Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αστακός: ούτε μια δημόσια συγνώμη ...

 Αστακός: Νέες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης – Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των κατοίκων


Με αμείωτο ρυθμό και σχεδόν καθημερινά καταγράφονται νέες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης του Αστακού, προκαλώντας έντονα προβλήματα στην υδροδότηση και δικαιολογημένη αγανάκτηση στους κατοίκους.

Σήμερα, σειρά είχε πάλι η περιοχή Γυφτοκάλυβα, όπου σημειώθηκε νέα βλάβη, με τις σχετικές φωτογραφίες να μας έχουν αποσταλεί από αναγνώστες που βρέθηκαν στο σημείο.

Οι διακοπές νερού και η χαμηλή πίεση έχουν πλέον γίνει μια δυσάρεστη καθημερινότητα για τους δημότες του Αστακού, οι οποίοι βλέπουν το πρόβλημα να επαναλαμβάνεται χωρίς να διαφαίνεται ουσιαστική λύση.

Αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια είναι η απουσία επίσημης ενημέρωσης προς τους πολίτες. Όπως επισημαίνουν κάτοικοι, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει ανακοίνωση για τις βλάβες και τις διακοπές υδροδότησης, ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν τις ανάγκες τους και να γνωρίζουν πότε αναμένεται η αποκατάσταση.

Παράλληλα, πολλοί δημότες θεωρούν ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθησία από τους αρμόδιους και τουλάχιστον μια δημόσια συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίστανται επί σειρά ημερών και εβδομάδων. 

Η έλλειψη επικοινωνίας και ενημέρωσης από τους αρμόδιους αντιδημάρχους Έργων και Ύδρευσης εντείνει το αίσθημα εγκατάλειψης που εκφράζουν οι κάτοικοι.

Το ζητούμενο πλέον δεν είναι μόνο η αποκατάσταση της εκάστοτε βλάβης, αλλά και η ύπαρξη ενός αξιόπιστου συστήματος ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και ενός συνολικού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων του δικτύου ύδρευσης της πόλης.

Οι φωτογραφίες του περιστατικού στην περιοχή Γυφτοκάλυβα στάλθηκαν σήμερα Τετάρτη 24-6  από αναγνώστες μας.

Σχόλια

  1. ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ; ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΟΥΝ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Όταν οι βλάβες σε έναν αγωγό επαναλαμβάνονται στο ίδιο ακριβώς σημείο, αν ρωτουσαν καποιο μηχανικο ή ακομη και καποιον εμπειρο υδραυλικο θα τους ελεγαν οτι υποδεικνύουν ένα συστημικό πρόβλημα ,και οι παρεμβάσεις με "μπαλώματα" δεν επαρκούν , θα τους πρότεινε λύσεις και δεν θα ταλαιπωρουσαν τους κατοικους 2.η ενημέρωση οτι υπάρχει βλάβη για να προγραμματισει ο άλλος τις ανάγκες του αποτελεί υποχρέωση της Διοίκησης Τα περι ηλιθιου...ασχολιαστα

