Αστακός: Νέες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης – Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των κατοίκων
Με αμείωτο ρυθμό και σχεδόν καθημερινά καταγράφονται νέες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης του Αστακού, προκαλώντας έντονα προβλήματα στην υδροδότηση και δικαιολογημένη αγανάκτηση στους κατοίκους.
Σήμερα, σειρά είχε πάλι η περιοχή Γυφτοκάλυβα, όπου σημειώθηκε νέα βλάβη, με τις σχετικές φωτογραφίες να μας έχουν αποσταλεί από αναγνώστες που βρέθηκαν στο σημείο.
Οι διακοπές νερού και η χαμηλή πίεση έχουν πλέον γίνει μια δυσάρεστη καθημερινότητα για τους δημότες του Αστακού, οι οποίοι βλέπουν το πρόβλημα να επαναλαμβάνεται χωρίς να διαφαίνεται ουσιαστική λύση.
Αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια είναι η απουσία επίσημης ενημέρωσης προς τους πολίτες. Όπως επισημαίνουν κάτοικοι, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει ανακοίνωση για τις βλάβες και τις διακοπές υδροδότησης, ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν τις ανάγκες τους και να γνωρίζουν πότε αναμένεται η αποκατάσταση.
Παράλληλα, πολλοί δημότες θεωρούν ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθησία από τους αρμόδιους και τουλάχιστον μια δημόσια συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίστανται επί σειρά ημερών και εβδομάδων.
Η έλλειψη επικοινωνίας και ενημέρωσης από τους αρμόδιους αντιδημάρχους Έργων και Ύδρευσης εντείνει το αίσθημα εγκατάλειψης που εκφράζουν οι κάτοικοι.
Το ζητούμενο πλέον δεν είναι μόνο η αποκατάσταση της εκάστοτε βλάβης, αλλά και η ύπαρξη ενός αξιόπιστου συστήματος ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και ενός συνολικού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων του δικτύου ύδρευσης της πόλης.
Οι φωτογραφίες του περιστατικού στην περιοχή Γυφτοκάλυβα στάλθηκαν σήμερα Τετάρτη 24-6 από αναγνώστες μας.

ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ; ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΟΥΝ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ;
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Όταν οι βλάβες σε έναν αγωγό επαναλαμβάνονται στο ίδιο ακριβώς σημείο, αν ρωτουσαν καποιο μηχανικο ή ακομη και καποιον εμπειρο υδραυλικο θα τους ελεγαν οτι υποδεικνύουν ένα συστημικό πρόβλημα ,και οι παρεμβάσεις με "μπαλώματα" δεν επαρκούν , θα τους πρότεινε λύσεις και δεν θα ταλαιπωρουσαν τους κατοικους 2.η ενημέρωση οτι υπάρχει βλάβη για να προγραμματισει ο άλλος τις ανάγκες του αποτελεί υποχρέωση της Διοίκησης Τα περι ηλιθιου...ασχολιαστα
Διαγραφή8:49 παραιτήσου και εσυ καλό θα ήταν
ΔιαγραφήΕμείς οι κάτοικοι της περιοχής όλον αυτόν τον καιρό ζητάμε λύσεις στα προβλήματα. Λύσεις στα μπαζωμενα φρεάτια, στους αγωγούς που σπάνε συνέχεια και στην καθαριότητα. Τώρα εάν κάποιοι εθελοτυφλουν και δεν αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα εδώ θα είμαστε κάθε μέρα και θα σχολιάζουμε. Επίσης δεν έχουμε προσωπικά με κανέναν αρμόδιο για να πατήσουμε επί πτωμάτων γιατί το διαβάσαμε και αυτό. Ζητάμε ενημέρωση, λύσεις και έργα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα αντιδημαρχος 6 χρονια εν ενεργεια και του τα ειχαν γραμμενα σε χαρτι σε συμβουλιο και τα διαβαζε παπαγαλια οπως του τα ειχαν γραψει και εσεις περιμενετε να μιλησει παραιτηθειτε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο είπα και το ξανά λέω δημιουργείται κενό αέρος από το μπαιμπας όσο και να το φτιάχνετε τόσο θα σπάει περισσότερο αν οι τεχνικοί υδραυλικοι είχαν λίγες τεχνικές γνώσεις και οχι να κάνουν τοποθέτηση ένα μανσον η μία ηλεκτρομουφα θα λυναν το πρόβλημα αμέσως η τεχνική και τα καινούρια υλικά έχουν φτάσει στο Θεό λίγο μυαλό τεχνικό
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μην γίνουν αλλαγές ,δεν αλλάζει το παρεάκι ,αν αλλάξει θα μαθευτούν πολλά μυστικά που δεν πρέπει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθεύει πως κινδυνεύει με απένταξη το έργο για την πλωτή στο λιμάνι αστακού ;τόσο καλά γίνονται οι μελέτες που ξέχασαν ότι έπρεπε να πάρουν γνώμη από την εναλια αρχαιολογία ,πάγωσαν όλα ,Περιμένουμε την απόφαση από την εναλια ,όλα μισα και καημένα όπως πάντα ,λέτε να γίνει απένταξη του έργου ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν βγάζει μια ανακοίνωση ο Δήμος για τις συνεχόμενες ζημιές ύδρευσης ,σώπασε και ο blogger ,δεν του εδωσαν εντολή να γράψει ακόμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έχουν πνιξει οι λάσπες και η σκόνη λίγο σεβασμό στους πολίτες που σας δώσανε 70 % είναι ντροπή να υποφέρει ένας αστακό χωρίς ενημέρωση δεν μπορούμε να πλένουμε τα ρούχα μας γιατί φοβόμαστε μήπως κοπεί το νερό και καεί το πλυντήριο ρούχων βγάλτε μια ανακοίνωση τόσο δύσκολο είναι ντροπή σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ακούσω κανέναν να διαμαρτυρηθεί και μου αγχώνετε τους εκλεκτούς της καρδιάς μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο 6 φορές σε 20 μέρες είχαμε βλάβη στο νερό , ενώ παλιά υπερπολλαπλάσιες .
Επίσης ακόμα πιο παλιά «πιάναμε» νερό μια ώρα την ημέρα ……
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ
ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΡΟΛ
Μην ακούσω κανέναν να διαμαρτυρηθεί και μου αγχώνετε τους εκλεκτούς της καρδιάς μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο 6 φορές σε 20 μέρες είχαμε βλάβη στο νερό , ενώ παλιά υπερπολλαπλάσιες .
Επίσης ακόμα πιο παλιά «πιάναμε» νερό μια ώρα την ημέρα ……
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ
ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΡΟΛ
Εσυ ποσα πηρες η σε εχουν σε προγραμμα του δημου για τρολ?
Διαγραφή