στάικου Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία της Αιτωλοακαρνανίας και στον ιατρικό κόσμο η είδηση του θανάτου του Γιώργου Στάικου, γιου του γνωστού γιατρού Παναγιώτη Στάικου από τον Αστακό. Ο Γιώργος Στάικος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 50 ετών, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του, συγγενείς, φίλους και συναδέλφους. Οι γονείς του, ο γιατρός Παναγιώτης Στάικος και η σύζυγός του Λαμπρινή, αποχαιρετούν τον γιο τους με ανείπωτη οδύνη. Ο εκλιπών ζούσε και εργαζόταν στη Γαλλία, όπου ακολούθησε μια ιδιαίτερα σημαντική επιστημονική πορεία. Υπηρέτησε την ιατρική από θέσεις ευθύνης σε κορυφαία νοσοκομεία και εξειδικευμένα θεραπευτικά κέντρα της χώρας, μεταξύ των οποίων και το Ινστιτούτο Curie στο Παρίσι, διακρινόμενος για την επιστημονική του κατάρτιση, το ήθος και τη σεμνότητά του. Όσοι τον γνώρισαν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με ευγένεια, αφοσίωση στο λειτούργημά του και σημαντική προσφορά στον χώρο της υγείας, ο οποίος τίμησε...

Μια ξεχωριστή στιγμή ζωής για τη Δημήτρα Κοτρότσου – Ορκίστηκε απόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ

  Μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης, χαράς και υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών η τελετή ορκωμοσίας και απονομής πτυχίων των αποφοίτων του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Για τους νέους πτυχιούχους η ημέρα αυτή αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας μακράς και απαιτητικής διαδρομής γεμάτης όνειρα, προσπάθεια, θυσίες και αμέτρητες ώρες μελέτης.  Ήταν η στιγμή που οι κόποι χρόνων ανταμείφθηκαν με τον πιο όμορφο τρόπο, μπροστά σε αγαπημένα πρόσωπα που στάθηκαν δίπλα τους σε κάθε βήμα. Ανάμεσα στους αποφοίτους που παρέλαβαν το πτυχίο τους βρισκόταν και η Δημήτρα Κοτρότσου του Χαραλάμπους, με καταγωγή από το Βασιλόπουλο Ξηρομέρου.  Η νεαρή απόφοιτη έζησε μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής της, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές της σε ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας. Η στιγμή της απονομής του πτυχίου της ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά. Χαμόγελα, δ...

ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ: Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους, ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ ...

 Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους Αφορά τον αγωγό στα γυφτοκαλυβα ο οποίος σπάει ένα χρόνο συνέχεια και   δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Αν δεν έχετε την ικανότητα να λύσετε ένα πρόβλημα και αγαπάτε πραγματικά   τον Δήμο παραιτηθείτε.  Δεν είναι δυνατόν να βασανίζετε τόσο κόσμο από  αδιαφορία ή ανικανότητα. Ήταν ο δρόμος εγκαταλειμμένος και με τα συνεχή   σκαψίματα έχει γίνει αδιάβατος.  Γιατί δεν έχει έρθει κάποιος από εσάς να   δεί από κοντά το πρόβλημα, να το κατανοήσει και να δώσει λύση και όχι   κούφιες υποθέσεις;  Επειδή δεν θέλω να ζω σαν γουρούνι με προσωπική εργασία   και με δικά μου έξοδα έβαλα πίσσα . Ευτυχώς που το προσωπικό έρχεται αμέσως   και επισκευάζει την βλάβη. Με δύο λόγια θα επικαλεστώ τον Όμηρο και θα σας πω:  ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ . Με εκτίμηση, ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό... Η εκτέλεση  των εργασιών στην πλατεία Αγίου Νικολάου φέρνει στο προσκήνιο μια συζήτηση που δεν αφορά απλώς την επιλογή ενός κατασκευαστικού υλικού.  Αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον τόπο μας, την ιστορία του και το αποτύπωμα που θέλουμε να αφήσουμε στις επόμενες γενιές. Η απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως κύριο υλικό πέτρα... "τύπου Αστακού"  και να τοποθετηθεί η πέτρα Αστακού ως κομπάρσος στις γωνίες της πλατείας προκαλεί εύλογους προβληματισμούς.  Γιατί όταν αναπλάθεται η κεντρική πλατεία του Αστακού, δεν  επιλέγεται να πρωταγωνιστήσει το υλικό που είναι ταυτισμένο με τον ίδιο τον τόπο;  Η πέτρα Αστακού δεν είναι απλώς ένα φυσικό πέτρωμα. Είναι ένα στοιχείο που συνδέεται άμεσα με την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη φυσιογνωμία της περιοχής. Είναι μέρος της συλλογικής μνήμης.  Για δεκαετίες χρησιμοποιήθηκε σε κτίρια, αυλές, δημόσιους χώρους και κατασκευές που διαμόρφωσαν την εικόνα του Αστακού. Δεν ...