      Διαγραφή
    2. 8:49 παραιτήσου και εσυ καλό θα ήταν

      Διαγραφή
  2. Εμείς οι κάτοικοι της περιοχής όλον αυτόν τον καιρό ζητάμε λύσεις στα προβλήματα. Λύσεις στα μπαζωμενα φρεάτια, στους αγωγούς που σπάνε συνέχεια και στην καθαριότητα. Τώρα εάν κάποιοι εθελοτυφλουν και δεν αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα εδώ θα είμαστε κάθε μέρα και θα σχολιάζουμε. Επίσης δεν έχουμε προσωπικά με κανέναν αρμόδιο για να πατήσουμε επί πτωμάτων γιατί το διαβάσαμε και αυτό. Ζητάμε ενημέρωση, λύσεις και έργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα αντιδημαρχος 6 χρονια εν ενεργεια και του τα ειχαν γραμμενα σε χαρτι σε συμβουλιο και τα διαβαζε παπαγαλια οπως του τα ειχαν γραψει και εσεις περιμενετε να μιλησει παραιτηθειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το είπα και το ξανά λέω δημιουργείται κενό αέρος από το μπαιμπας όσο και να το φτιάχνετε τόσο θα σπάει περισσότερο αν οι τεχνικοί υδραυλικοι είχαν λίγες τεχνικές γνώσεις και οχι να κάνουν τοποθέτηση ένα μανσον η μία ηλεκτρομουφα θα λυναν το πρόβλημα αμέσως η τεχνική και τα καινούρια υλικά έχουν φτάσει στο Θεό λίγο μυαλό τεχνικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιγά μην γίνουν αλλαγές ,δεν αλλάζει το παρεάκι ,αν αλλάξει θα μαθευτούν πολλά μυστικά που δεν πρέπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αληθεύει πως κινδυνεύει με απένταξη το έργο για την πλωτή στο λιμάνι αστακού ;τόσο καλά γίνονται οι μελέτες που ξέχασαν ότι έπρεπε να πάρουν γνώμη από την εναλια αρχαιολογία ,πάγωσαν όλα ,Περιμένουμε την απόφαση από την εναλια ,όλα μισα και καημένα όπως πάντα ,λέτε να γίνει απένταξη του έργου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί δεν βγάζει μια ανακοίνωση ο Δήμος για τις συνεχόμενες ζημιές ύδρευσης ,σώπασε και ο blogger ,δεν του εδωσαν εντολή να γράψει ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας έχουν πνιξει οι λάσπες και η σκόνη λίγο σεβασμό στους πολίτες που σας δώσανε 70 % είναι ντροπή να υποφέρει ένας αστακό χωρίς ενημέρωση δεν μπορούμε να πλένουμε τα ρούχα μας γιατί φοβόμαστε μήπως κοπεί το νερό και καεί το πλυντήριο ρούχων βγάλτε μια ανακοίνωση τόσο δύσκολο είναι ντροπή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην ακούσω κανέναν να διαμαρτυρηθεί και μου αγχώνετε τους εκλεκτούς της καρδιάς μας.
    Μόνο 6 φορές σε 20 μέρες είχαμε βλάβη στο νερό , ενώ παλιά υπερπολλαπλάσιες .
    Επίσης ακόμα πιο παλιά «πιάναμε» νερό μια ώρα την ημέρα ……
    ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
    ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ
    ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΡΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην ακούσω κανέναν να διαμαρτυρηθεί και μου αγχώνετε τους εκλεκτούς της καρδιάς μας.
    Μόνο 6 φορές σε 20 μέρες είχαμε βλάβη στο νερό , ενώ παλιά υπερπολλαπλάσιες .
    Επίσης ακόμα πιο παλιά «πιάναμε» νερό μια ώρα την ημέρα ……
    ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
    ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ
    ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΡΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ ποσα πηρες η σε εχουν σε προγραμμα του δημου για τρολ?

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Η ΒΕΛΟΥΤΣΑ ΝΕWS θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Εάν παρόλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail veloutsaxiromerou@gmail.com προς αποκατάσταση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια ξεχωριστή στιγμή ζωής για τη Δημήτρα Κοτρότσου – Ορκίστηκε απόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ

  Μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης, χαράς και υπερηφάνειας πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών η τελετή ορκωμοσίας και απονομής πτυχίων των αποφοίτων του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Για τους νέους πτυχιούχους η ημέρα αυτή αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας μακράς και απαιτητικής διαδρομής γεμάτης όνειρα, προσπάθεια, θυσίες και αμέτρητες ώρες μελέτης.  Ήταν η στιγμή που οι κόποι χρόνων ανταμείφθηκαν με τον πιο όμορφο τρόπο, μπροστά σε αγαπημένα πρόσωπα που στάθηκαν δίπλα τους σε κάθε βήμα. Ανάμεσα στους αποφοίτους που παρέλαβαν το πτυχίο τους βρισκόταν και η Δημήτρα Κοτρότσου του Χαραλάμπους, με καταγωγή από το Βασιλόπουλο Ξηρομέρου.  Η νεαρή απόφοιτη έζησε μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής της, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές της σε ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας. Η στιγμή της απονομής του πτυχίου της ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά. Χαμόγελα, δ...

ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ: Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους, ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ ...

 Προς Δήμαρχο Ξηρομέρου και αρμόδιους αντιδημάρχους Αφορά τον αγωγό στα γυφτοκαλυβα ο οποίος σπάει ένα χρόνο συνέχεια και   δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Αν δεν έχετε την ικανότητα να λύσετε ένα πρόβλημα και αγαπάτε πραγματικά   τον Δήμο παραιτηθείτε.  Δεν είναι δυνατόν να βασανίζετε τόσο κόσμο από  αδιαφορία ή ανικανότητα. Ήταν ο δρόμος εγκαταλειμμένος και με τα συνεχή   σκαψίματα έχει γίνει αδιάβατος.  Γιατί δεν έχει έρθει κάποιος από εσάς να   δεί από κοντά το πρόβλημα, να το κατανοήσει και να δώσει λύση και όχι   κούφιες υποθέσεις;  Επειδή δεν θέλω να ζω σαν γουρούνι με προσωπική εργασία   και με δικά μου έξοδα έβαλα πίσσα . Ευτυχώς που το προσωπικό έρχεται αμέσως   και επισκευάζει την βλάβη. Με δύο λόγια θα επικαλεστώ τον Όμηρο και θα σας πω:  ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ . Με εκτίμηση, ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό...