Έρχεται «σαρωτικός» ανασχηματισμός στον Δήμο Ξηρομέρου-Νέα πρόσωπα σε θέσεις ευθύνης

Ένας από τους σημαντικότερους ανασχηματισμούς βρίσκεται προ των πυλών στον Δήμο Ξηρομέρου, καθώς, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο δήμαρχος ετοιμάζεται να προχωρήσει σε εκτεταμένες αλλαγές στη σύνθεση της διοικητικής του ομάδας, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας για τη δημοτική αρχή. Οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι αρκετές αντιδημαρχίες αλλάζουν χέρια, με πρόσωπα που μέχρι σήμερα είχαν διαφορετικό ρόλο ή βρίσκονταν εκτός της πρώτης γραμμής να αναλαμβάνουν πλέον αυξημένες αρμοδιότητες.  Παράλληλα, αλλαγή αναμένεται και στην προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου, με νέο πρόσωπο να καλείται να διαδραματίσει κομβικό ρόλο στη λειτουργία του κορυφαίου θεσμικού οργάνου του Δήμου. Πρόκειται για μια κίνηση που, σύμφωνα με όσους γνωρίζουν τις διεργασίες στο εσωτερικό της δημοτικής ομάδας,  αποσκοπεί στην ανανέωση, στην καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της διοίκησης, καθώς η δημοτική θητεία εισέρχεται σε μια ιδιαίτερα απαιτητ...

Χωρίς νερό ξανά ο Αστακός...

 Λίγες μόλις ημέρες μετά την πρόσφατη διακοπή υδροδότησης που ταλαιπώρησε κατοίκους και επαγγελματίες του Αστακού, νέα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης έφεραν ξανά αναστάτωση στην πόλη. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνεργεία του Δήμου κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν δύο νέες βλάβες σε διαφορετικά σημεία του δικτύου. Η πρώτη εντοπίστηκε στην περιοχή  Γυφτοκάλυβα, ένα σημείο όπου, σύμφωνα με κατοίκους, τα προβλήματα εμφανίζονται συχνά.  Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο παραπόνων, καθώς πρόσφατα είχε γίνει και δημόσια διαμαρτυρία κατοίκου για τις επαναλαμβανόμενες διαρροές και τις συνεχείς παρεμβάσεις στο δίκτυο. Η δεύτερη ζημιά καταγράφηκε στην περιοχή του Δημαρχείου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των συνεργείων. Το γεγονός ότι οι νέες βλάβες εμφανίστηκαν τόσο σύντομα μετά το τελευταίο περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης...  Τα συνεργεία του Δήμου βρέθηκαν άμεσα στα σημεία των βλαβώ...

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...»

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...» Διαβάσαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης   για μια δημόσια   τοποθέτηση από αυτοδιοικητικό στέλεχος ότι η Δημοτική Αρχή «κοιτάει συνέχεια προς τον Αστακό», που μας προκαλεί προβληματισμό.   Όχι γιατί κάποιος δεν έχει δικαίωμα στην κριτική, αλλά γιατί η συγκεκριμένη άποψη απέχει από την πραγματικότητα που βιώνουν οι δημότες. Ο Μύτικας είναι μια περιοχή με ιδιαίτερη σημασία για τον Δήμο μας. Αποτελεί τουριστικό προορισμό, διαθέτει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα και δικαιολογημένα βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, δεν είναι ούτε ξεχασμένος ούτε εγκαταλελειμμένος. Έχει δεχθεί έργα, παρεμβάσεις, συντηρήσεις και συνεχή παρουσία δημοτικών συνεργείων, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση των υποδομών του. Αυτό είναι κάτι που δύσκολα μπορεί να αμφισβητήσει ένας καλοπροαίρετος παρατηρητής. Γι’ αυτό και όταν ακούγονται παράπονα ότι ο Μύτικας «αδικείται», ...

Τραγική κατάληξη στο τροχαίο στα Πηγάδια Ξηρομέρου – Νεκρός ο 25χρονος δικυκλιστής

Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο που σημειώθηκε νωρίτερα στα Πηγάδια Ξηρομέρου, καθώς ο 25χρονος οδηγός της μοτοσικλέτας έχασε τη ζωή του. Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ στα Πηγάδια Ξηρομέρου, με θύμα έναν 25χρονο δικυκλιστή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο νεαρός οδηγός, κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και εξετράπη της πορείας του. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μοτοσικλέτα φέρεται να κατέληξε σε βραχώδες σημείο εκτός του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 25χρονου. Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ η είδηση έχει προκαλέσει θλίψη στην τοπική κοινωνία.

Ε.ΓΑΛΟΥΝΗΣ: τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια , προς τον πρώην Δήμαρχο Αστακού κ. Παναγιώτη Στάικο,

Εκ μέρους της παράταξής μας, αλλά και προσωπικά, εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας και τα ειλικρινή, θερμά μας συλλυπητήρια προς τον αγαπητό συνάδελφο, πρώην Δήμαρχο Αστακού κ. Παναγιώτη Στάικο, καθώς και προς τα μέλη της οικογένειάς του, για την αδόκητη και οδυνηρή απώλεια του πολυαγαπημένου του γιου, Γιώργου. Σε αυτές τις στιγμές του ανείπωτου πόνου, τα λόγια φαντάζουν φτωχά μπροστά στο μέγεθος της απώλειας. Ευχόμαστε ολόψυχα δύναμη, κουράγιο και υπομονή σε όλους τους οικείους του, ώστε να αντέξουν το βαρύ αυτό πένθος. Η σκέψη μας είναι μαζί τους. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει και η μνήμη του αιώνια και φωτεινή. Ερωτόκριτος Γαλούνης