μια χαμένη ευκαιρία για τον Αστακό... Η εκτέλεση  των εργασιών στην πλατεία Αγίου Νικολάου φέρνει στο προσκήνιο μια συζήτηση που δεν αφορά απλώς την επιλογή ενός κατασκευαστικού υλικού.  Αφορά τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον τόπο μας, την ιστορία του και το αποτύπωμα που θέλουμε να αφήσουμε στις επόμενες γενιές. Η απόφαση να χρησιμοποιηθεί ως κύριο υλικό πέτρα... "τύπου Αστακού"  και να τοποθετηθεί η πέτρα Αστακού ως κομπάρσος στις γωνίες της πλατείας προκαλεί εύλογους προβληματισμούς.  Γιατί όταν αναπλάθεται η κεντρική πλατεία του Αστακού, δεν  επιλέγεται να πρωταγωνιστήσει το υλικό που είναι ταυτισμένο με τον ίδιο τον τόπο;  Η πέτρα Αστακού δεν είναι απλώς ένα φυσικό πέτρωμα. Είναι ένα στοιχείο που συνδέεται άμεσα με την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τη φυσιογνωμία της περιοχής. Είναι μέρος της συλλογικής μνήμης.  Για δεκαετίες χρησιμοποιήθηκε σε κτίρια, αυλές, δημόσιους χώρους και κατασκευές που διαμόρφωσαν την εικόνα του Αστακού. Δεν ...

Τραγική κατάληξη στο τροχαίο στα Πηγάδια Ξηρομέρου – Νεκρός ο 25χρονος δικυκλιστής

Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο που σημειώθηκε νωρίτερα στα Πηγάδια Ξηρομέρου, καθώς ο 25χρονος οδηγός της μοτοσικλέτας έχασε τη ζωή του. Τραγική κατάληξη είχε το σοβαρό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ στα Πηγάδια Ξηρομέρου, με θύμα έναν 25χρονο δικυκλιστή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο νεαρός οδηγός, κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του και εξετράπη της πορείας του. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η μοτοσικλέτα φέρεται να κατέληξε σε βραχώδες σημείο εκτός του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 25χρονου. Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ η είδηση έχει προκαλέσει θλίψη στην τοπική κοινωνία.

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης

Αστακός: Ανάμεσα στο γκρι του τσιμέντου και το χρώμα της μνήμης  Μια ανάρτηση δημότη του Ξηρομέρου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στάθηκε αφορμή για να ανοίξει ξανά μια συζήτηση που αφορά όχι μόνο τον Αστακό, αλλά και πολλές μικρές πόλεις και χωριά της χώρας: ποια είναι τα όρια ανάμεσα στην αναβάθμιση των δημόσιων χώρων και στη διατήρηση της τοπικής φυσιογνωμίας;    Με έντονα σατιρικό ύφος, ο δημότης σχολίασε τις πρόσφατες παρεμβάσεις σε πεζοδρόμιο της περιοχής, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για την απομάκρυνση λεμονιών και άλλων στοιχείων που, όπως υποστηρίζει, αποτελούσαν μέρος της εικόνας και της καθημερινότητας του τόπου.    Μέσα από την ειρωνική αναφορά στο «όμορφο γκρι-τσιμέντο» και στην επικράτηση μιας ομοιόμορφης αισθητικής, έθεσε ένα ερώτημα που φαίνεται να απασχολεί αρκετούς κατοίκους: μήπως η επιδίωξη του «σύγχρονου» οδηγεί τελικά στην απώλεια του ιδιαίτερου χαρακτήρα μιας περιοχής;    Πέρα από την κριτική για το συγκεκριμένο έργο, η ανάρτησ...

Έξι παραλίες κρίθηκαν κατάλληλες για κολύμβηση -Εκτός δημοφιλείς ακτές του Ξηρομέρου

Έξι μόνο παραλίες του Ξηρομέρου κρίθηκαν κατάλληλες για κολύμβηση το 2026 – Τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες; Έντονο προβληματισμό προκαλεί η απόφαση της Διεύθυνσης Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας, σύμφωνα με την οποία για το 2026 κατάλληλες για κολύμβηση κρίνονται μόλις έξι παραλίες του Δήμου Ξηρομέρου: ο Αστακός, ο Μαραθιάς, το Ασπρογυάλι, η Βελά 1, η Βελά 2 και ο Σχίνος. Το ερώτημα που προκύπτει εύλογα είναι τι συμβαίνει με τις υπόλοιπες ακτές του Δήμου, οι οποίες εδώ και χρόνια αποτελούν πόλο έλξης για κατοίκους και επισκέπτες. Παραλίες όπως ο Μύτικας, η Ελιά, η Αγριλιά, η Παλιόβαρκα, τα Παλαιομάγαζα...βρίσκονται εκτός της λίστας των ακτών που χαρακτηρίστηκαν κατάλληλες. Φυσικά, η απουσία μιας παραλίας από τη συγκεκριμένη λίστα δεν σημαίνει αυτομάτως ότι τα νερά της είναι ακατάλληλα.  Όμως, όταν πρόκειται για τις πιο γνωστές και τουριστικά αξιοποιημένες ακτές του Δήμου, η μη συμπερίληψή τους δημιουργεί εύλογες απορίες που απαιτούν ξεκά...

Χωρίς νερό ξανά ο Αστακός...

 Λίγες μόλις ημέρες μετά την πρόσφατη διακοπή υδροδότησης που ταλαιπώρησε κατοίκους και επαγγελματίες του Αστακού, νέα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης έφεραν ξανά αναστάτωση στην πόλη. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συνεργεία του Δήμου κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν δύο νέες βλάβες σε διαφορετικά σημεία του δικτύου. Η πρώτη εντοπίστηκε στην περιοχή  Γυφτοκάλυβα, ένα σημείο όπου, σύμφωνα με κατοίκους, τα προβλήματα εμφανίζονται συχνά.  Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο παραπόνων, καθώς πρόσφατα είχε γίνει και δημόσια διαμαρτυρία κατοίκου για τις επαναλαμβανόμενες διαρροές και τις συνεχείς παρεμβάσεις στο δίκτυο. Η δεύτερη ζημιά καταγράφηκε στην περιοχή του Δημαρχείου, προκαλώντας νέα κινητοποίηση των συνεργείων. Το γεγονός ότι οι νέες βλάβες εμφανίστηκαν τόσο σύντομα μετά το τελευταίο περιστατικό επαναφέρει στο προσκήνιο το ζήτημα της κατάστασης του δικτύου ύδρευσης...  Τα συνεργεία του Δήμου βρέθηκαν άμεσα στα σημεία των βλαβώ...

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...»

«Είπαμε, μην κοιτάτε συνέχεια προς τον Αστακό...» Διαβάσαμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης   για μια δημόσια   τοποθέτηση από αυτοδιοικητικό στέλεχος ότι η Δημοτική Αρχή «κοιτάει συνέχεια προς τον Αστακό», που μας προκαλεί προβληματισμό.   Όχι γιατί κάποιος δεν έχει δικαίωμα στην κριτική, αλλά γιατί η συγκεκριμένη άποψη απέχει από την πραγματικότητα που βιώνουν οι δημότες. Ο Μύτικας είναι μια περιοχή με ιδιαίτερη σημασία για τον Δήμο μας. Αποτελεί τουριστικό προορισμό, διαθέτει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα και δικαιολογημένα βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, δεν είναι ούτε ξεχασμένος ούτε εγκαταλελειμμένος. Έχει δεχθεί έργα, παρεμβάσεις, συντηρήσεις και συνεχή παρουσία δημοτικών συνεργείων, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση των υποδομών του. Αυτό είναι κάτι που δύσκολα μπορεί να αμφισβητήσει ένας καλοπροαίρετος παρατηρητής. Γι’ αυτό και όταν ακούγονται παράπονα ότι ο Μύτικας «αδικείται», ...

Πάλαιρος: Έξυσε κι έγινε πλουσιότερος κατά 300.000€- Τι λέει ο ιδιοκτήτης του τυχερού πρακτορείου

 Το ποσό των 300.000 ευρώ κέρδισε ένας υπερτυχερός στην Πάλαιρο, που ξοδεύοντας μόλις 5 ευρώ για λαχνό του ΣΚΡΑΤΣ «Εφτάτυχη Γάτα», κατάφερε να αλλάξει τη ζωή του προς το καλύτερο.Το συγκεκριμένο ποσό αποτελεί μάλιστα το μεγαλύτερο δυνατό έπαθλο που μπορεί να αποδώσει ο συγκεκριμένος λαχνός. Η αγορά έγινε πρόσφατα από το πρακτορείο Allwyn της περιοχής, με την εταιρεία να μεταφέρει τα ευχάριστα νέα στον ιδιοκτήτη του καταστήματος, κ . Αποστόλη Τσακάλη. Ο ίδιος μιλώντας στο Agrinionews.gr τόνισε : «Να είναι καλά ο άνθρωπος και να χαρεί τα κέρδη του. Έχει εμφανιστεί, του δόθηκε το ποσό και σε λίγες μέρες θα γίνει και η σχετική ενημέρωση από τον ΟΠΑΠ. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα ποσά που έχουν κερδηθεί στο πρακτορείο μου. Υπάρχουν 4-5 ακόμα τέτοιες περιπτώσεις. Το 1996 είχα δώσει 120 εκ. δραχμές σε παιχνίδι, υπήρξε τυχερός που έπιασε 150 χιλιάδες με “πεντάρι” στο Τζόκερ, έχουν μοιραστεί μεγάλα ποσά και σε στοιχήματα».